Tο πρωτότυπο RN22e που είναι βασισμένο στο Ioniq 6.
Πιο ισχυρό από το Ioniq 5 Ν το επερχόμενο Hyundai Ioniq 6 N
- Το πρωτότυπο RN22e έχει βάλει ήδη τις βάσεις
- Με πάνω από 650 ίππους και 84άρα μπαταρία το Ioniq 6 N
- Το Ioniq 5 N αποδίδει 650 άλογα, χρειάζεται 3,4 δλ. για το 0-100
Το πρωτότυπο RN22e έχει βάλει ήδη τις βάσεις
Πάνω στη N έκδοση του νέου Ioniq 6 εργάζεται σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες Hyundai με σκοπό αυτή να γίνει η δεύτερη αμιγώς ηλεκτρική N έκδοση επιδόσεων στην γκάμα της. Η φίρμα έχει ήδη κάνει μια πρώτη προεργασία πάνω σε αυτό το πρότζεκτ δημιουργώντας το πρωτότυπο RN22e, το οποίο βασίζεται πάνω στο Ioniq 6 και αποδίδει 588 αμιγώς ηλεκτρικούς ίππους. H παρουσίαση του νέου Ioniq 6 N υπολογίζεται πως θα γίνει το 2025.
Με πάνω από 650 ίππους και 84άρα μπαταρία το Ioniq 6 N
Το νέο Ioniq 6 N θεωρείται σίγουρο πως θα είναι πιο ισχυρό από την υψηλών επιδόσεων Ν έκδοση του Ioniq 5, καθώς φημολογείται πως η ιπποδύναμη του θα φτάνει ξεπερνάει αρκετά τους 650 ίππους. Δυστυχώς, δεν υπάρχουν ακόμη στοιχεία για την ροπή του ούτε και για τις επιδόσεις του στο 0-100 χλμ./ώρα. Σε κάθε περίπτωση, ωστόσο πρέπει να περιμένουμε πως η έκδοση θα εξοπλίζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε άξονα, και πως η μπαταρία θα έχει χωρητικότητα τουλάχιστον 84 kWh.
Το Ioniq 5 N αποδίδει 650 άλογα, χρειάζεται 3,4 δλ. για το 0-100
Θυμίζουμε πως το Ioniq 5 N διαθέτει μια μπαταρία 84 kWh και αναβαθμισμένους ηλεκτρικούς κινητήρες τόσο εμπρός όσο και πίσω. Το μοτέρ μπροστά αποδίδει 226 ίππους και αυτό πίσω 383. Συνδυαστικά τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ προσφέρουν 609 ίππους, ισχύς που αυξάνεται στα 650 άλογα στη λειτουργία Boost, δίνοντας έτσι στο αυτοκίνητο ακόμη μεγαλύτερη ισχύ από το Kia EV6 GT. Ως αποτέλεσμα το Ioniq 5 N κάνει επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 260 χλμ./ώρα. Η μπαταρία φορτίζει από το 10 έως το 80% σε 18 λεπτά.