Ποιο Nissan SUV να πάρω: Juke ή Qashqai; Μικρό SUV ή μικρομεσαίο;
Juke και Qashqai είναι δύο μοντέρνα και hi-tech SUV που αντιπροσωπεύουν τη Nissan στα μικρά και τα μικρομεσαία SUV αντίστοιχα, με το καθένα ωστόσο να έχει τα δικά του χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα. Εσύ ποιο θα έπαιρνες;
Juke ή Qashqai; Ποιο Nissan SUV σου ταιριάζει;
To Νissan Juke και το Nissan Qashqai έχουν γράψει την δική τους ιστορία στον χώρο της αυτοκίνησης, αφού το πρώτο ουσιαστικά ίδρυσε την κατηγορία των compact SUV όταν πρωτολανσαρίστηκε η πρώτη του γενιά και το δεύτερο αποτελεί την αδιαμφισβήτητο ηγέτη των μικρομεσαίων οικογενειακών SUV στην ελληνική αγορά, έχοντας διαγράψει μια εξίσου εξαιρετική πορεία παγκοσμίως με πωλήσεις άνω των 3 εκατομμυρίων αυτοκινήτων από το 2007 μέχρι σήμερα. Δεν είναι λίγοι οι αγοραστές που βρίσκονται σε δίλλημα όταν καλούνται να επιλέξουν ένα από τα δύο top στην κατηγορίας τους μοντέλα, για αυτό στο θέμα αυτό θα επιχειρήσουμε να δούμε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των δύο SUV της Nissan. Ας δούμε λοιπόν τα χαρακτηριστικά καθενός.
Εμφάνιση: Iδιαίτερο και νεανικό το Juke, κομψό και επιθετικό το Qashqai
Tο προχωρημένο και εντυπωσιακό αισθητικό προφίλ του Nissan Juke δεν άλλαξε στο ελάχιστο, παραμένοντας έτσι ένα από τα πιο δυναμικά και ξεχωριστά αυτοκίνητα της κατηγορίας. Κύρια χαρακτηριστικά της εμφάνισής του είναι ο συνδυασμός έντονων ακμών με τις καμπύλες επιφάνειες, το μυώδες εμπρός μέρος με τα χαρακτηριστικά LED φανάρια και τις μικρές γυάλινες επιφάνειες πίσω, αλλά και η κουπέ λογική σχεδίασης που ακολουθεί η σχεδίαση της οροφής και το τελείωμα του πίσω μέρους.Η σχεδιαστική ομάδα του νέου Qashqai κατάφερε να δημιουργήσει ένα τελικό αποτέλεσμα ελκυστικό και πολύ μοντέρνο, διατηρώντας ωστόσο τους δεσμούς του με το παρελθόν. Έτσι παρά το γεγονός πως οι διαστάσεις του αυξήθηκαν, +35 χλστ. μήκος (4.425 χλστ.), +10 χλστ. ύψος (1.635 χλστ.) και +32 χλστ. πλάτος (1.838 χλστ.), οι αναλογίες και το «σουλούπι» του θυμίζει αρκετά αυτό της προηγούμενης γενιάς, δείχνοντας όμως πιο αεροδυναμικό και σύγχρονο. Οι δεσμοί με το παρελθόν συνεχίζονται με τη V-Motion μάσκα στο εμπρός μέρος, ωστόσο αυτή τη φορά πλαισιώνονται από αιχμηρά λεπτά LED φωτιστικά σώματα και έναν επιθετικό προφυλαχτήρα. Ο δυναμισμός τονίζεται ακόμη περισσότερο στο πλαϊνό μέρος με την έντονη νεύρωση στο κάτω μέρος των θυρών, ενώ πίσω συναντούμε μια πιο επίπεδη σχεδιαστική λογική με προεξάρχον στοιχείο τα νέα φωτιστικά λεπτότερα σώματα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Εσωτερικό: To μεγαλύτερο Qashqai έχει το πλεονέκτημα σε χώρους και αισθητική
