ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Από που καταλαβαίνεις ένα αμάξι χαμηλού budget;

1.024 Επισκέψεις στο άρθρο (22/1/2025)
Από που καταλαβαίνεις ένα αμάξι χαμηλού budget;

Τα αυτοκίνητα σήμερα έρχονται με πλούσιο εξοπλισμό ακόμη και στη βασική έκδοση
Από το να έχει αμορτισέρ ή βέργα στο καπό μέχρι τους 7 ή μόνο 4 διακόπτες παραθύρων, οι περικοπές φαίνονται εύκολα
Η τεχνολογία στον εξοπλισμό έρχεται «πακέτο» από τους προμηθευτές
Δεν πειράζει το αμάξι να είναι budget αρκεί να μην προσπαθεί να το κρύψει ή να το παίζει... premium

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Τα αυτοκίνητα σήμερα έρχονται με πλούσιο εξοπλισμό ακόμη και στη βασική έκδοση

Μπορεί να το πήρες φουλ έξτρα, με 10 αερόσακους και όλα τα ηλεκτρονικά που έχει και μια Porsche, όμως με μια δεύτερη ματιά θα δεις πως αν το πήρες φτηνά, τότε κάποια βασικά του λείπουν. Τι λείπει;

Αν ο εξοπλισμός καθορίζει την έκδοση και άρα την τιμή, ένα αυτοκίνητο που είναι «τίγκα» στον εξοπλισμό και είναι φθηνό, είναι κελεπούρι. Ισχύει, όμως το αυτοκίνητο που αγοράζεις δεν είναι μόνο ο εξοπλισμός του, είναι βασικά οι μηχανολογικές επιλογές, αλλά και κάποια βασικά που ενώ μπορεί με πρώτη ματιά να μην σου λείψουν, δείχνουν ξεκάθαρα πως το αυτοκίνητο έχει δεχθεί περικοπές για να μειωθεί η τιμή του.

Από το να έχει αμορτισέρ ή βέργα στο καπό μέχρι τους 7 ή μόνο 4 διακόπτες παραθύρων, οι περικοπές φαίνονται εύκολα

Μια ματιά γύρω γύρω αρκεί. Ανοιξε το καπό. Έχει αμορτισέρ ή μήπως απλά βέργα. Μέχρι και η VW στο τρέχον Golf επέστρεψε στη βέργα ενώ έως την προηγούμενη γενιά είχε αμορτισέρ, για να κόψει κόστος. Η τάπα της βενζίνης, ανοίγει με τις κλειδαριές ή είναι «αυτόνομη»; Το τιμόνι, ρυθμίζεται μέσα έξω ή μόνο πάνω κάτω όπως το 1990? Και το ίδιο θα δεις και σε όλα τα ανοιγόμενα μέρη της καμπίνας. Έχουν αμορτισέρ ή σκάνε κάτω όταν τα ανοίγεις; Διακόπτες παραθύρων μόνο 4 και στο κέντρο για να φτάνει ο οδηγός, όπως έχει το Volvo EX30; Ή 4 στον οδηγό για όλα τα παράθυρα και ένα σε κάθε πόρτα; Το πίσω κάθισμα πέφτει, αλλά χωρίζει; Γίνεται επίπεδο; Και η εταζέρα, μπαίνει πουθενά όταν τη βγάζεις; Και από ηχομόνωση; Υπάρχει;

Η τεχνολογία στον εξοπλισμό έρχεται «πακέτο» από τους προμηθευτές

Ακούγεται περίεργο να λείπουν βασικά όπως τα παραπάνω και παρόλα αυτά το αυτοκίνητο να έχει οθόνες, ραντάρ, συστήματα ελέγχου λωρίδας και άλλα προχωρημένα. Όμως όλα αυτά είναι «πακέτο» από τους προμηθευτές ηλεκτρονικών και είναι πιο φθηνό να είναι παντού τα ίδια από το να διαφοροποιούνται. Εκεί που ανεβαίνει το κόστος είναι στα επιμέρους, αυτά που ο κατασκευαστής πρέπει να φτιάξει μόνος του γύρω από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Και έτσι ο εξοπλισμός είναι πλούσιος, αλλά στα επιμέρους υπάρχουν ελλείψεις.

Δεν πειράζει το αμάξι να είναι budget αρκεί να μην προσπαθεί να το κρύψει ή να το παίζει... premium

Φυσικά οι περικοπές βοηθούν το αυτοκίνητο να είναι προσιτό, όμως κάποια πράγματα το 2025 δεν είναι αποδεκτά, όπως η έλλειψη ηχομόνωσης, ή το τιμόνι που μόνο ρυθμίζεται σε ύψος. Δεν θα γκρινιάξεις για το αμορτισέρ που λείπει στο καπό, αφού το ανοίγεις μια φορά στο τόσο, αλλά μόνο 4 διακόπτες ηλεκτρικών και στο κέντρο, ή να ψαχουλεύεις τους πίσω για να τους φτάσεις στα τυφλά, δεν αρμόζει, ειδικά όταν ένα αμάξι το παίζει premium.
 
Εσύ τι λες; Τι βρήκες στο δικό σου να λείπει και τα «πήρες»; Και τι βρήκες να έχει και δεν το περίμενες; Και τελικά τι σε πειράζει και τι όχι να λείπει από ένα αυτοκίνητο σήμερα;

Toyota
SAVA INTENSA HP2