To CURPA Born που θα μπει σε παραγωγή δεν θα έχει μεγάλες διαφορές σε σχέση με το πρωτότυπο και όπως τόνισε ο επικεφαλής Σχεδιασμού της φίρμας, η εμφάνισή του θα είναι πολύ επιθετική.
Mια σειρά από νέες επίσημες εικόνες του αμιγώς ηλεκτρικού Born που αναμένεται να κάνει ντεμπούτο στις 25 του μήνα αποκάλυψε η CUPRA και αυτή την φορά μπορούμε να πάρουμε μια καλύτερη γεύση από την σχεδίαση του αυτοκινήτου, αφού το καμουφλάζ έχει φύγει από πάνω του. Το CUPRA Born είναι σε μεγάλο βαθμό ίδιο με το πρωτότυπο el-Born που παρουσιάστηκε στην Έκθεση της Γενεύης το 2019. To αυτοκίνητο θα εξοπλίζεται με μεγάλες ζάντες αλουμινίου, επιθετικούς προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, μεγάλη πίσω αεροτομή και θα έχει μικρή απόσταση από το έδαφος.
Όπως και το VW ID.3, το Born θα βασίζεται στην πλατφόρμα MEB του Volkswagen Group και θα εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα και μια μπαταρία 82 kWh που θα του προσφέρει αυτονομία 500 χιλιομέτρων. Τόσο η ισχύς του κινητήρα όσο και η επίδοση του στο 0-100χλμ./ώρα δεν έχουν γνωστοποιηθεί, ωστόσο η SEAT ισχυριζόταν στο παρελθόν πως η έκδοση παραγωγής του Born θα προσφέρει 204 άλογα και θα είναι σε θέση να πετυχαίνει το 0-100 σε 7,5 δευτερόλεπτα. Αργότερα, θα προσφερθεί και η μπαταρία των 62kWh που θα προσφέρει αυτονομία 420 χιλιόμετρα.
Η καμπίνα του CUPRA Born θα είναι τόσο μοντέρνα όσο και λειτουργική, με μια ψηφιακή οθόνη 10 ιντσών για το σύστημα infotainment να τοποθετείται στο κέντρο της κονσόλας. Το τιμόνι θα είναι τριάκτινο και θα φέρει πάνω του πολλές λειτουργίες ενώ πίσω από αυτό θα υπάρχει ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων.
Μιλώντας για την αποκάλυψη του αυτοκινήτου παραγωγής, ο επικεφαλής Σχεδιασμού της CUPRA, κ. Jorge Díez τόνισε τις προσπάθειες που έγιναν, ώστε το Born να διαφοροποιηθεί από το VW ID.3 σημειώνοντας: «Tα μπροστά φωτιστικά σώματα ταυτίζονται με το πρόσωπο ενός ατόμου, οπότε τα έχουμε τα έχουμε κάνει πιο επιθετικά από ό,τι συνήθως για να εκφράσουμε την αποφασιστικότητα. Ο χαρακτήρας του μοντέλου τονίζεται περαιτέρω από τον αεραγωγό στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου».
Ο ίδιος πρόσθεσε για την σχεδίαση του αυτοκινήτου: «Τονίσαμε το πλάτος του και το συνδυάσαμε με ένα πολύ έντονο διαχύτη, o oποίος αυξάνει την απόδοση και την αεροδυναμική του αυτοκινήτου. Γνωρίζουμε ότι η ηλεκτροδότηση πρέπει να συμβαδίζει με την αποτελεσματικότητα, και από αυτή την άποψη, η ομάδα έχει συνδυάσει τα δύο σε απόλυτη αρμονία. Στο πλάι, έχουμε δημιουργήσει γωνίες και προσπαθήσαμε να δώσουμε μεγαλύτερη αίσθηση έντασης και ταχύτητας».