ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Plug-in υβριδικά: Περισσότερη αυτονομία ή τέλος οι επιδοτήσεις!

9.494 Επισκέψεις στο άρθρο (21/9/2021)

Τα Plug-in υβριδικά, για να μπορούν να αποκτηθούν με επιδότηση, θα πρέπει πλέον να έχουν ηλεκτρική αυτονομία άνω των 60 χιλιομέτρων και όχι 40 χλμ, όπως συμβαίνει σήμερα.

Οι γερμανικές ενώσεις αυτοκινήτων αντιτίθενται στους νέους κανονισμούς που προβλέπουν την θέσπιση πιο αυστηρών κριτηρίων για τα Plug-in υβριδικά αυτοκίνητα. Tα νέα κριτήρια που αναμένεται να εφαρμοστούν θα απαιτούν από τις εταιρείες να βρουν τρόπο να αυξήσουν την ηλεκτρική αυτονομία των Plug-in υβριδικών τους αυτοκινήτων, εάν επιθυμούν τα μοντέλα τους να μπορούν να λάβουν τις κρατικές επιδοτήσεις που προβλέπονται και οι οποίες μειώνουν σημαντικά το κόστος αγοράς τους.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Τα Plug-in έχουν τα πλεονεκτήματά τους και το... κοινό τους.
Η Plug-in υβριδική τεχνολογία είναι μια πολύ καλή λύση για όσους θέλουν να κινηθούν μέσα στην πόλη για 40-60 χιλιόμετρα χωρίς να βγάλουν ευρώ από την τσέπη και την ίδια στιγμή να μπορούν να κάνουν ένα ταξίδι, χωρίς να αγχωθούν για την αυτονομία της μπαταρίας, χρησιμοποιώντας απλά το συμβατικό μοτέρ. Τα Plug-in υβριδικά δηλαδή θέλουν να συνδυάσουν τα πλεονεκτήματα ενός αυτοκινήτου βενζίνης/diesel με αυτά ενός ηλεκτρικού προσφέροντας μάλιστα στον οδηγό εκτηκτικές επιδόσεις, χάρη στην συνδυαστική ισχύ του θερμικού μοτέρ και του ηλεκτροκινητήρα.
Επίσης, στις μέρες μας, οι περισσότερες πωλήσεις των PHEV αυτοκινήτων γίνονται από επιχειρήσεις, αφού, αφενός ο χρήστης απαλλάσσεται από την καταβολή φόρου, αφετέρου η επιχείρηση κερδίζει έκπτωση στα ακαθόριστα έξοδα της. Win-Win δηλαδή και για τους δύο, ενώ φυσικά μην ξεχνάτε πως πέρα από τα οικονομικά κίνητρα και ο χρήστης παίρνει ένα πιο ακριβό και καλύτερο αυτοκίνητο.

Απαιτείται πλέον περισσότερη ηλεκτρική αυτονομία για τα Plug-in
Η ελάχιστη ηλεκτρική αυτονομία για τα Plug-in υβριδικά, ώστε να μπορούν να αποκτηθούν με επιδότηση θα αυξηθεί στα 60 χιλιόμετρα από τα 40 χιλιόμετρα από τον Οκτώβριο του 2022 και στα 80 χιλιόμετρα από την 1η Ιανουαρίου 2024, σύμφωνα με το σχέδιο της γερμανικής κυβέρνησης, ωστόσο αυτό έχει επιφέρει πολλές αντιδράσεις από τις ενώσεις των εταιρειών αυτοκινήτου, αφού θα χρειαστεί να βρουν τρόπους να αυξήσουν την αυτονομία των Plug-in υβριδικών τους. Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
LINGLONG VS GOODYEAR