Κινητήρας: +15 χλμ. αυτονομίας το C5 Aircross, καλύτερες επιδόσεις στο Tiguan
Με κοινή συνισταμένη την συνδυαστικά χαμηλή κατανάλωση, τα δύο οικογενειακά SUV έχουν διαφορετικό «μέσο» για να την πετύχουν. Παρότι έχει 20 επιπλέον άλογα, το VW Tiguan των 245 PS διακρίνεται για την καλή τιμή μέσης κατανάλωσης, στα 6 λτ./100 χλμ.. Αυτό βέβαια προκύπτει και λόγω μικρότερου κυβισμού του θερμικό μοτέρ (1.400 κ.εκ., 150 PS έναντι 1.600άρη με 180 άλογα στο C5 Aircross).
Στην πράξη, το ηλεκτρικό μοτέρ του Tiguan εμπλέκεται πιο συχνά στην κίνηση του μοντέλου, για αυτό και έχει μικρότερη ηλεκτρική αυτονομία κατά 15 χλμ.. Στις μετρήσεις του AutoΤρίτη, το C5 Aircross PHEV κινήθηκε αμιγώς ηλεκτρικά έως και 55 χλμ., καλύπτεις δηλαδή με μηδενική κατανάλωση μια γεμάτη ημέρα αστικών μετακινήσεων, δίχως ενδιάμεση φόρτιση. Μιας και μιλήσαμε για φορτίσεις, να πούμε ότι το VW Tiguan «γεμίζει» κατά τι πιο γρήγορα, το C5 Aircross, όμως, αναπληρώνει την ηλεκτρική του ενέργεια στις 2 ώρες λόγω προδιαγραφών φόρτισης σε charger 7,4 kW.
Όσον αφορά τις επιδόσεις, τέλος, πήραμε νούμερα που θυμίζουν... GTi κατασκευές. Η μεγαλύτερη απόδοση ισχύος του Tiguan εξασφαλίζει καλύτερες επιτάχυνση από στάση (0-100 στα 7,1 δλ.), χωρίς πάντως το C5 Aircross με το 8-τάχυτο κιβώτιο να υστερεί σημαντικά σε αυτό που έχει σημασία, στις ενδιάμεσες ρεπρίζ για προσπεράσεις.
Χώροι: Και στα 2 συρόμενα πίσω καθίσματα, πιο ευρύχωρο το C5 Aircross
Εκτός της οικονομίας, η PHEV έκδοση των δύο μοντέλων έχει έντονο πρακτικό προσανατολισμό με στάνταρ συρόμενα πίσω καθίσματα (κατά 15 εκ. στο C5 Aircross, 16 εκ. στο Tiguan). Αυτή η λεπτομέρεια αυξομειώνει το χώρο αποσκευών και τον «αέρα» για τα πόδια. Το πορτ-μπαγκάζ του γαλλικού μοντέλου είναι μεγαλύτερο και διαμορφώνεται από 460-600, «άπλα» για τα πόδια δίνει το Tiguan (18,8 εκ.). Κατά τα λοιπά, σε αμφότερα θα βολευτούν με άνεση 3 ενήλικές επιβάτες και συνολικά μία 5-μελής οικογένεια, με το φαρδύτερο πίσω κάθισμα του C5 Aircross να ξεχωρίζει και για τις... πολυθρόνες Advanced Comfort με το ειδικό μαλακό αφρώδες υλικό στο εσωτερικό τους.
Στο PHEV C5 Aircross υπάρχουν 3 διαφορετικά προγράμματα κίνησης (Electric, Hybrid, Sport) και μία 4η e-save που επιτρέπει τη διατήρηση αποθέματος μπαταρίας ή τη φόρτιση εν κινήσει.
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (100 χλμ/ώρα)
8,9
9,5
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
7,5
6
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.)
483
474
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα)
1,42
1,39
Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα)
1,46
1,48
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.)
16,2
18,8
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.)
3,8
2,6
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα)
600
420
Είναι η απόσταση από το κατώφλι της πόρτας μέχρι το πάτο του προτ-μπαγκάζ (εσωτερικό)Κατώφλι φόρτωσης - Εσωτερικό (εκ.)
2,5
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το κατώφλι. Όσο πιο χαμηλό, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση βαριών αντικειμένωνΚατώφλι φόρτωσης - Εξωτερικό (εκ.)
67
68,5
Είναι το ελάχιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
113
109
Είναι το μέγιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΜέγιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
113
109
Είναι το ελάχιστο μήκος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Μήκος Πόρτ-μπαγκάζ (εκ.)
1110
940/1125
Είναι η το εωτερικό ύψος του προτ-μπαγκάζΕσωτερικό ύψος Πόρτ-μπαγκάζ (δάπεδο-εταζέρα)
435
485
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το χερούλι της πόρτας όταν είναι ανοικτή. Δείχνει πόσο εύκολα θα κλείσεις την πόρτα και το αν βρίσκει το κεφάλι σου όταν είσαι όρθιος.Υψος ανοίγματος πόρτας (εκ.)
192
202
Είναι το πλάτος ανοίγματος της πόρτας του πορτ-μπγκάζ. Όσο πιο μεγάλο, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση ογκωδών αντικειμένων.Πλατος Ανοιγματος πόρτας (εκ.)