Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
To μεγαλύτερο ποσό ξοδεύτηκε στην προσπάθεια αναβάθμισης και τροποποίησης της αρχιτεκτονικής του αυτοκινήτου.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To μεγαλύτερο ποσό ξοδεύτηκε στην προσπάθεια αναβάθμισης και τροποποίησης της αρχιτεκτονικής του αυτοκινήτου.

Αυτή η Posche 911 είναι γρήγορη σαν βέλος

3.117 Επισκέψεις στο άρθρο (30/5/2017)

Αστρονομικά ποσά φαίνεται να ξοδεύτηκαν πάνω σε αυτήν εδώ την Porsche, τόσο στην εξωτερική της εμφάνιση όσο και στην αναβάθμιση των επιδόσεων της.. Θα έδινες τόσα λεφτά να την κάνεις δική σου;

Εάν κάποιος είχε 300.000 δολάρια ήτοι 267.000 ευρώ θα μπορούσε να αγοράσει μια McLaren 650S Spider ή εναλλακτικά να τα «σπρώξει» για αυτήν εδώ την Porsche 911 GT2 που φαίνεται να έχει βγει κατευθείαν από την ταινία Fast and Furious.

Δεν υπάρχει καμιά πληροφορία για τον δημιουργό όλων αυτών των  τροποποιήσεων.

Δεν υπάρχει καμιά πληροφορία για τον δημιουργό όλων αυτών των  τροποποιήσεων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Aυτή την στιγμή βρίσκεται στα χέρια της McLaren Scottsdale, τροποποιημένο από άκρη σε άκρη, τόσο στην εξωτερική του εμφάνιση όσο και στο εσωτερικό του και το μηχανικό του σύνολο. Δεν υπάρχει καμιά πληροφορία για τον δημιουργό όλων αυτών των  τροποποιήσεων αλλά η αντιπροσωπεία που το έχει αυτή τη στιγμή αναφέρει ότι περίπου 650.000 ευρώ έχουν ξοδευτεί συνολικά πάνω του.
 
Από ο, τι φαίνεται, το μεγαλύτερο ποσό ξοδεύτηκε στην προσπάθεια αναβάθμισης και τροποποίησης της αρχιτεκτονικής του αυτοκινήτου, ώστε ο διπλός turbo 6κύλινδρος κινητήρας 3.6 λίτρων να φτάσει σε απόδοση τους 1.000+ ίππους, σχεδόν διπλάσια από τι εργοστασιακή απόδοση ενός εργοστασιακού GT2 και αρκετή για να αφήσει πολύ πίσω πολλά μοντέρνα supercars.
Δεν μπορούμε να πούμε αρκετά για την εξωτερικοί εμφάνιση. Σε όλο το αμάξωμα προκαλούν αίσθηση οι μεγάλοι εισαγωγείς αέρα. Από τον πρόβολο, το καπό και διπλά από τις πόρτες οι εισαγωγείς βρίσκονται παντού παρόντες. Στο πίσω μέρος δεσπόζει μια τεράστια αεροτομή με εξαγωγείς αέρα και σύστημα εξάτμισης διπλής απόληξης.

Ο εσωτερικός διάκοσμος χαρακτηρίζεται από τα αγωνιστικού τύπου καθίσματα, τα σπορτίφ πεντάλ και τον custom επιλογέα ταχυτήτων ενώ η κονσόλα είναι γεμάτη από επιλογές για τον έλεγχο των επιδόσεων του αυτοκινήτου.

Θα τα έδινες τα 267.000ευρώ;
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
CUSTOM VS MAXUS