3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Η ποιότητα κύλισης είναι νο1 προσόν του γερμανικού μικρού, που έχει στιβαρό πάτημα και σωστής πληροφόρησης τιμόνι.
SEAT Ibiza vs Skoda Fabia vs Volkswagen Polo: Αξιολόγηση σε 10 τομείς.
23.162 Επισκέψεις στο άρθρο (11/1/2023)
SEAT Ibiza vs Skoda Fabia vs Volkswagen Polo: Αξιολόγηση σε ποιότητα, άνεση, τεχνολογία, ασφάλεια, οδική συμπεριφορά Value for money και πολλά άλλα.
Οδική συμπεριφορά: Fun to drive, καλό elk test το Fabia, ποιότητα κύλισης στο Polo
Διαφορετικό οδηγικό προφίλ έχει κάθε μοντέλο του συγκριτικού μας. Περισσότερο σπορτίφ συμπεριφορά παρουσιάζει το SEAT Ibiza. Αποκρινόμενο άμεσα στις εντολές του οδηγού δείχνει καλό πρόσωπο σε επαρχιακό στριφτερό δρόμο. Στο πακέτο FR που είχαμε στη διάθεσή μας, δε, η σφιχτότερη και πιο χαμηλή ανάρτηση κάνει ακόμη πιο έντονη τη fun to drive αίσθηση.
Περισσότερο ισορροπημένο χαρακτήρα βλέπουμε στο Skoda Fabia. Είναι ευκολοδήγητο, και έχει καλή περιφερειακή ορατότητα, με το ελαφρύ τιμόνι του, πάντως, να μην σε προδιαθέτει για πιο δυναμική οδήγηση. Κάτι τέτοιο διαπιστώσαμε και στο elk test, στο οποίο η Fabia σημείωσε αρκετά καλή επίδοση (75,5 χλμ./ώρα), έχοντας αρωγό το έντονα παρεμβατικό ESP.
Το Volkswagen Polo, τέλος, έχει την καλύτερη ποιότητα κύλισης μεταξύ και των 3 μοντέλων. Η ανάρτησή απορροφά πολύ καλά τις αναταράξεις που προέκυπταν από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, απόρροια του πολύ bound-rebound της. Αρκετά αποτελεσματική είναι και σε πιο πιεστικές καταστάσεις, όταν έχει πολύ ψηλά περιθώρια αίσθησης, χωρίς πάντως την γνήσια fun to drive αίσθηση άλλων supermini.
Περισσότερο ισορροπημένο χαρακτήρα βλέπουμε στο Skoda Fabia. Είναι ευκολοδήγητο, και έχει καλή περιφερειακή ορατότητα, με το ελαφρύ τιμόνι του, πάντως, να μην σε προδιαθέτει για πιο δυναμική οδήγηση. Κάτι τέτοιο διαπιστώσαμε και στο elk test, στο οποίο η Fabia σημείωσε αρκετά καλή επίδοση (75,5 χλμ./ώρα), έχοντας αρωγό το έντονα παρεμβατικό ESP.
Το Volkswagen Polo, τέλος, έχει την καλύτερη ποιότητα κύλισης μεταξύ και των 3 μοντέλων. Η ανάρτησή απορροφά πολύ καλά τις αναταράξεις που προέκυπταν από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, απόρροια του πολύ bound-rebound της. Αρκετά αποτελεσματική είναι και σε πιο πιεστικές καταστάσεις, όταν έχει πολύ ψηλά περιθώρια αίσθησης, χωρίς πάντως την γνήσια fun to drive αίσθηση άλλων supermini.
Σε πιο πιεστικές καταστάσεις το μικρό της SEAT μπορεί να κινηθεί πολύ γρήγορα χάρη στην άφθονη πρόσφυση, χάρη στο άμεσο αλλά ελαφρύ και δίχως ουσιαστική πληροφόρηση τιμόνι του.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »