Το νέο Toyota Aygo βρίσκεται στο δρόμο για δοκιμές εξέλιξης, όντας βαριά καμουφλαρισμένο, και όπως όλα δείχνουν θα είναι ένα μίνι μοντέλο πόλης με Crossover στοιχεία.
H Toyota έχει κάνει μια σειρά εκπλήξεων το τελευταίο διάστημα. Από τη μία με το Yaris Cross, φαίνεται πως ταράζει τα νερά των Γάλλων που είχαν βάλει στο τσεπάκι την μικρή κατηγορία των SUV. Τώρα φέρνει τα πάνω κάτω και στα μίνι αφού έχει στα σκαριά τη νέα γενιά του Aygo, που θα πάρει αποστάσεις πλέον από τα Peugeot 108 και Citroen C1, με το οποία συνδεόταν με δεσμούς αίματος και δεν θα έχουν διάδοχο σύμφωνα με τους Γάλλους.
Σε σχέση με το τωρινό, το επόμενο Aygo θα έχει πιο επιθετικό εμπρός μέρος, με νέα φωτιστικά σώματα και γρίλια που θα θυμίζουν το ολοκαίνουριο Yaris. Μια πρώτη γεύση από την σχεδίαση που θα έχει το νέο Aygo την πήραμε από το πρωτότυπο Aygo X prologue, το μοντέλο που προλογίζει τη νέα γενιά του μίνι μοντέλου της Toyota. Στο πίσω μέρος, τα κάθετα φωτιστικά σώματα θα παραμείνουν με νέα φυσικά γραφικά, ωστόσο ο προφυλακτήρας θα έχει πλέον νέα σχεδίαση. Το νέο μοντέλο θα βασιστεί πάνω σε μια παραλλαγή της πλατφόρμας TNGA του νέου Yaris με στόχο να προσφέρει υψηλά επίπεδα πρακτικότητας και άνεσης, ενώ θα έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος αλλά και περισσότερα προστατευτικά στο αμάξωμα με στόχο να υιοθετήσει έναν κάπως πιο «περιπετειώδη» χαρακτήρα, σε μια προσπάθεια να «κλέψει» πωλήσεις από την εξαιρετικά δημοφιλή κατηγορία των compact crossover.
Το πρωτότυπο Aygo X prologue, προλογίζει τη νέα γενιά του μίνι της Toyota. Δυναμικό, με μεγάλη απόσταση από το έδαφος και Crossover στοιχεία μόνο απαρατήρητο δεν περνά.
Εικόνα από τα νέα στοιχεία που έχει η καμπίνα δεν έχουμε, ωστόσο πρέπει να περιμένουμε πως η Toyota θα αναβαθμίσει το νέο Aygo με νέο πίνακα οργάνων και πιο μοντέρνο σύστημα infotainment. Tα υλικά κατασκευής θα βελτιωθούν ενώ αναμένεται πως η φίρμα θα βρει τρόπο να βελτιωθούν οι αποθηκευτικοί χώροι και η άνεση που θα έχουν οι πίσω επιβάτες.
Εικόνα από τις δοκιμές εξέλιξης του καμουφλαρισμένου Toyota Aygo στο δρόμο.
Όσον αφορά στο κινητήριο σύνολο, ο εκπρόσωπος της Toyota στην μίνι κατηγορία φαίνεται πως θα επιμείνει στην βενζίνη, τουλάχιστον σε πρώτη φάση, χωρίς να έχει στην γκάμα του κάποιο ηλεκτρικό σύνολο. Όπως όλα δείχνουν, θα προσφέρεται με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα της τωρινής γενιάς σε αναβαθμισμένη έκδοση αλλά και μια νέα υβριδική έκδοση στα πρότυπα του νέου Yaris. Για diesel ούτε λόγος, καθώς οι κινητήρες πετρελαίου βρίσκονται εδώ και χρόνια εκτός συζήτησης στα μοντέλα της Toyota.
To νέο Aygo θα σχεδιαστεί εξ ολοκλήρου στα γραφεία της Toyota στο Βέλγιο, θα κατασκευαστεί στην Τσεχία και θα αποκαλυφθεί στα τέλη του 2021 ή στις αρχές του 2022. Με τα Peugeot 108 και Citroen C1 να μην λαμβάνουν κάποιο διάδοχο, η ιαπωνική μάρκα θα αναλάβει τον πλήρη έλεγχο του εργοστασίου του Kolín.