Υπάρχουν τεχνολογίες στα νέα αυτοκίνητα, που είναι μόνο για τις εντυπώσεις και μετάνιωσες που τις έβαλες;
Ποια τεχνολογία πλήρωσες & σου βγήκε «μάπα»;
24.690 Επισκέψεις στο άρθρο (9/9/2022)
Φουλ έξτρα σημαίνει ότι είτε πλήρωσες παραπάνω είτε πήγες σε μοντέλο που τα διαθέτει αφήνοντας πίσω κάτι άλλο που ήθελες. Εσύ όμως ποια τεχνολογία πλήρωσες και σου βγήκε μάπα;
Γκατζετάκια που πλήρωσες χρυσά και βγήκαν μάπα!
Ψήθηκες να αγοράσεις μία έκδοση πάνω γιατί είχε μια τεχνολογία που ήθελες. Μία τεχνολογία που κάνει «παπάδες», όμως έμεινες με το… κλειδί στο χέρι; Αλήθεια είναι πως κάποια από αυτά τα συστήματα στα χαρτιά είναι πολύ καλύτερα από την πράξη.
Πολλοί βρήκαν απογοήτευση στα συστήματα keyless entry. Ενώ νόμιζαν πως το κλειδί θα πάψει να τους απασχολεί, συνέβη ακριβώς το αντίθετο. Μεγαλύτερο, με μπαταρία, κουμπιά και χωρίς «κλειδί», έγινε νταλκάς για το που βρίσκεται κάθε στιγμή, αν χάθηκε, αν είναι μακριά, κοντά και τελικά άρχισες να ψάχνεις που να το βάλεις όσο οδηγείς.
Μεγαλύτερη απογοήτευση γνώρισαν όσοι πλήρωσαν για συστήματα HUD που προβάλουν πληροφορίες στο παρμπρίζ. Ο ήλιος τα κάνει δυσανάγνωστα, οι πληροφορίες είναι λίγες ή απλά επαναλαμβάνονται μερικά εκατοστά πιο κάτω, στον πίνακα, ενώ είναι συχνά και μέσα στη μέση και εμποδίζουν να δεις.
Ακόμη ένα σύστημα που δεν αγαπήθηκε είναι ο έλεγχος λωρίδας. Πρώτον γιατί είναι μάλλον «πρωτόγονο», αφού δεν ξεχωρίζει τύπο λωρίδας, αν απλά αλλάζεις ή μπαίνεις στο αντίθετο, αν απαγορεύεται (συνεχόμενη διαγράμμιση) ή επιτρέπεται (διακεκομμένη), ενώ αν δεν βγάλεις φλας, σε προειδοποιεί ακόμη και όταν θες απλά να αλλάξεις και δεν σε πήρε ο ύπνος όπως υποθέτει το σύστημα.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Πολλοί βρήκαν απογοήτευση στα συστήματα keyless entry. Ενώ νόμιζαν πως το κλειδί θα πάψει να τους απασχολεί, συνέβη ακριβώς το αντίθετο. Μεγαλύτερο, με μπαταρία, κουμπιά και χωρίς «κλειδί», έγινε νταλκάς για το που βρίσκεται κάθε στιγμή, αν χάθηκε, αν είναι μακριά, κοντά και τελικά άρχισες να ψάχνεις που να το βάλεις όσο οδηγείς.
Μεγαλύτερη απογοήτευση γνώρισαν όσοι πλήρωσαν για συστήματα HUD που προβάλουν πληροφορίες στο παρμπρίζ. Ο ήλιος τα κάνει δυσανάγνωστα, οι πληροφορίες είναι λίγες ή απλά επαναλαμβάνονται μερικά εκατοστά πιο κάτω, στον πίνακα, ενώ είναι συχνά και μέσα στη μέση και εμποδίζουν να δεις.
Ακόμη ένα σύστημα που δεν αγαπήθηκε είναι ο έλεγχος λωρίδας. Πρώτον γιατί είναι μάλλον «πρωτόγονο», αφού δεν ξεχωρίζει τύπο λωρίδας, αν απλά αλλάζεις ή μπαίνεις στο αντίθετο, αν απαγορεύεται (συνεχόμενη διαγράμμιση) ή επιτρέπεται (διακεκομμένη), ενώ αν δεν βγάλεις φλας, σε προειδοποιεί ακόμη και όταν θες απλά να αλλάξεις και δεν σε πήρε ο ύπνος όπως υποθέτει το σύστημα.