ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Αυτό είναι το πολεμικό GT-R που ετοίμασε η ίδια η Nissan για όποιους θέλουν να κυνηγήσουν το ρεκόρ της στο Nurburgring.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Αυτό είναι το πολεμικό GT-R που ετοίμασε η ίδια η Nissan για όποιους θέλουν να κυνηγήσουν το ρεκόρ της στο Nurburgring.

Πολεμικό GT-R από τη Nissan

8.145 Επισκέψεις στο άρθρο (24/10/2015)

To Nissan GT-R έχει δεχθεί άπειρες επεμβάσεις από βελτιωτικούς οίκους. Τι θα λέγατε όμως για μία... εργοστασιακή βελτίωση;

Το Nissan GT-R είναι ένα από τα πιο αγαπημένα αλλά και δημοφιλή αυτοκίνητα ανάμεσα στους βελτιωτικούς οίκους. Έχουμε δει πάνω στο αμάξωμά του να γίνονται όργια (με την καλή και την κακή έννοια) αλλά και το μοτέρ του να φτάνει και  να ξεπερνάει ακόμη και τα 2000 άλογα. 
Αυτή τη φορά όμως ανέλαβε δράση η ίδια η Nissan προκειμένου να παρουσιάσει το απόλυτο GT-R. Όχι αυτό δεν έχει τρελές επιδόσεις και ιπποδυνάμεις αλλά την καλύτερη ανάρτηση που μπήκε ποτέ σε GT-R και την καλύτερη αεροδυναμική που είχε ποτέ GT-R.
Το δημιούργημα της Nissan λοιπόν ονομάζεται GT-R Nismo N-Attack Pack και θα παρουσιαστεί επισήμως στην έκθεση βελτιωμένων SEMA. Ουσιαστικά το πρότζεκτ πίσω από αυτό είναι να δημιουργηθεί η πολιτική έκδοση του αυτοκινήτου που έκανε τον ταχύτερο χρόνο αυτοκινήτου μαζικής παραγωγής στο Nurburgring με 7. 08:679.
Τοποθέτησε λοιπόν στο GT-R Nismo N-Attack Pack αεροδυναμικά βοηθήματα που βελτιστοποιούν την κάθετη δύναμη, νέα ανάρτηση και αγωνιστικά μπάκετ. Επιπροσθέτως οι Ιάπωνες μηχανικοί έχουν επαναπρογραμματίσει το ESP, έχουν αλλάξει τα φρένα, ενώ η πίσω αεροτομή είναι ελαφρώς μεγαλύτερη και ρυθμιζόμενη. Προαιρετικά διατίθεται και εξάτμιση τιτανίου, τις απολήξεις της οποίας βλέπουμε στην εικόνα παραπάνω. Αλλαγές στην απόδοσή του δεν έχουν αναφερθεί.
Όσον αφορά το κόστος του... αυτό είναι στα 250.000 δολάρια και θα είναι διαθέσιμο στην Αμερική. 

Η αεροτομή πίσω είναι μεγαλύτερη και η εξάτμιση τιτανίου (προαιρετικά).

Η αεροτομή πίσω είναι μεγαλύτερη και η εξάτμιση τιτανίου (προαιρετικά).

Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL