ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ποια μέτρα υπόσχονται να λύσουν το κυκλοφοριακό στην Αττική;

(18/11/2024)
Ποια μέτρα υπόσχονται να λύσουν το κυκλοφοριακό στην Αττική;

-Ειδικοί συγκοινωνιολόγοι προτείνουν λύση για την λύση του κυκλοφοριακού
-Επανασχεδιασμό του δακτυλίου προτείνουν οι ειδικοί
-Ενθάρρυνση των πολιτών να βάλουν στην ζωή τους τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
-Δρομολόγηση νέων κυκλοφοριακών έργων στην Αττική

Ειδικοί συγκοινωνιολόγοι προτείνουν λύση για την λύση του κυκλοφοριακού

Η κίνηση στην Αττική ανά τα χρόνια δυσχεραίνει, με την πόλη να παραλύει κάθε μέρα λόγω των μεγάλων ουρών και της κίνησης στους οδικούς άξονες της. Σύμφωνα με ειδικούς μάλιστα, η κατάσταση αν δεν αντιμετωπιστεί άμεσα, θα δυσχεραίνει συνεχώς, μέχρι η πόλη να γίνει αποπνικτική για τους κατοίκους της. Για να μην γίνει αυτό, οι συγκοινωνιολόγοι προτείνουν μια σειρά μέτρων, τα οποία θα φέρουν την «πολυπόθητη» λύση σε ένα θέμα που ταλαιπωρεί τους κατοίκους της πόλης εδώ και χρόνια.

Επανασχεδιασμό του δακτυλίου προτείνουν οι ειδικοί

Το πρώτο από την σειρά μέτρων που πρότειναν οι συγκοινωνιολόγοι σε Ελληνικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, αφορούσε τον επανασχεδιασμό του όπως είπαν «παρωχημένου» και «αναχρονιστικού» δακτυλίου. Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, Αθανάσιο Τσιάνο, η Αθήνα οφείλει να ακολουθήσει όλες τις άλλες ευρωπαϊκές μητροπολιτικές περιοχές, στις οποίες ο δακτύλιος δεν βασίζεται στον αριθμό της πινακίδας «μονά ή ζυγά» αλλά σε κυκλοφοριακά και περιβαλλοντολογικά κριτήρια. Σύμφωνα με τον συγκοινωνιολόγο, ένας «πράσινος δακτύλιος» όπως τον ονόμασε, θα αποτελέσει ένα χρήσιμο εργαλείο στην καταπολέμηση του κυκλοφοριακού.

Ενθάρρυνση των πολιτών να βάλουν στην ζωή τους τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

Οι ειδικοί δεν σταμάτησαν εκεί. Ανέφεραν, ότι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα πρέπει να προσπαθήσει να πείσει τους πολίτες να επιστρέψουν και να εμπιστευτούν τα ΜΜΜ. Μάλιστα σύμφωνα με πηγές, στόχος του υπουργείου αποτελεί η ανανέωση του στόλου και η αύξηση της συχνότητας των δρομολογίων των λεωφορείων. Σύμφωνα με τα όσα είπε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΥ, «Εντάξαμε στα καθημερινά δρομολόγια 140 νέας τεχνολογίας ηλεκτρικά λεωφορεία, ενώ μέχρι τα τέλη του καλοκαιριού του 2025 στον στόλο μας θα έχουν ενταχθεί 950 ακόμα». Μάλιστα, δεν σταμάτησε εκεί αφού τόνισε ότι η επιτήρηση των λεωφορειολωρίδων με ηλεκτρονικά μέσα, η επέκτασή τους και η ενίσχυση του ελέγχου από τις αρμόδιες Αρχές θα συμβάλουν σημαντικά στη διευκόλυνση των δρομολογίων.

Αυτά μάλιστα δεν είναι τα μόνα έργα που αφορούν τα ΜΜΜ, αφού δρομολογούνται και άλλα μέτρα για την αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου της Αττικής, όπως η γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας, που έχει στόχο να ανακουφίσει την κίνηση στους δρόμους της. Σύμφωνα με τους ειδικούς, η Αθήνα έχει 80 σταθμούς, εκεί που θα έπρεπε να έχει 200.

Δρομολόγηση νέων κυκλοφοριακών έργων στην Αττική

Οι συγκοινωνιολόγοι τελείωσαν, λέγοντας ότι έχουν προγραμματιστεί διάφορα νέα κυκλοφοριακά έργα, όπως η δημιουργία του οδικού άξονα Ελευσίνας – Θήβας, για την αποσυμφόρηση του Κηφισού, αφού θα υπάρχει μα ακόμα πύλη για το λεκανοπέδιο από τον Βορρά. Πέρα από αυτό, οι εδικοί μίλησαν για την επέκταση της δυτικής περιφερειακής οδού και η σύνδεσή της με τη λεωφόρο Σχιστού, την επέκταση της λεωφόρου Κύμης, επέκταση της Αττικής Οδού προς τη λεωφόρο Βουλιαγμένης, καθώς και η αναβάθμιση της λεωφόρου Βουλιαγμένης με ανισόπεδους κόμβους . Τέλος, o σύμβουλος διαχείρισης κυκλοφορίας Κίμων Λογοθέτς τόνισε, οτι επιτακτική κρίθηκε η ανάγκη τοποθέτησης έξυπνων φαναριών σε όλη την Αττική και η τοποθέτηση καμερών για την παρακολούθηση της κίνησης σε πραγματικό χρόνο.

fiat
FALKEN VS CONTINENTAL