Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ποιος θα στεναχωρηθεί για το τέλος του Clio όταν έρχεται το 5;

Ποιος θα στεναχωρηθεί για το τέλος του Clio όταν έρχεται το 5;

8.996 Επισκέψεις στο άρθρο (3/2/2024)

- Το Renault 5 κλείνει τον κύκλο του Clio όπως κάποτε το Clio το αντικατέστησε
- Το 5 δε μοιάζει σε τίποτα στο Clio, δεν είναι αντικαταστάτης του
- Το Clio θα συνεχίσει για λίγο καιρό ακόμη, όμως δεν θα έχει νέα γενιά
- Η σχεδίαση και μόνο του Renault 5 είναι αρκετή για να ξεχάσεις το Clio

Το Renault 5 κλείνει τον κύκλο του Clio όπως κάποτε το Clio αντικατέστησε το 5

Το νέο Renault 5 ετοιμάζεται για λανσάρισμα στην έκθεση της Γενεύης σε λίγες εβδομάδες, όμως κανείς δε λέει πως ως το νέο μικρό της μάρκας, πιθανότατα θα είναι και ο αντικαταστάτης του Clio. Με τέτοια σχεδίαση, ποιος θα στεναχωρηθεί όμως;
 
Είναι παγκόσμια πρωτιά, ένα μοντέλο να αντικαθιστά το αυτοκίνητο που αντικατέστησε το ίδιο. Και αν μπερδεύτηκες με τη «μπαμπούσκα», το Clio αντικατέστησε το 5άρι το 1990 και μετά από 34 χρόνια, το νέο 5άρι αντικαθιστά το Clio. Η λέξη «αντικαθιστά» δεν είναι ακριβής, αφού το 5 είναι αποκλειστικά ηλεκτρικό, οπότε και η γκάμα της Renault έχει χώρο αρκετά χρόνια ακόμη για το Clio, τουλάχιστον όσο κρατήσει η παραγωγή του. Νέο Clio όμως δεν θα δούμε.
 

Το 5 δε μοιάζει σε τίποτα στο Clio, δεν είναι αντικαταστάτης του

Το 5 θα είναι το μόνο μικρό της μάρκας στα επόμενα χρόνια, αλλάζοντας τελείως τη σχεδίαση του εκπροσώπου της Renault στην κατηγορία. Και παρότι το Clio είναι ένα από τα πιο όμορφα μικρά σήμερα, το νέο 5άρι, με τη ρετρό γραμμή του, τις αρμονικές αναλογίες, τους κοντούς προβόλους και τους (πολύ) φουσκωτούς θόλους του, καθορίζει εκ νέου τη λέξη «όμορφο» στην κατηγορία. Είναι όμως το γεγονός πως τα δύο μοντέλα δεν μοιάζουν στο παραμικρό, που κάνει τη μετάβαση πιο εύκολη.
 

- Το Clio θα συνεχίσει για λίγο καιρό ακόμη, όμως δεν θα έχει νέα γενιά

Αν και το τρέχον Clio είναι ακόμη στη μέση της ζωής του, με τα μικρά να εξαφανίζονται, η Renault δεν έχει μιλήσει για αντικαταστάτη. Και είναι μάλλον λογικό, αφού το 5, όταν τελειώνει ο κύκλος του Clio θα είναι ουσιαστικά το μόνο μοντέλο στα μέτρα αυτά. Ηλεκτρικό, και μόνο ηλεκτρικό, οπότε αρκετό. Το ερώτημα φυσικά είναι πόσο καιρό θα συνεχίσει η παραγωγή του Clio, που παραμένει, και θα παραμείνει, ένα από τα best seller στην Ευρώπη και που πλέον χαίρεται την πρόσφατη ανανέωση που δέχτηκε.
 

Η σχεδίαση και μόνο του Renault 5 είναι αρκετή για να ξεχάσεις το Clio

Η Renault δεν χρειάστηκε να κάνει συγκινητικούς αποχαιρετισμούς στο Clio, όπως έκανε η Ford στο Fiesta. Όχι μόνο γιατί το Clio δεν σταματάει άμεσα, ούτε και γιατί υπάρχει ουσιαστικά αντικαταστάτης με το 5άρι. Αλλά κυρίως γιατί όταν δεις το 5άρι, θα ξεχάσεις ακόμη και το καλλίγραμμο Clio. Η σχεδίαση, ο χαρακτήρας, το ρετρό στοιχείο και το ότι δείχνει «τούμπανο» θα αφήσουν λίγα πράγματα για δάκρυα.
 
Εκτός και αν μιλάμε για χώρους, που το Clio φημίζεται, αλλά και την ποιότητα κύλισης (σα μεγάλο αμάξι), την άνεση (γαλλικό) και την ποιότητα (από τα πιο ποιοτικά μικρά), και περιμένοντας να δούμε και το 5άρι σε όλους αυτούς τους τομείς.
 
Και φυσικά είναι και οι κινητήρες. Εκτός από αυτούς, και το ότι το 5άρι είναι ηλεκτρικό, έχει κανείς να κλάψει για τον ερχομό του 5, και τον αποχαιρετισμό στο Clio; Τι λες; 
 

Mercedes
Autotriti.gr