ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ποιος δεν μπερδευόταν με τα ονόματα των μοντέλων της Audi;

(12/2/2025)
Ποιος δεν μπερδευόταν με τα ονόματα των μοντέλων της Audi;

Η Audi εγκαταλείπει το πρόσφατο πρόγραμμα για το διαχωρισμό των ονομάτων μονά-ζυγά.
Οι αντιπρόσωποι παραπονέθηκαν πως ο κόσμος δεν καταλαβαίνει ποιο είναι ηλεκτρικό και ποιο όχι.
Αλλες μάρκες έχουν πιο ξεκάθαρη σήμανση στις ηλεκτρικές τους γκάμες.
Ο κόσμος θέλει να ξεχωρίζει τα ηλεκτρικά από τα συμβατικά πριν πάει στην έκθεση.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Η Audi εγκαταλείπει το πρόσφατο πρόγραμμα για το διαχωρισμό των ονομάτων μονά-ζυγά

Πώς ξεχωρίζεις από το όνομα και μόνο ένα θερμικό ή υβριδικό από ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο; Κάποιες μάρκες έχουν ξεχωριστές γκάμες, άλλες αλλάζουν ή προσθέτουν γράμματα στα ονόματα, η Audi τα διαχώρισε μονά-ζυγά. Εσύ πως καταλαβαίνεις τι αυτοκίνητο, ηλεκτρικό ή όχι, έχεις μπροστά σου;

Μεταβολή και πίσω σε αυτά που ξέραμε για την Audi και τα αρχικά σχέδια για μονά-ζυγά εγκαταλείπονται. Με βάση το προηγούμενο πρόγραμμα, τα μοντέλα με κωδικό 1,3,5,7 θα ήταν βενζίνης και υβριδικά, και αυτά με κωδικό 2,4,6,8 θα ήταν ηλεκτρικά. Μέχρι πριν αυτή την αλλαγή, ο αριθμός, μονός ή ζυγός παράπεμπε στο μέγεθος του αυτοκινήτου, ενώ το πρώτο γράμμα, Q ή Α έδειχνε αν το μοντέλο ήταν SUV ή όχι. Υπήρχε και μία τάση τα μονά να είναι λίγο πιο σπορ στη γκάμα με κωδικό Α, αν και στα Q αυτό δεν ίσχυε.

Οι αντιπρόσωποι παραπονέθηκαν πως ο κόσμος δεν καταλαβαίνει ποιο είναι ηλεκτρικό και ποιο όχι

Φαντάσου πόσο μπέρδεψε τους αγοραστές της που οι αντιπρόσωποι αντέδρασαν και έπεισαν τη μάρκα να κάνει πίσω. Το πρόβλημα είναι πως ενώ ο κόσμος περίμενε ο μεγαλύτερος αριθμός να σημαίνει μεγαλύτερο αυτοκίνητο, ένα ηλεκτρικό Q4 και ένα θερμικό Q5 δεν είχαν την αναμενόμενη διαφορά. Βάλε και τις εμβόλιμες εκδόσεις e-tron και το μπέρδεμα χειροτέρεψε. Ακόμη ένα πρόβλημα ήταν πως δεν ήταν ξεκάθαρο ποιο μοντέλο ήταν ηλεκτρικό και ποιο όχι αν δεν ήξερες την νομενκλατούρα της Audi, κάτι που μπορεί να είναι προφανές για όσους ασχολούνται με αυτοκίνητα, όχι όμως για τη μεγαλύτερη μερίδα της αγοράς και κυρίως όσους κάνουν τις μαζικές αγορές για εταιρείες.

Αλλες μάρκες έχουν πιο ξεκάθαρη σήμανση στις ηλεκτρικές τους γκάμες

Αλήθεια είναι η Audi δεν ακολούθησε την πεπατημένη άλλων κατασκευαστών. Στον άμεσο ανταγωνισμό η BMW έχει το χαρακτηριστικό «i» μπροστά από την ηλεκτρική της γκάμα, η Mercedes ξεκινάει τα ηλεκτρικά της με τον κωδικό EQ και ακολουθεί το γράμμα της αντίστοιχης σειράς. Μάρκες όπως η Peugeot και η Citroen προσθέτουν ένα «e-» πριν το όνομα του μοντέλου στην ηλεκτρική του έκδοση, ενώ η VW έχει διαχωρίσει τελείως τη γκάμα ηλεκτρικών της με κωδικό ID., όπως έχει κάνει και η Kia με το «ΕV» αλλά και η Hyundai με τη σειρά Ioniq.

Ο κόσμος θέλει να ξεχωρίζει τα ηλεκτρικά από τα συμβατικά πριν πάει στην έκθεση

Η ουσία όμως εδώ δεν είναι τόσο αν η Audi έκανε καλά ή κακά που μπήκε στη διαδικασία των μονών-ζυγών. Η ουσία είναι πως υπάρχει απαίτηση από την αγορά να ξέρει ακριβώς τι κοιτάζει όταν βλέπει ένα μοντέλο. Και κυρίως να ξέρει αν είναι ηλεκτρικό ή όχι, γιατί ο διαχωρισμός αυτός αποτελεί το βασικό χαρακτηριστικό επιλογής. Τα ηλεκτρικά για πολύ κόσμο είναι ακόμη εκτός της δικής τους πραγματικότητας, και κανείς δεν έχει το χρόνο να ασχοληθεί με κάτι που δεν θα αγοράσει.

Εσύ τι λες; Ήταν τα μονά-ζυγά της Audi καλός τρόπος διαχωρισμού; Εσύ πώς ξεχωρίζεις τα ηλεκτρικά μιας μάρκας από τα θερμικά; Και τελικά γιατί σε νοιάζει να μπορείς να τα ξεχωρίσεις;

Toyota
NEW TOYO PROXES SPORT2