Οδική συμπεριφορά: Fun to drive, καλό elk test το Fabia, ποιότητα κύλισης στο Polo
Διαφορετικό οδηγικό προφίλ έχει κάθε μοντέλο του συγκριτικού μας. Περισσότερο σπορτίφ συμπεριφορά παρουσιάζει το SEAT Ibiza. Αποκρινόμενο άμεσα στις εντολές του οδηγού δείχνει καλό πρόσωπο σε επαρχιακό στριφτερό δρόμο. Στο πακέτο FR που είχαμε στη διάθεσή μας, δε, η σφιχτότερη και πιο χαμηλή ανάρτηση κάνει ακόμη πιο έντονη τη fun to drive αίσθηση.
Το Volkswagen Polo, τέλος, έχει την καλύτερη ποιότητα κύλισης μεταξύ και των 3 μοντέλων. Η ανάρτησή απορροφά πολύ καλά τις αναταράξεις που προέκυπταν από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, απόρροια του πολύ bound-rebound της. Αρκετά αποτελεσματική είναι και σε πιο πιεστικές καταστάσεις, όταν έχει πολύ ψηλά περιθώρια αίσθησης, χωρίς πάντως την γνήσια fun to drive αίσθηση άλλων supermini.
Σε πιο πιεστικές καταστάσεις το μικρό της SEAT μπορεί να κινηθεί πολύ γρήγορα χάρη στην άφθονη πρόσφυση, χάρη στο άμεσο αλλά ελαφρύ και δίχως ουσιαστική πληροφόρηση τιμόνι του.