Ποιo παλιό σου αυτοκίνητο θα ξαναγόραζες καινούργιο σήμερα;
Πώς γίνεται με τόση τεχνολογία, υβριδικά, ηλεκτρικά και τόσα νέα σχήματα και σχέδια, και πάλι το αυτοκίνητο που πήρες κάποτε να είναι αυτό που θα αγόραζες πάλι σήμερα;
«Ούτε συστήματα ασφαλείας θέλω ούτε σύγχρονη σχεδίαση!»
Πόσο άλλαξαν τα αυτοκίνητα τα τελευταία 20-30 χρόνια, και τελικά πόσο είναι αυτή η αλλαγή στα δικά σου μάτια προς το καλύτερο; Είναι τόσο για να πεις πως κάθε καινούργιο μοντέλο είναι καλύτερο από οποιοδήποτε παλιό, ή μήπως υπάρχει αυτό το ένα που κάποτε αγόρασες, που ακόμη και σήμερα είναι ότι καλύτερο θα μπορούσες να αγοράσεις καινούργιο;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αλήθεια είναι πως οι αλλαγές έχουν φέρει πολύ κόσμο σε... άρνηση. Από τη μία η νέα τεχνολογία είναι... νέα, δύσκολη και περίεργη, με μπαταρίες, φορτιστές, καλώδια και χωρίς κανένα νούμερο που να μπορεί να αναγνωρίσει κανείς και να συγκρίνει με τα «παλιά», ενώ πλέον είναι αδύνατο (μάλλον ευτυχώς) να τους βάλεις «χέρι». Από την άλλη είναι και πιο ακριβή και δύσκολη στην απόκτηση. Λογικό λοιπόν το αυτοκίνητο που θέλει ένα μέρος της αγοράς να μην είναι κάποιο από αυτά τα καινούργια, αλλά ένα από αυτά που ξέρει, αγάπησε και αγόρασε.
Από το 2000 μέχρι σήμερα είχαμε σειρά μοντέλων που έκλεψαν την καρδιά της ελληνικής αγοράς. Το Megane και το Xsara, πολλά Golf και Astra, φυσικά το Hyundai Accent και η Skoda Octavia, αλλά και τόσα μικρά, από το Corsa και το Yaris, ως το 206 και το Clio.
Το περίεργο είναι πως όλα αυτά τα αυτοκίνητα παράγονται σήμερα με τα ίδια ή παρόμοια ονόματα και δεν είναι ούτε ηλεκτρικά, ούτε περίεργα. Όμως και πάλι οι παλιότερες εκδόσεις τους φαίνεται πως παραμένουν δημοφιλείς, όχι μόνο γιατί κυκλοφορούν ακόμη, αλλά γιατί οι ιδιοκτήτες τους θα τις ξαναγόραζαν ως καινούργια αυτοκίνητα σήμερα.
Εντωμεταξύ είχαμε και την είσοδο των SUV αλλά και την έξοδο κάποιων εταιρειών από την αγορά, όπως η Daihatsu, που με το Terios είχε ένα πιστό αγοραστικό κοινό που θα αγόραζαν και σήμερα με κλειστά μάτια το ίδιο μοντέλο με το οποίο έκλεισε η μάρκα το κύκλο ζωής της από την Ελλάδα.
Άσχετα αν πλέον τα αυτοκίνητα είναι πολύ πιο ασφαλή, εύχρηστα και καίνε τα μισά σε σχέση με πριν 15 και 20 χρόνια. Για να μην αναφερθούμε σε ρύπους ή την ποιότητα κύλισης που προσφέρουν. Για αυτούς τους οδηγούς αυτά δεν έχουν τόση σημασία, ή τουλάχιστον έτσι θέλουν να δηλώνουν.
Εσύ ποιo αυτοκίνητο θα ξαναγόραζες καινούργιο σήμερα; Και υπάρχει τελικά κάτι που σε κάνει να το θεωρείς καλύτερο για σένα από τα σημερινά καινούργια; Ή μήπως δεν τίθεται κανένα θέμα σύγκρισης;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »