Βενζίνη ή mild hybrid diesel; Αυτοφορτιζόμενο υβριδικό ή πλήρως ηλεκτρικό; Και αν θέλω πιο fun to drive, μήπως να πάρω την εκρηκτική έκδοση Ν ή να επιλέξω το off-road τετρακίνητο; Οι παραπάνω ερωτήσεις είναι αποκαλυπτικές του πόσο πλήρης είναι η γκάμα του Hyundai Kona. Ποιο από όλα λοιπόν ανάλογα και με την ανάγκη;
Από απλό & ήπια υβριδικό βενζίνης & diesel μέχρι υβριδικό, ηλεκτρικό αλλά & το καυτό N
Ο συνδυασμός του... σκοτώνει. Βρίσκεται στην πιο hot κατηγορία της ελληνικής αγοράς για την χρονιά που μόλις ολοκληρώθηκε και παράλληλα φροντίζει να καλύπτει κυριολεκτικά κάθε ανάγκη με την διευρυμένη γκάμα επιλογών του. Ο λόγος για το Hyundai Kona, το δημοφιλές SUV πόλης των Κορεατών που βάζει δύσκολα στον ανταγωνισμό.
Και πώς θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά, άλλωστε, όταν στην ανανεωμένη εκδοχή του αποτελεί μία κομψή πρόταση, με πλούσιο από την βασική έκδοση εξοπλισμό, ευφυείς τεχνολογίες αιχμής και συνδεσιμότητας και μοτέρ ικανά για κάθε είδος οδήγησης. Διότι το Hyundai Kona προσφέρεται σε «πατροπαράδοτες» εκδόσεις βενζίνης, σε εξηλεκτρισμένες mild hybrid επιλογές diesel και βενζίνης, σε αυτοφορτιζόμενη full hybrid έκδοση, καθώς και σε δύο αμιγώς ηλεκτρικές επιλογές. Και να μην ξεχάσουμε την πιο πρόσφατη άφιξη του «σκληροπυρηνικού» Hyundai Kona Ν, του πιο ισχυρού προσθιοκίνητου B-SUV στον κόσμο.
Πάμε να το δούμε ένα προς ένα:
Οι μυώδεις καμπύλες και έντονες ακμές του αμαξώματος προσδίδουν τον αναγκαίο δυναμισμό, με το πίσω μέρος να είναι εξίσου κομψό, έχοντας και νέα μεταλλική ποδιά.
Ξεκινώντας με το design, το ανανεωμένο Hyundai Kona καταφέρνει σχεδιαστικά να ισορροπεί με αρτιότητα μεταξύ του δυναμισμού και της στιβαρότητας που χαρακτηρίζει ένα SUV. Έχει πλήρως αναδιαμορφωμένο «πρόσωπο», όπου δεσπόζουν η φαρδύτερη κεντρική μάσκα, οι πιο σφηνοειδούς σχήματος προβολείς και τα αναβαθμισμένα φώτα ημέρας LED. Οι μυώδεις καμπύλες και έντονες ακμές του αμαξώματος προσδίδουν τον αναγκαίο δυναμισμό, με το πίσω μέρος να είναι εξίσου κομψό, έχοντας και νέα μεταλλική ποδιά. Σημαντικό ατού, οι άφθονες επιλογές εξατομίκευσης στην διαμόρφωση του αυτοκινήτου χάρη στην πλούσια παλέτα των 10 εξωτερικών χρωματισμών, την δυνατότητα διχρωμίας στην οροφή (σε μπλε ή μαύρο) και την δυνατότητα επιλογής νέων δυναμικών ζαντών αλουμινίου (16", 17" και 18").
Εμπνευσμένη από το τμήμα επιδόσεων «Ν» και με έντονες τις δυναμικές λεπτομέρειες είναι η κορυφαία εξοπλιστική έκδοση N Line.
