ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Είναι τα pick-up σήμερα τα νέα SUV; Θα τα προτιμούσατε έναντι ενός επιβατικό ή ακόμη τα θεωρείτε «αγροτικά»;

Είναι τα pick-up σήμερα τα νέα SUV; Θα τα προτιμούσατε έναντι ενός επιβατικό ή ακόμη τα θεωρείτε «αγροτικά»;

Πόσο SUV είναι τα νέα Pick-Up;

8.037 Επισκέψεις στο άρθρο (8/10/2016)

Με τα νέα pick-up να έρχονται πιο επιβατικά από κάθε άλλη φορά, μήπως θα πρέπει να τα εμπιστευθούμε και να τα επιλέξουμε έναντι των πιο light SUV;

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Τα SUV αυξάνουν συνεχώς το μερίδιο τους στην Ευρώπη και υποδέχονται όλο και νέα μοντέλα διαφόρων εταιρειών (αλλά και διαστάσεων) στους κόλπους τους. Όμως, μαζί τους έρχονται και τα νέα pick-up. Τα οποία αυξάνουν αντίστοιχα συνεχώς το μερίδιό τους, δείχνοντας μια αξιοσημείωτη δυναμική.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Γιατί όμως συμβαίνει αυτό; Αρχικά, γιατί να νέα pick-up σήμερα είναι όσο πολιτισμένα όσο και τα SUV. Μπορεί να πατάνε ακόμη σε σασί τύπου σκάλας και να έχουν συστήματα τετρακίνησης με τρία διαφορικά, όμως έχουν γίνει πιο πολιτισμένα στο δρόμο, στρίβουν σαν SUV και προσφέρουν ανέσεις και πολυτέλειες αντίστοιχου επιπέδου.
 
Δείτε για παράδειγμα το νέο Nissan Navara (και το επερχόμενo Renault Alaskan). Στη διπλοκάμπινη έκδοσή του έχει στον πίσω άξονα πολλαπλούς συνδέσμους και όχι φύλλα σούστας, μια λύση που υιοθετούν τα top επιβατικά SUV, για να προσφέρει υψηλή άνεση και κορυφαία χαρακτηριστικά στο δρόμο.
 
Ακόμη και το νέο Toyota Hilux, τη δοκιμή του οποίου φιλοξενούμε στο νέο τεύχος του περιοδικού auto Τρίτη που κυκλοφορεί, έχει καταφέρει με μια σειρά από αλλαγές στην ανάρτησή του, να προσφέρει σημαντικά βελτιωμένα οδικά και οδηγικά χαρακτηριστικά, που του χαρίζουν μια άκρως επιβατική υπόσταση στην άσφαλτο.
 
Αλλά και στην Ευρώπη, τα pick-up αντιμετωπίζονται πλέον σαν αυτοκίνητα ελεύθερου χρόνου. Είναι δηλαδή πλέον, το αυτοκίνητο εκείνο που θα συνοδέψει τον ιδιοκτήτη του στη εκδρομή και τα σπορ στο βουνό, που θα τραβήξει και ρίξει το σκάφος του στη θάλασσα κ.ο.κ.
 
Εξ ου και υπάρχει πλέον μια τάση στην κατηγορία να μπαίνουν στο περιθώριο οι απλές, παραδοσιακές μονοκάμπινες εκδόσεις (αυτή τη στιγμή μόνο το Isuzu D-MAX έχει τέτοια έκδοση), έναντι των επιμηκυμένων ή διπλοκάμπινων επιλογών, οι οποίες προσφέρουν επιβατικές ανέσεις.
 
Οπότε, μετά από όλα αυτά, εσείς τι πιστεύετε; Ποια είναι η γνώμη σας; Είναι τα pick-up σήμερα τα νέα SUV; Θα τα προτιμούσατε έναντι ενός επιβατικό ή ακόμη τα θεωρείτε «αγροτικά»;
  
Διαβάστε περισσότερα για το νέο Toyota Hilux, στο τεύχος 40 του περιοδικού auto Τρίτη που κυκλοφορεί.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
ERGO PASXA