Οι παγκόσμιες πωλήσεις SEAT στην αρχή του 2019 συνεχίζουν την αυξητική τάση των τελευταίων ετών. Τον Ιανουάριο, η μάρκα σημείωσε 44.500 πωλήσεις, καταγράφοντας, σύμφωνα με ανακοίνωσή της, τον υψηλότερο όγκο πωλήσεων που επιτεύχθηκε ποτέ για τους Ισπανούς το συγκεκριμένο μήνα, με 14,2% αύξηση συγκριτικά με τον Ιανουάριο του 2018 (38.900). Με αυτό το αποτέλεσμα η εταιρεία ξεκινά με τους καλύτερους οιωνούς το νέο έτος, μετά την επίτευξη των υψηλότερων πωλήσεων στην 68ετή ιστορία της με 517.600 αυτοκίνητα πέρυσι.
Επιπλέον, η νέα υπο-μάρκα CUPRA συνέβαλε θετικά στο αποτέλεσμα του Ιανουαρίου, όπως ισχυρίζονται οι άνθρωποι της, καθώς οι πωλήσεις τριπλασιάστηκαν σε σχέση με τον ίδιο μήνα του 2017 και έφτασαν τα 1.800 πωληθέντα οχήματα (το αποτέλεσμα αυτό ενσωματώνεται στο συνολικό όγκο).
Κλείνοντας, παραθέτουμε τις δηλώσεις του Αντιπροέδρου Πωλήσεων και Μάρκετινγκ, αλλά και CEO της CUPRA, κου Γουέιν Γκρίφιθς: «Η αύξηση πωλήσεων τον Ιανουάριο μας κάνει αισιόδοξους για την πρόοδο των πωλήσεων της SEAT καθ΄όλη τη διάρκεια του 2019. Όπως και το 2018, αυτό το έτος θα είναι γεμάτο προκλήσεις. Έχουμε πλήρη εμπιστοσύνη στους τέσσερις πυλώνες της μάρκας (Ibiza, Arona, Leon και Ateca) και στην ένταξη του Tarraco στην γκάμα, που θα μας δώσει τη δυνατότητα για επιπλέον πωλήσεις το 2019. Η συμβολή της CUPRA και πιο συγκεκριμένα του CUPRA Ateca, θα αποτελέσει επίσης βασικό μοχλό ανάπτυξης αυτής της χρονιάς».