Μετά την ανανέωσή του, το Plug-in υβριδικό Tucson αποδίδει 252 άλογα (από 265).
Το Ioniq 5 της Executive Lease είναι αυτό με την μεγάλη μπαταρία (77,4 kWh) και την κίνηση στον πίσω άξονα, το οποίο αποδίδει 229 άλογα με 350 Nm ροπής. Η απόκριση στο γκάζι είναι ακαριαία χάρη και στο αυτόματο κιβώτιο μιας σχέσης, με τις επιδόσεις του είναι εξαιρετικές 0-100 σε 7,3 δλ., και δη οι ρεπρίζ (60-100 σε 3,6 δλ. και 80-120 σε 4,7 δλ.), ειδικά αν αναλογιστούμε πως μιλάμε για ένα όχημα 2 τόνων. Το εντυπωσιακότερο πάντως είναι πως η πλατφόρμα E-GMP δίνει τη δυνατότητα φόρτισης 800V, κάτι που επιτρέπει στο Ioniq 5, να μπορεί να φορτίσει από 10 έως 80 τοις εκατό σε μόλις 18 λεπτά αν συνδεθεί σε supercharger 350 kW. Στον 180άρη χρειάζεται 14 λεπτά από το 30-80%.
Το κινητήριο σύνολο του plug-in Tucson αποτελείται από έναν 1.600άρη τούρμπο κινητήρα βενζίνης απόδοσης 160 ίππων (ήταν 180 πριν), μια μπαταρία 13,8 kWh και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 98 PS με την συνολική απόδοση να φτάνει τα 252 άλογα και τα 367 Nm ροπής. Όπως όλα τα PHEV αυτοκίνητα, έτσι και το Tucson αν έχει ενέργεια ξεκινάει ηλεκτρικά με τον βενζινοκινητήρα να εμπλέκεται όταν χρειαστεί έξτρα ενίσχυση για άμεση επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα σε 7,9 δλ.). Όσον αφορά τη μπαταρία που προσφέρει 70 χιλιόμετρα ηλεκτρικής μεικτής αυτονομίας (WLTP) και φορτίζεται όταν το αυτοκίνητο επιβραδύνει, φορτίζει μέσω σε λιγότερο από δύο ώρες.