Για την ανάπτυξη του τμήματος επιδόσεων η Hyundai πήρε τον Albert Biermann ο οποίος δούλευε στο τμήμα M της BMW.
Πλησιάζει το Hyundai i30N
3.914 Επισκέψεις στο άρθρο (15/5/2017)
Η Hyundai θέλει να δημιουργήσει μια γκάμα από γρήγορες εκδόσεις των μοντέλων της και θα ξεκινήσει από το i30 Ν. Δείτε στο βίντεο στιγμιότυπα από τις δοκιμές του μοντέλου στη Βρετανία.
Δεν είναι έτοιμο ακόμα, αλλά η Hyundai εργάζεται σκληρά για να τελειοποιήσει το hot hatch που ετοιμάζει. Στο μεταξύ, μας επιτρέπει να ρίξουμε μια ματιά στη διαδικασία ανάπτυξης με αυτό το τελευταίο βίντεο.
Το επερχόμενο i30 Ν θα βασίζεται στο πιο πρόσφατο hatchback που παρουσίασε η Κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία στην κατηγορία C και θα είναι το πρώτο από μια σειρά προγραμματισμένων μοντέλων επιδόσεων που θα εξελιχτούν από τον Albert Biermann, τον οποίο η Hyundai πήρε από την BMW M GmbH ώστε να τη βοηθήσει με την εμπειρία του να αναπτύξει το τμήμα επιδόσεων.
Το γράμμα N, σε περίπτωση που αναρωτιέστε, αναφέρεται στο Namyang και το Nürburgring, τις δύο τοποθεσίες στις οποίες μοιράζονται οι εγκαταστάσεις του Ευρωπαϊκού τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης της Hyundai.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το επερχόμενο i30 Ν θα βασίζεται στο πιο πρόσφατο hatchback που παρουσίασε η Κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία στην κατηγορία C και θα είναι το πρώτο από μια σειρά προγραμματισμένων μοντέλων επιδόσεων που θα εξελιχτούν από τον Albert Biermann, τον οποίο η Hyundai πήρε από την BMW M GmbH ώστε να τη βοηθήσει με την εμπειρία του να αναπτύξει το τμήμα επιδόσεων.
Το γράμμα N, σε περίπτωση που αναρωτιέστε, αναφέρεται στο Namyang και το Nürburgring, τις δύο τοποθεσίες στις οποίες μοιράζονται οι εγκαταστάσεις του Ευρωπαϊκού τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης της Hyundai.
Μετά τις δοκιμές σε συνθήκες χαμηλής θερμοκρασίας στη Σουηδία στα χέρια του Thierry Neuville, το πρωτότυπο i30 N υπόκειται σε δοκιμές σε πιο ρεαλιστικές συνθήκες σε μερικές από τους πιο δύσκολους δημόσιους δρόμους του Ηνωμένου Βασιλείου.
Η τελική μορφή του μοντέλου αναμένεται να παρουσιαστεί κάποια στιγμή αργότερα φέτος (πολύ πιθανόν στη Φρανκφούρτη). Πριν από το λανσάρισμα, όμως, η Hyundai θα συμμετάσχει με δύο πρωτότυπα στον 24ωρο αγώνα Nürburgring στο τέλος αυτού του μήνα, χρησιμοποιώντας τον ίδιο συνδυασμό κινητήρα-κιβωτίου που θα χρησιμοποιεί και η έκδοση παραγωγής, δηλαδή ένα τετρακύλινδρο χωρητικότητας 2.0 λτ. και ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.
Η τελική μορφή του μοντέλου αναμένεται να παρουσιαστεί κάποια στιγμή αργότερα φέτος (πολύ πιθανόν στη Φρανκφούρτη). Πριν από το λανσάρισμα, όμως, η Hyundai θα συμμετάσχει με δύο πρωτότυπα στον 24ωρο αγώνα Nürburgring στο τέλος αυτού του μήνα, χρησιμοποιώντας τον ίδιο συνδυασμό κινητήρα-κιβωτίου που θα χρησιμοποιεί και η έκδοση παραγωγής, δηλαδή ένα τετρακύλινδρο χωρητικότητας 2.0 λτ. και ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.