Στα plug-in υβριδικά μοντέλα στρέφει την προσοχή του ο όμιλος PSA προκειμένου να συμβαδίσει με τους στόχους που έχει θέσει για μείωση των εκπομπών ρύπων στα νέα αυτοκίνητα που θα παράγει.
Αυτό αναφέρουν σε σημερινά τους ρεπορτάζ διεθνή μέσα ενημέρωσης, τονίζοντας πως αυτή η στρατηγική θα ακολουθηθεί από όλες τις μάρκες που βρίσκονται υπό τη σκέπη του PSA Groupe.
Συγκεκριμένα, το DS 7 Crossback θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο του ομίλου θα πωλείται στις παγκόσμιες αγορές αποκλειστικά ως Plug-in υβριδικό, με τις πωλήσεις να ξεκινούν στον Σεπτέμβριο του 2019. Από κει και πέρα θα ακολουθήσουν τα Peugeot 3008 και 508, το Opel Grandland X και το Citroen C5 Aircross, με όλα τα αυτοκίνητα να βασίζονται στην πλατφόρμα e-EMP2.
Ωστόσο η «υπόθεση ηλεκτροκίνηση» για τον όμιλο PSA δεν σταματά εδώ καθώς τα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στη μικρότερη πλατφόρμα CMP, αρχής γενομένης με το DS 3 Crossback, θα έχουν αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις και όχι plug-in υβριδικές, για λόγους κόστους και πολυπλοκότητας.
Όλα αυτά είναι μέρος της στρατηγικής του PSA Groupe που έχει ονομαστεί «Push to Pass», η οποία προγραμματίζει τον ερχομό 15 νέων ηλεκτροκίνητων οχημάτων έως το 2021, συμπεριλαμβανομένων οκτώ plug-in υβριδικών και επτά αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τέλος, η άνθρωποι του ομίλου έχουν υποσχεθεί πως μέχρι το 2025 όλα τα μοντέλα του Groupe θα έχουν μια «ηλεκτροκίνητη» έκδοση.