Εμπνευσμένη από το τμήμα επιδόσεων «Ν» και με έντονες τις δυναμικές λεπτομέρειες είναι η κορυφαία εξοπλιστική έκδοση N Line, με τα χαρακτηριστικά λογότυπα και το έμβλημα της εταιρείας στο κέντρο της μάσκας. Στην πράξη, μικρές διαφοροποιήσεις στο design εμπρός και πίσω ενισχύουν το σπορτίφ προσανατολισμό στις εκδόσεις βενζίνης και diesel. Ενδεικτικά θα σταθούμε στα βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος διακοσμητικά, τη διαφορετική γρίλια, το μικρό αεροδυναμικό χείλος τύπου Ν με γωνιακά πτερύγια και τον νέο προφυλακτήρα με τις τρεις λεπτές εισόδους αέρα πάνω από τη μάσκα στο μπροστά μέρος. Ο επιθετικός διάκοσμος «δένει» αρμονικά με τον νέο πίσω προφυλακτήρα και τον ενσωματωμένο αεροδυναμικό διαχύτη με το σύστημα εξάτμισης των δύο απολήξεων. Αξίζει να τονίζουμε πως το Hyundai Kona N Line πατάει σε ζάντες αλουμινίου 18" diamond cut, αποκλειστικές για την έκδοση αυτή.
Αξίζει να τονίζουμε πως το Hyundai Kona N Line πατάει σε ζάντες αλουμινίου 18" diamond cut, αποκλειστικές για την έκδοση αυτή.
Παρά την αποκλειστική χρήση σκληρών πλαστικών, που είναι ο κανόνας στην κατηγορία των B-SUV, είναι ικανοποιητικό, όπως το επίπεδο φινιρίσματος και συναρμολόγησης.
Ευχάριστες εντυπώσεις αποκομίζει κανείς από το εσωτερικό του ανανεωμένου Hyundai Kona σε όλες τις εκδόσεις. Παρά την αποκλειστική χρήση σκληρών πλαστικών, που είναι ο κανόνας στην κατηγορία των B-SUV, είναι ικανοποιητικό, όπως το επίπεδο φινιρίσματος και συναρμολόγησης. Στις εκδόσεις N Line, δε, υπάρχουν πινελιές κόκκινου χρώματος σε διάφορα σημεία της καμπίνας (καθίσματα, επιλογέας ταχυτήτων).
Το crossover των Κορεατών κατατάσσεται στους μέσους όρους της κλάσης σε εσωτερικό πίσω πλάτος και «αέρα» για πόδια και κεφάλι των πίσω επιβατών.
Στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του Hyundai Kona, φυσικά, περιλαμβάνεται η πληρότητα του εξοπλισμού από την βασική κιόλας έκδοση. Εκείνο που ξεχωρίζει κανείς είναι η πλήρης σουίτα των 12 συστημάτων ασφαλείας Hyundai SmartSense που το συνοδεύει από τη βασική του έκδοση (Σύστημα Αυτόματης Έκτακτης Πέδησης, Σύστημα Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας, Σύστημα Προειδοποίησης Απόσπασης Προσοχής Οδηγού κ.ά.). Στον τομέα του infotainment, είναι αναβαθμισμένο με όλα τα τελευταία χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας, ενώ από το δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού βρίσκει κανείς τον ευανάγνωστο και όμορφο αισθητικά ψηφιακό πίνακα οργάνων των 10,25 ιντσών με 3 τρία διαθέσιμα προφίλ. Το hi-tech ύφος της καμπίνας συμπληρώνει η οθόνη αφής των 8 ή των 10,25 ιντσών (ανάλογα με το πακέτο), ενώ σε ακριβότερες εκδόσεις υπάρχουν έξτρα λειτουργίες άνεσης (θερμαινόμενα και αεριζόμενα καθίσματα, θύρα USB για τους πίσω επιβάτες, κάμερα οπισθοπορείας, head-up display, μεταξύ άλλων).
Όσον αφορά την ευρυχωρία του Hyundai Kona, το crossover των Κορεατών κατατάσσεται στους μέσους όρους της κλάσης σε εσωτερικό πίσω πλάτος και «αέρα» για πόδια και κεφάλι των πίσω επιβατών. Κάπως έτσι, είναι άνετο για τέσσερις συνολικά επιβάτες, την ώρα που στις συμβατικές εκδόσεις η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ αυξήθηκε από τα 361 στα 374 λίτρα.
Με 5 εκδοχές κινητήρων βενζίνης, έως 198 άλογα και 4κίνηση
Περισσότερες συγκινήσεις και καλύτερες επιδόσεις εγγυάται ο 4κύλινδρος turbo βενζινοκινητήρας των 1.598 κ.εκ. που αποδίδει 198 ίππους και 265 Nm ροπής.
Συνεχίζοντας με την αναφορά μας για τα κινητήρια σύνολα του Hyundai Kona, ξεκινάμε με τους κλασικούς κινητήρες βενζίνης που ενδείκνυνται για όλα τα γούστα. Από μειωμένη κατανάλωση λόγω ήπια υβριδικής τεχνολογίας, μέχρι και εκτός δρόμου εξορμήσεις χάρη στην τετρακίνηση.
Έτσι, υπάρχουν συνολικά δύο turbo επιλογές, σε πέντε διαφορικές εκδοχές, όλες με ενσωματωμένη την τεχνολογία SmartStream CVVD, η οποία ελέγχει την διάρκεια βύθισης των βαλβίδων, προσαρμόζοντας την ταχύτητα και την διάρκεια της καύσης ανάλογα με τις οδηγικές απαιτήσεις. Στην βάση της γκάμας βρίσκεται ο τρικύλινδρος 1.000άρης βενζινοκινητήρας T-GDi που αποδίδει 120 άλογα και διατίθεται με 6-τάχυτο μηχανικό (177 Nm ροπής) ή – για πρώτη φορά – με ένα προαιρετικό 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT) για ροπή στα 200 Nm.
Για περισσότερη οικονομία και μειωμένες εκπομπές CO2 υπάρχουν οι ήπια υβριδικές εκδόσεις του ίδιου κινητήρα, που περιλαμβάνουν σύστημα 48V Hybrid Turbo. Το συγκεκριμένο κύκλωμα υποστηρίζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης με πρόσθετη ροπή στη φάση της επιτάχυνσης, ανάλογα με την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας και το βαθμό επιτάχυνσης. Το συγκεκριμένο σύστημα συνεργάζεται αποκλειστικά με το έξυπνο χειροκίνητο κιβώτιο iMT, το οποίο όταν ο οδηγός σηκώνει το πόδι από το γκάζι κατά την οδήγηση, αποσυνδέεται από τον κινητήρα επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να εισέλθει σε λειτουργία coasting εξοικονομώντας καύσιµο.
Περισσότερες συγκινήσεις και καλύτερες επιδόσεις εγγυάται ο 4κύλινδρος turbo βενζινοκινητήρας των 1.598 κ.εκ. που αποδίδει 198 ίππους και 265 Nm ροπής. Το συγκεκριμένο σπορ σύνολο συνεργάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο DCT, επιτρέπει βλέψεις για πιο fun to drive οδήγηση, έχοντας το έξτρα πλεονέκτημα των 4κίνητων εκδόσεων με άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω για πιο περιπετειώδη αίσθηση.
Super οικονομία με mHEV diesel
Οδήγηση με περισσότερο οικονομικό προσανατολισμό συναντάμε στις ήπια πετρελαιοκίνητες εκδόσεις του Hyundai Kona. Η μοναδική diesel πρόταση είναι ο 48V Hybrid Turbo κινητήρας των 1,6 λτ. που αποδίδει 136 άλογα και 280 Nm ροπής. Συνδυάζεται αποκλειστικά με το χειροκίνητο κιβώτιο iMT και ξεχωρίζει για την εξαιρετικά χαμηλή του κατανάλωση, γύρω στα 5 λτ./100 χλμ., νούμερο ιδανικό για τους... χιλιομετροφάγους των μεγάλων αποστάσεων.
Εκτός από τις mild hybrid εκδόσεις, το Hyundai Kona κυκλοφορεί και ως αποκλειστικά 2κίνητο αυτοφορτιζόμενο υβριδικό.
Διαφορετική φιλοσοφία αλλά παρόμοιο στόχο, την μειωμένη κατανάλωση δηλαδή, έχει το αποκλειστικά 2κίνητο αυτοφορτιζόμενο υβριδικό Hyundai Kona. Ένας ειδικά ρυθμισμένος κινητήρας εσωτερικής καύσης συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 43,5 ίππων και μια μπαταρία υψηλής τάσης 1,56 kWh αποδίδοντας συνδυαστικά 141 ίππους 265 Nm ροπής. Σημαντική στον τομέα της οικονομίας και της απόδοσης είναι η παρουσία του ηλεκτρικού μοτέρ το οποίο συνεισφέρει υψηλή ροπή και επιτάχυνση κατά την εκκίνηση. Εκτός αυτού, χάρη στην ενέργεια που αποθηκεύει η μπαταρία στην φάση της αναγεννητικής πέδησης, το αυτοκίνητο σε χαμηλές ταχύτητες και για περιορισμένη διάρκεια δύναται να κινείται και αποκλειστικά ηλεκτρικά.