H εικόνα στο εσωτερικό του Juke είναι σύγχρονη και φαίνεται πως έχει καλή συναρμογή. Στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του δε γίνεται να μην αναφέρουμε την εξαιρετική θέση οδήγησης, αν και η ορατότητα προς τα πίσω δυσκολεύει λόγω της σχεδίασης του πίσω μέρος. Οι χώροι είναι επαρκείς αφού σύμφωνα με τις μετρήσεις μας υπάρχει αρκετός χώρος για 2 επιβάτες στο πίσω κάθισμα τόσο για τα κεφάλια όσο και για τα πόδια τους, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 422 λίτρων, τιμή καλή για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Το νέο Qashqai έχει σαφώς πιο αναβαθμισμένη καμπίνα σε σχέση με το παρελθόν, είναι πιο μοντέρνο με πιο λεπτεπίλεπτη αισθητική που συναντάμε σε πιο ακριβά αυτοκίνητα. Η απτή ποιότητα θα ικανοποιήσει και τους πιο απαιτητικούς, τα επιμέρους πλαστικά να έχουν στιβαρή συναρμολόγηση και να έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή σε λεπτομέρειες όπως σε μπουτόν και διακόπτες. Χάρη στις μεγαλύτερες διαστάσεις του, το Qashqai είναι σε θέση να προσφέρει ακόμη περισσότερη άνεση και χώρους στους πίσω επιβάτες και το πλάτος των καθισμάτων είναι τέτοιο που μπορεί να φιλοξενήσει άνετα και τρίτο άτομο. Όσον αφορά στο χώρο αποσκευών, η χωρητικότητά του κυμαίνεται από 436 έως 504 λτ. ανάλογα την έκδοση, τιμή που ικανοποιεί τις ανάγκες της μέσης οικογένειας, παρόλο που δεν συγκαταλέγεται στους κορυφαίους της κατηγορίας.
Στον δρόμο: Σφικτό το Juke, θυμίζει premium μοντέλα το Qashqai
Το Nissan Juke είναι από τα πιο ενδιαφέροντα μοντέλα της κατηγορίας του όσον αφορά στα οδηγικά του χαρακτηριστικά. Η σχετικά σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησής του επιτρέπει να αποσβένει ικανοποιητικά τις ανωμαλίες και να παρουσιάζει καλή ποιότητα κύλισης, ενώ παράλληλα του εξασφαλίζουν περιορισμένες κλίσεις σε δρόμο με στροφές και αμεσότητα. Ο οδηγός κάθεται σωστά και λαμβάνει βελτιωμένη αίσθηση από τα βασικά χειριστήρια τα οποία με τη σειρά τους προσφέρουν πολύ καλή αίσθηση, με το Juke έτσι να παραμένει σε αυτή του τη γενιά ένα από τα πιο ευχάριστα μοντέλα της κατηγορίας.
Και το νέο Qashqai στη νέα του γενιά έγινε πιο ευχάριστο οδηγικά με τη νέα πλατφόρμα του CMF-C (το πρώτο μοντέλο στην Ευρώπη που χτίζεται πάνω σε αυτή), να διαχειρίζεται σε συνεργασία με την ανάρτηση καλύτερα το αμάξωμα. Έτσι οι κλίσεις στις στροφές δεν είναι έντονες και η αίσθηση που λαμβάνεις σε πιο πιεστικές καταστάσεις είναι σαφώς πιο ευχάριστη. Φυσικά, δεν πρόκειται για κάποιο fun to drive αυτοκίνητο, αφού οι μηχανικοί της Nissan, ορθά κατά την άποψή μας, έδωσαν ένα πιο οικογενειακό και άνετο προφίλ στο αυτοκίνητο, αφού αυτό επιθυμεί η μεγάλη πλειοψηφία της αγοράς. Σημαντικό είναι να τονίσουμε πως το Qashqai έχει πλέον τέτοια ηχομόνωση μέσα στην καμπίνα, που σε συνδυασμό με την εύρυθμη λειτουργία της ανάρτησης, σε κάνει να πιστεύεις πως κινείσαι με κάποιο premium SUV.