ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ποιά κατηγορία υποφέρει περισσότερο από τα SUV;

Ποιά κατηγορία υποφέρει περισσότερο από τα SUV;

3.368 Επισκέψεις στο άρθρο (11/7/2022)

Από best seller, πολίτες δεύτερης κατηγορίας. Όχι γιατί δεν αρέσουν, αλλά γιατί τα SUV έχουν σαρώσει.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Τα SUV σαρώνουν και... τρώνε τα κλασικά οικογενειακά!

Πόσο δημοφιλές είναι το VW Golf; Μιλάμε ίσως για το ποιό γνωστό μοντέλο στην αγορά. Πού βρίσκεται στις πωλήσεις της κατηγορίας του. Πρώτο; Πέμπτο; Δέκατο; Εικοστό;
 
Δεν είναι μόνο το Golf. Τα μικρομεσαία αυτή τη στιγμή ζουν κάτω από την αφόρητη πίεση των SUV στο πιο δημοφιλές μέγεθός τους. Τα μικρομεσαία SUV είναι το αυτοκίνητο που έχει πάρει τη θέση του οικογενειακού, που σημαίνει πως οτιδήποτε άλλο σε αυτό το μέγεθος, άσχετα με το πόσο δημοφιλές ήταν κάποτε, ή πόσο γνωστό είναι ακόμη, αν δεν είναι SUV, απλά δεν υπάρχει. Με εξαιρέσεις.
 
Η Toyota Corolla, η Mercedes A-Class και το Hyundai i30 είναι τα μόνα μικρομεσαία που ακόμη αντέχουν και παραμένουν στην πρώτη δεκάδα των πωλήσεων στην κλάση των μικρομεσαίων. Τα άλλα επτά μοντέλα, είναι όλα SUV, με πρώτο το Toyota C-HR, και το Duster, Tucson, Qashqai, Q3, GLA και MINI Countryman να κλείνουν το Top 10.
 
Που είναι το Golf; Στη θέση 19. Πίσω από το VW Tiguan, το SUV της μάρκας στην κατηγορία. Πίσω από πολλά SUV που είναι λιγότερο γνωστά από το Golf, και όμως έχουν διπλές πωλήσεις. Το Jeep Compass ή το Peugeot 3008 για παράδειγμα, σημαντικά μπροστά.
 
Και το Golf «στέκεται» σχετικά καλά. Πρέπει να φτάσεις στη θέση 29 για να βρεις το Leon, στο 40 το Focus, ενώ η Opel ξεκινά τις πωλήσεις του νέου Astra σχεδόν από το μηδέν (σ.σ. έχει τρεις πωλήσεις μέχρι στιγμής). Δεν είναι τυχαίο ότι η Renault «τελείωσε» με το Megane ως μικρομεσαίο, όταν βλέπουμε μοντέλα-σταθμούς στην μικρομεσαία κατηγορία να πασχίζουν να κάνουν νούμερα στην αγορά.
 
Πιθανώς η αναγέννηση που έρχεται από τη Stellantis με πρώτο το Peugeot 308 που έχει κάνει εντύπωση με τη σχεδίασή του, και τώρα το νέο Astra, που επίσης θέλει να ταράξει τα νερά της κατηγορίας, να κάνει διαφορά. Όμως την ίδια στιγμή η κατηγορία δέχεται και την πίεση της ηλεκτροκίνησης. Η VW ήδη πουλάει ένα ID.3 για κάθε 5 Golf, αριθμός αρκετός σημαντικός σε μία μικρή αγορά ηλεκτρικών όπως η Ελλάδα.
 
Την ίδια στιγμή στα μικρά πρέπει να βγεις από το Top 5 για να βρεις το πρώτο SUV, με τις δύο υποκατηγορίες να μοιράζονται τις πωλήσεις, αντίθετα με τα μικρομεσαία όπου τα SUV πουλάνε 2 φορές περισσότερο (66% της κατηγορίας).
 
Δεν είναι περίεργο; Μια τόσο δημοφιλής κατηγορία, τόσο δημοφιλή μοντέλα, και να πιέζονται τόσο χαμηλά; Μήπως είναι λογικό που τα μεγάλα ονόματα της αυτοκίνησης φαίνεται να πηγαίνουν προς το τέλος της καριέρας τους; Τι λέτε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

SEAT
LEASING DOBLO CONNECT