Στο υβριδικό μοντέλο υπερτερεί το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων έναντι των CVT κιβωτίων σε λειτουργίας (χωρίς βουητό και πατινάρισμα) και αμεσότητα.
Ως αποτέλεσμα του παραπάνω συστήματος κίνησης, το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό Hyundai Kona καταναλώνει σύμφωνα με τις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center 6,0 λτ./100 χλμ., ενώ στην πόλη το νούμερο πέφτει στα 4,8 λτ./100 χλμ.. Αντίστοιχα, μειωμένοι είναι οι ρύποι διοξειδίου του άνθρακα, για αυτό και αφενός δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, αφετέρου κυκλοφορεί ελεύθερα στο δακτύλιο.
Last but not least, μία σημαντική λεπτομέρεια η οποία ενισχύει την θετική εικόνα του Hyundai Kona Hybrid: Το υβριδικό σύνολο του μοντέλου συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων, το οποίο υπερτερεί έναντι των CVT κιβωτίων που συναντάμε συνήθως στα υβριδικά μοντέλα, τόσο στο θέμα της λειτουργίας (χωρίς βουητό και πατινάρισμα), όσο και στο θέμα της αμεσότητας.
Οι υβριδικές και ηλεκτρικές επιλογές έχουν πιο σφιχτή ρύθμιση ανάρτησης και πολλαπλούς συνδέσμους στον πίσω άξονα για την καλύτερη διαχείριση του έξτρα βάρους.
Η παλέτα των κινητήριων συνόλων του ανανεωμένου Hyundai Kona συνεχίζεται με μία επιλογή από το... μέλλον. Το Hyundai Kona Electric είναι η πρόταση σε όσους αναζητούν μηδενικές εκπομπές ρύπων και εντυπωσιακές επιδόσεις. Χωρίς καχυποψίες και ενδοιασμούς για την αυτονομία του! Πιο συγκεκριμένα, το Hyundai Kona Electric διατίθεται σε δύο εκδόσεις, μία με μπαταρία 39 kWh και ισχύ 136 ίππων (305 χλμ. αυτονομία) και μία με μπαταρία 64 kWh και απόδοση 204 ίππων (484 χλμ. αυτονομία).
Το Hyundai Kona Electric διατίθεται σε δύο εκδόσεις, μία με μπαταρία 39 kWh και ισχύ 136 ίππων (305 χλμ. αυτονομία) και μία με μπαταρία 64 kWh και απόδοση 204 ίππων (484 χλμ. αυτονομία).
Σχεδιαστικά, το μοντέλο διαφέρει συγκριτικά με τις συμβατικές εκδόσεις τόσο στο εξωτερικό του design, όσο και στην εσωτερική του διαμόρφωση. Κυρίαρχο ρόλο στην αεροδυναμική του σχεδίαση παίζει η εντυπωσιακή κλειστή μάσκα με τους νέους προβολείς LED και τα χαρακτηριστικά φώτα ημέρας (DRL). Επιπλέον, το ηλεκτροκίνητο crossover έχει μακρύνει κατά 15 χλστ. και ψηλώσει κατά 20 χλστ., ενώ εφοδιάζεται και με νέες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών. Στην καμπίνα, τώρα, έχει προστεθεί νέος στάνταρ ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών καθώς και οθόνη 8" ή 10,25" με τις αντίστοιχες ενδείξεις του ηλεκτρικού συστήματος. Μειωμένος ο χώρος αποσκευών στα 332 λίτρα, με την κεντρική κονσόλα όμως να αποκτά δύο ορόφους, μεγιστοποιώντας τους χώρους για μικροαντικείμενα.
Το παζλ του Hyundai Kona συμπληρώνεται με μία μοναδική στο είδος της επιλογή. Μία πρόταση που μετρά μόλις μερικούς μήνες στην ελληνική αγορά. Μιλάμε για το «πυραυλοκίνητο» Hyundai Kona N, πιο δυνατό προσθιοκίνητο B-SUV στον κόσμο με 280 άλογα, μπλοκέ διαφορικό και δυνατότητα να φτάσει μέχρι και τους 290 ίππους για 20 δλ. με το πάτημα ενός και μόνο κουμπιού!
