autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Φυσικά οι κατασκευαστές γνωρίζουν ότι τα ηλεκτρικά είναι λίγο "δύσπεπτα" από μεγάλη μερίδα της αγοράς. Γνωρίζουν επίσης ότι με τα ηλεκτρικά, πολλά από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των μοντέλων τους που τα έκαναν ξεχωριστά απέναντι στον ανταγωνισμό, έχουν ισοπεδωθεί. Η λύση και στα δύο προβλήματα; Η αναβίωση παλιών αγαπημένων. Είναι όμως αποτελεσματική;
Αν είσαι από αυτούς που έχουν μπουχτίσει με τα ηλεκτρικά, ή που απλά δεν βλέπουν τα ηλεκτρικά ως "πραγματικά" αυτοκίνητα, η αναβίωση ενός παλιού αγαπημένου μπορεί να σε αλλάξει. Γιατί όταν μιλάει το συναίσθημα, αρχίζουμε να συγχωρούμε τα πάντα. Πάρε για παράδειγμα το Honda e. Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας είναι μια ρετρό έκδοση του αρχικού Civic, τίγκα στην τεχνολογία, και παρά την τιμή του, μόλις μπεις μέσα, δεν θέλεις να βγεις. Η σχεδίαση, η νοσταλγία και η τεχνολογία σε κάνουν να ξεχάσεις ότι φραγμούς είχες απέναντι στα ηλεκτρικά.
Δεν είναι τυχαίο πως η Fiat ξεκίνησε με το 500 ως το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό, για τον ίδιο ακριβώς λόγο, ενώ ακολουθούν κι άλλοι, ο καθένας ότι έχει. Από το Renault 5 και το Peugeot e-Legend, μέχρι το Nissan IDx και το Hyundai Pony. Ναι, το Pony αναβιώνει ως ηλεκτρικό, και λέτε ότι θέλετε.
Βλέπεις η αναβίωση κρατάει όλα τα καλά στοιχεία των παλιών μοντέλων, όπως η λιτή σχεδίαση, και το Pony ήταν σχέδιο Giugiaro, το επόμενό του δημιούργημα μετά την Lancia Delta. Ότι αρνητικό και να θυμάται κανείς, έχει αλλάξει με μια τεράστια δόση τεχνολογίας, και φυσικά με τη σύγχρονη προσοχή στην ποιότητα και το φινίρισμα. Το Pony, αν μπει στην παραγωγή, θα σπάσει ταμεία.
Φαντάσου τώρα πόσες μάρκες με πολύ αγαπημένα μοντέλα θα μπορούσαν να κάνουν αναβιώσεις. Είναι τέτοια η τάση που η αγορά έχει γυρίσει μπούμερανγκ και πλέον η αγορά απαιτεί από τους κατασκευαστές να λανσάρουν αναβιώσεις των παλιών αγαπημένων. Και ποιός μπορεί να μείνει έξω από το χορό.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »