ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
SEAT Ibiza vs Skoda Fabia vs Volkswagen Polo
10 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

SEAT Ibiza vs Skoda Fabia vs Volkswagen Polo

Ποιο μικρό του VW Group: Ibiza, Fabia ή Polo;

23.014 Επισκέψεις στο άρθρο (11/1/2023)

Συγκρίνουμε τρία μικρά που έχουν «χτιστεί» στην ίδια πλατφόρμα, στις «βασικές» turbo εκδόσεις και στον στάνταρ εξοπλισμό τους. SEAT Ibiza vs Skoda Fabia vs Volkswagen Polo. Ποιο κερδίζει στις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center;

Ποιο μικρό Vag με μικρό turbo;

Στην δημοφιλέστερη κατηγορία της ελληνικής αγοράς, τα μικρά, ο όμιλος της Volkswagen προσφέρει τέσσερις συνολικά επιλογές. Βγάζοντας από την εξίσωση το premium Audi A1, συγκρίνουμε τα τρία πιο προσιτά supermini του ίδιου... σπιτιού, επιλέγοντας τις «βασικές» turbo βενζινοκίνητες εκδόσεις τους. Στην περίπτωση των SEAT Ibiza και Skoda Fabia ο 1,0 TSI «βγάζει» 110 άλογα (6άρι κιβώτιο), ενώ το ίδιο μοτέρ στο VW Polo στην βάση της turbo γκάμας του αποδίδει 95 ίππους (5άρι σασμάν). Αξιολογούμε τα αποτελέσματά τους στις μετρήσεις του AutoΤρίτη και «αποφασίζουμε». Ποιο ξεχώρισε; Ποιο έχει καλύτερο value for money στον στάνταρ εξοπλισμό;
 

Σχεδίαση: Μοντέρνα supermini «χτισμένα» στο ίδιο πάτωμα

Νεότερη από τους σημερινούς της «αντιπάλους», η Skoda Fabia είναι το πιο «φρέσκο» μοντέλο του Ομίλου που κατασκευάστηκε στην αρθρωτή πλατφόρμα MQB-A0. Μάλιστα, είναι το μακρύτερο supermini της αγοράς, αποκτώντας πιο μοντέρνο ύφος στη 2η γενιά της (6γωνη μάσκα, λεπτοί στάνταρ LED προβολείς, μεγάλο λογότυπο «SΚODA» στο κέντρο της 5ης πόρτας). Στις περιπτώσεις των Ibiza και Polo είχαμε μία σχεδιαστική ανανέωση. Στο ισπανικό μικρό έχουμε, μεταξύ άλλων, νέα γραμματοσειρά στο πίσω μέρος που δείχνει σαν χειρόγραφη, ενώ το Polo βαδίζει στα βήματα του μεγαλύτερου Golf, υιοθετώντας τη φωτιζόμενη LED μπάρα που ενώνει τους μοντέρνους LED προβολείς.
 

Εσωτερικό: Polo, Ibiza και Fabia, ποιότητα με αυτή τη σειρά

Από τις κορυφαίες τις κατηγορίας, η ποιότητα της καμπίνας του VW Polo έχει σημαντικό προβάδισμα συγκριτικά με τους αντιπάλους του χάρη στο μαλακό υλικό που καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό. Αναβάθμιση συγκριτικά με το προ-facelift μοντέλο βλέπουμε στην καμπίνα του SEAT Ibiza οπού γίνεται χρήση μαλακού και ευχάριστου στην αφή πλαστικού. Αντιθέτως, στο Fabia η Skoda τοποθετεί αποκλειστικά σκληρά υλικά, στα οποία η συναρμογή και το φινίρισμα έχουν περιθώρια βελτίωσης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Συνέχεια του άρθρου >>>
Toyota
OPEL