Η Toyota GR Supra GT4 ολοκλήρωσε τον κύκλο δοκιμών και πήρε homologation για να μπορεί να λάβει μέρος στους ευρωπαϊκούς αγώνες. Αυτά είναι τα «όπλα» της.
Η Toyota GR Supra GT4 είναι πλέον έτοιμη να πάρει μέρος σε επίσημους μηχανοκίνητους αγώνες. Μετά από εξονυχιστικές δοκιμές που έγιναν από τον ευρωπαικό οργανισμό Stéphane Ratel, η Supra πήρε homologation και τώρα μπορεί να συμμετέχει σε ευρείας γκάμας αγώνες σε όλη την Ευρώπη.
Το μοντέλο αναπτύχθηκε στη Γερμανία από την Toyota Motorsport GmbH και είναι βασισμένο στην οδική και πρόσφατα αποκαλυφθείσα Supra A90. Όπως είναι φυσικό από τη στιγμή που μιλάμε για αγωνιστικό μοντέλο το εξωτερικό μέρος εκτός από την κατάλληλη περιποίηση στον χρωματισμό και τα πολλά αυτοκόλλητα, έχει λάβει και διαφορετικά χαρακτηριστικά. Το σημαντικότερο στην προκειμένη περίπτωση είναι η μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος, ενώ ένα σπλίτερ έχει τοποθετηθεί στο εμπρόσθιο εργοστασιακό προφυλακτήρα που διατηρεί τη θέση του. Ολοκληρώνοντας με το εξωτερικό, η τελευταία αλλαγή σε σχέση με την κανονική Supra είναι οι αγωνιστικές ζάντες 18 ιντσών, οι οποίες προφανώς θα συνδυάζονται και με καταλληλότερα ελαστικά.
Με τη σειρά του το εσωτερικό έχει απογυμνωθεί εντελώς για να κατεβάσει το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου. Πλέον η καμπίνα φιλοξενεί ένα roll cage και ένα ζευγάρι bucket καθισμάτων, τα οποία επωφελούνται από ανθρακονημάτινο πλαίσιο. Ενώ το ταμπλό έχει κληρονομηθεί σε μεγάλο βαθμό από το κανονικό μοντέλο, ένα νέο αγωνιστικό τιμόνι OMP έχει πάρει θέση. Τέλος να σημειώσουμε πως για να «κόψει» όσο περισσότερο βάρος μπορούσε η μάρκα αφαίρεσε τα πατάκια και διάφορα άλλα χαρακτηριστικά καλλωπισμού.
Τέλος κάτω από το καπό βρίσκεται ο εξακύλινδρος σε σειρά twin scroll turbo κινητήρας 3,0 λίτρων απόδοσης 430 ίππων που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο.
Τα πρώτα αυτοκίνητα που βγήκαν από τις γραμμές παραγωγής έχουν ήδη πουληθεί και τώρα η Toyota ετοιμάζει να φέρει και άλλα στην αγορά το καλοκαίρι για να καλύψει την μεγάλη ζήτηση.