To Peugeot 208 στη δεύτερη γενιά του ξεκάθαρα ανέβασε τον πήχη στην κατηγορία όσον αφορά την οδική του συμπεριφορά διατηρώντας τα βασικά χαρακτηριστικά που θέλει να έχουν τα αυτοκίνητά της η Peugeot στο δρόμο. Η πλατφόρμα CMP EMP2 είναι η βάση για αυτό τον χαρακτήρα με την ανάρτηση (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτος άξονας πίσω) να έχει «σφιχτά» χαρακτηριστικά αλλά να μην μπορεί να χαρακτηριστεί γενικότερα σφιχτή. Αυτό γιατί οι ανωμαλίες απορροφούνται με εντυπωσιακό για την κατηγορία τρόπο και δεν φτάνει τίποτα στα αυτιά ή στο σώμα των επιβατών του, με το αμάξωμα να παραμένει σταθερό παντού και πάντα. Η ποιότητα κύλισης είναι και αυτή ιδιαίτερα προσεγμένη και υψηλού επιπέδου θυμίζοντας premium κατασκευές μεγαλύτερων κατηγοριών.
Η ποιότητα κύλισης του Peugeot 208 είναι υψηλού επιπέδου θυμίζοντας premium κατασκευές μεγαλύτερων κατηγοριών.
Από την άλλη, μέσω της ανάρτησής του προάγεται και ο σπορ οδηγοκεντρικός του χαρακτήρας, με το 208 να πατάει αποφασιστικά και να στρίβει σβέλτα δείχνοντας πως τίποτα δεν μπορεί να διαταράξει την ουδέτερη –ακόμα και στο όριο- συμπεριφορά του, oύτε καν οι σχετικά αυξημένες κλίσεις που έχει εκεί και τις οποίες ο οδηγός δεν τις αντιλαμβάνεται ποτέ. Το μπροστινό σύστημα «ακούει» στις εντολές πολύ πιο άμεσα από ότι αφήνει να «εννοηθεί» το ελαφρύ σε αίσθηση τιμόνι (στην diesel έκδοση είναι κατάτι πιο πειστικό) με το πίσω μέρος να είναι πάντα μέσα στο παιχνίδι και να βοηθά σε όλη την διαδικασία ανεξαρτήτου ορέξεων του οδηγού του. Τα φρένα έρχονται να συμπληρώσουν το ασφαλές και ευχάριστο προφίλ του με εξαιρετικές αποστάσεις ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα. Σε κάθε περίπτωση υπάρχει και πλήρες ηλεκτρονικό οπλοστάσιο, ήδη από τη βασική έκδοση.
Σε αυτό το κομμάτι θα κάνουμε ιδιαίτερη μνεία στην έκδοση GT, η οποία έχει τροχούς 17 ιντσών και πιο σφιχτή αίσθηση, με αποτέλεσμα να προσφέρει ακόμα καλύτερη αίσθηση και αμεσότητα, έτσι ακόμα και στο όριο παραμένει απόλυτα ρυθμίσιμο και παιχνιδιάρικο ευχαριστώντας στο 100% τον οδηγό του.