Ο 2λιτρος πολεμικός κινητήρας του Kona αποδίδει 280 ίππους (+10 άλογα για 20" με ένα κουμπί), την ώρα που χάρη στην τεχνολογία Flat Power η ροπάρα των 392 Nm παραμένει σταθερή σε μεγάλο εύρος στροφών (2.100 - 4.700 σ.α.λ.).
Η δημιουργία του «καυτού» crossover χρεώνεται στο τμήμα «Ν» της εταιρείας που έχει την τεχνογνωσία του μηχανοκίνητου αθλητισμού, δίνοντας διαπιστευτήρια με τα i20 και i30N. Επιστρέφοντας στην hot hatch έκδοση του Kona, όμως, να πούμε ότι διαφέρει αισθητά οπτικά. Ανάμεσα στις τροποποιήσεις που δέχτηκε, βλέπουμε κυψελωτή μάσκα, «πρησμένους» θόλους, σπορ προφυλακτήρες με μεγάλες εισαγωγές, πίσω διαχύτη και δύο θεόρατες μπούκες εξατμίσεων, χαμηλωμένη απόσταση από το έδαφος, πίσω αεροτομή, κόκκινες γραμμές χαμηλά στο αμάξωμα και κόκκινες δαγκάνες για τα τεράστια δισκόφρενα, που βγάζουν μάτι πίσω από τις 19άρες σφυρήλατες σκουρόχρωμες ζάντες. Σπορτίφ και στην καμπίνα του, το Kona N έχει μπάκετ καθίσματα και τιμόνι με χοντρή στεφάνη και 3 κουμπιά για... ανάλογες οδηγικές περιπέτειες. Πλήρως ψηφιακό, έχει δύο οθόνες 10,25 ιντσών για πίνακα οργάνων και infotainment, καθώς και όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες συνδεσιμότητας και ασφάλειας.
Βέβαια, ένα τέτοιο αυτοκίνητο δεν το αγοράζεις για το... σύστημα ψυχαγωγίας αλλά για την ηδονή που σου προκαλεί μόλις «μπαίνει» η 1η στο σπορ N DCT 8άρι διπλού συμπλέκτη αυτόματο κιβώτιο. Όπως αναφέρθηκε, ο 2λιτρος πολεμικός κινητήρας του αποδίδει 280 ίππους (+10 άλογα για 20" με ένα κουμπί), την ώρα που χάρη στην τεχνολογία Flat Power η ροπάρα των 392 Nm παραμένει σταθερή σε μεγάλο εύρος στροφών (2.100 - 4.700 σ.α.λ.). Aφθονα είναι τα αγωνιστικά συστήματα, έχει τέσσερα προγράμματα οδήγησης που αφορούν σαθρές επιφάνειες (Snow, Mud, Sand, Deep Sand), κυρίως όμως δίνει την σιγουριά πως μπορεί να σαρώσει ακόμα και εντός πίστας!
Κάθε έκδοση προσφέρει ευχάριστη οδική συμπεριφορά, μέσω του φιλικού και ευκολοδήγητου χαρακτήρα του και συγχρόνως εγγυάται ασφάλεια χάρη στο διευρυμένο πακέτο συστημάτων ασφάλειας Hyundai SmartSense.
Πριν μιλήσουμε αναλυτικά για τιμές και εξοπλισμούς, να επισημάνουμε ένα πολύ σημαντικό πλεονέκτημα που συνοδεύει κάθε μοντέλο της κορεατικής φίρμας στην ελληνική αγορά. Αυτό δεν είναι άλλο από την εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών και απεριορίστων χιλιομέτρων, εγγύηση η οποία στην υβριδική και στις ηλεκτρικές εκδόσεις έχει 8 χρόνια διάρκεια ως προς την προστασία της μπαταρίας.
Καταρχάς, να πούμε ότι η φετινή γκάμα των μοντέλων Hyundai Kona προσφέρεται στις εκδόσεις βενζίνης σε τρία εξοπλιστικά επίπεδα (Exclusive, Premium, N Line), με τις diesel επιλογές να είναι διαθέσιμες στα δύο πρώτα πακέτα. Η βασική χειροκίνητη έκδοση με τον 1.000άρη T-GDi κινητήρα είναι διαθέσιμη από 18.590 ευρώ και από 20.490 ευρώ με το κιβώτιο DCT, ενώ η ήπια υβριδική έκδοση του ίδιου κινητήρα κοστίζει από 19.490 ευρώ με το κιβώτιο iMT. Η ισχυρότερη έκδοση των 198 ίππων κοστολογείται από 24.390 ευρώ και από 26.890 ευρώ με τετρακίνηση.
