ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Οι Ιάπωνες φέρονται διατεθειμένοι στο επόμενο Mazda6, που αναμένεται στα τέλη του 2019 ή στις αρχές του 2020, να κάνουν τη μετάβαση από την μπροστά στην πίσω κίνηση. Στην εικόνα βλέπουμε το υπάρχον ανανεωμένο μοντέλο.

Σύμφωνα με φήμες, το νέο Mazda6 θα πατήσει πάνω σε μία πισωκίνητη πλατφόρμα της Toyota, στην οποία μάλιστα λέγεται πως θα στηθεί και το πολυαναμενόμενο RX-9.

Πισωκίνητο το νέο Mazda6;

7.227 Επισκέψεις στο άρθρο (23/9/2017)

Στην αρχή της νέας δεκαετίας αναμένεται η 4η γενιά του Mazda6, με τους Ιάπωνες να έχουν μεγάλα σχέδια, καθώς φέρονται να θέλουν να στήσουν το σεντάν μοντέλο τους σε μία πισωκίνητη πλατφόρμα προέλευσης Toyota, στην οποία μάλιστα θα στηριχθεί και το πολυαναμενόμενο RX-9.

Φαίνεται πως η αναβίωση του RX και η δημιουργία κινητήρων Wankel νέας γενιάς, δεν είναι τα μοναδικά φιλόδοξα πλάνα της φίρμας, καθώς οι Ιάπωνες φέρονται διατεθειμένοι στο επόμενο Mazda6, που αναμένεται στα τέλη του 2019 ή στις αρχές του 2020, να κάνουν τη μετάβαση από την μπροστά στην πίσω κίνηση.
 
Η εν λόγω φήμη έρχεται από την Ιαπωνία και κάνει λόγο πως το νέο σεντάν της Mazda θα πατήσει πάνω σε μία πλατφόρμα της Toyota, στην οποία μάλιστα λέγεται πως θα στηθεί και το πολυαναμενόμενο RX-9. Αντιφατικό πάντως είναι το γεγονός πως το επόμενο Mazda3 θα κάνει χρήση του αμαξώματος SkyActiv-Body Gen 2, αλλά και του σασί SkyActiv Chassis Gen 2. Η λογική λέει πως το «εξάρι» θα δανειστεί τα μηχανικά μέρη του μικρού του αδελφού, αλλά ποτέ δεν ξέρεις…
   
Σε ό,τι αφορά στους κινητήρες, το 4ης γενιάς Mazda6 θα δανειστεί από το Mazda3 του 2019 το 2λιτρο SkyActiv-X σύνολο, αλλά και το ηλεκτρικό κύκλωμα των 48 volt, που λέγεται πως θα δώσει το παρόν στο ιαπωνικό hatchback. Σύμφωνα με το επίσημο χρονοδιάγραμμα της φίρμας, κάποια στιγμή μέσα στο 2020 θα παρουσιαστεί και το νέο turbo diesel μοτέρ SkyActiv-D Gen 2.
 
Ενδιαφέρον έχει η πληροφορία πως θα επιστρέψει και το Mazda6, πιθανότατα με το νέο SkyActiv-X σύνολο των 2,5 λίτρων. Όπως και να έχει, η μεγάλη είδηση και το πραγματικό στοίχημα είναι η μετάδοση της κίνησης στον πίσω άξονα, κάτι που δείχνει δύσκολο ειδικά για μία μικρή ανεξάρτητη εταιρεία όπως η Mazda. Ο χρόνος θα δείξει…

Mercedes
EGYHSH ELASTIKON