Στις δύο diesel επιλογές με το 48βολτο mHEV σύστημα των 136 ίππων και το κιβώτιο iMT η βασική έκδοση Exclusive είναι στα 22.390 ευρώ και η Premium στα 23.790 ευρώ.
Στις εξηλεκτρισμένες επιλογές, το Kona Hybrid των τριών εξοπλιστικών εκδόσεων ξεκινάει από τα 25.090 ευρώ (Premium, Premium Plus, Distinctive), ενώ το ηλεκτρικό μαζί με την κρατική επιδότηση κοστίζει από 27.967 ευρώ για την έκδοση των 136 ίππων και από 33.474 ευρώ για την έκδοση των 204 ίππων. Αξίζει να σημειωθεί πως προσφέρεται δωρεάν η συσκευή Wallbox, με έξτρα το κόστος εγκατάστασης.
Όσον αφορά, τέλος, την «σκληροπυρηνική» έκδοση του Hyundai Kona N των 280 ίππων με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT το κόστος είναι στα 42.990 ευρώ.
Αυτή την έκδοση να πάρεις!
Και φτάνουμε στην ερώτηση των 1.000.000 ευρώ. Καλά όλα αυτά, αλλά στο τέλος ποια έκδοση Hyundai Kona να διαλέξω; Η αλήθεια είναι πως η διευρυμένη γκάμα κινητήρων στην οποία διατίθεται σίγουρα θα καλύψει την ανάγκη κάθε οδηγού, χάρη και στο value for money χαρακτήρα του. Ανεξαρτήτως διαθέσιμου μπάτζετ, τρόπου χρήσης και οδικής συμπεριφοράς. Ειδικά για την οδηγική εικόνα του Kona, πρέπει να τονιστεί ο φιλικός και ευκολοδήγητος χαρακτήρας που «παντρεύει» σε κάθε έκδοσή του. Η αυξημένη απόστασή του από το έδαφος (170 χλστ., 165 χλστ. στην υβριδική) και οι τετρακίνητες εκδόσεις ικανοποιούν και στις περιπτώσεις που θα θελήσει κανείς να κινηθεί σε πατημένες εκτός δρόμου διαδρομές, τιμώντας την κατηγορία που ανήκει.
Από εκεί και πέρα, υβριδικές και ηλεκτρικές επιλογές έχουν πιο σφιχτή ρύθμιση ανάρτηση και πολλαπλούς συνδέσμους στον πίσω άξονα για την καλύτερη διαχείριση του έξτρα βάρους, ώστε να είναι εξίσου άνετα στην καθημερινότητα με τα συμβατικά. Όσον αφορά, δε, το «πολεμικό» Kona N είναι ένα... αγωνιστικό δρόμου με δεξιοτεχνίες στις απαιτητικές στροφές και σωρεία λειτουργιών για τους λάτρεις της δυναμικής οδήγησης.
Στο κομμάτι της επιλογής, τώρα, είναι σαφές πως εκείνοι που θέλουν μία οικονομική και αξιόπιστη λύση θα έχουν το κεφάλι τους ήσυχο με τις βενζινοκίνητες εκδόσεις του 1.0 TGI, είτε με ήπια υβριδικό σύστημα είτε χωρίς αυτό. Αν κάνετε μεγάλες χιλιομετρικές αποστάσεις ημερησίως, ο diesel mHEV κινητήρας είναι η ενδεδειγμένη πρόταση. Η υβριδική και οι ηλεκτρικές εκδόσεις είναι εξαιρετικά συμφέρουσες ως προς την κατανάλωση, ειδικά αν στην δεύτερη περίπτωση υπάρχει και η δυνατότητα εγκατάστασης επιτοίχιου φορτιστή Wallbox. Για τους πιο σπορτίφ τύπους κρατάμε αρχικά την έκδοση των 198 ίππων με τον εξοπλισμό N Line, καθώς (και φυσικά) το Hyundai Kona N, το... πιστάδικο B-SUV που γίνεται ευπροσάρμοστο εργαλείο καθημερινής χαράς στην οδήγηση.