
Είναι τα pick-up σήμερα τα νέα SUV; Θα τα προτιμούσατε έναντι ενός επιβατικό ή ακόμη τα θεωρείτε «αγροτικά»;
Πόσο SUV είναι τα νέα Pick-Up;
8.037 Επισκέψεις στο άρθρο (8/10/2016)
Με τα νέα pick-up να έρχονται πιο επιβατικά από κάθε άλλη φορά, μήπως θα πρέπει να τα εμπιστευθούμε και να τα επιλέξουμε έναντι των πιο light SUV;
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Τα SUV αυξάνουν συνεχώς το μερίδιο τους στην Ευρώπη και υποδέχονται όλο και νέα μοντέλα διαφόρων εταιρειών (αλλά και διαστάσεων) στους κόλπους τους. Όμως, μαζί τους έρχονται και τα νέα pick-up. Τα οποία αυξάνουν αντίστοιχα συνεχώς το μερίδιό τους, δείχνοντας μια αξιοσημείωτη δυναμική.
Γιατί όμως συμβαίνει αυτό; Αρχικά, γιατί να νέα pick-up σήμερα είναι όσο πολιτισμένα όσο και τα SUV. Μπορεί να πατάνε ακόμη σε σασί τύπου σκάλας και να έχουν συστήματα τετρακίνησης με τρία διαφορικά, όμως έχουν γίνει πιο πολιτισμένα στο δρόμο, στρίβουν σαν SUV και προσφέρουν ανέσεις και πολυτέλειες αντίστοιχου επιπέδου.
Δείτε για παράδειγμα το νέο Nissan Navara (και το επερχόμενo Renault Alaskan). Στη διπλοκάμπινη έκδοσή του έχει στον πίσω άξονα πολλαπλούς συνδέσμους και όχι φύλλα σούστας, μια λύση που υιοθετούν τα top επιβατικά SUV, για να προσφέρει υψηλή άνεση και κορυφαία χαρακτηριστικά στο δρόμο.
Ακόμη και το νέο Toyota Hilux, τη δοκιμή του οποίου φιλοξενούμε στο νέο τεύχος του περιοδικού auto Τρίτη που κυκλοφορεί, έχει καταφέρει με μια σειρά από αλλαγές στην ανάρτησή του, να προσφέρει σημαντικά βελτιωμένα οδικά και οδηγικά χαρακτηριστικά, που του χαρίζουν μια άκρως επιβατική υπόσταση στην άσφαλτο.
Αλλά και στην Ευρώπη, τα pick-up αντιμετωπίζονται πλέον σαν αυτοκίνητα ελεύθερου χρόνου. Είναι δηλαδή πλέον, το αυτοκίνητο εκείνο που θα συνοδέψει τον ιδιοκτήτη του στη εκδρομή και τα σπορ στο βουνό, που θα τραβήξει και ρίξει το σκάφος του στη θάλασσα κ.ο.κ.
Εξ ου και υπάρχει πλέον μια τάση στην κατηγορία να μπαίνουν στο περιθώριο οι απλές, παραδοσιακές μονοκάμπινες εκδόσεις (αυτή τη στιγμή μόνο το Isuzu D-MAX έχει τέτοια έκδοση), έναντι των επιμηκυμένων ή διπλοκάμπινων επιλογών, οι οποίες προσφέρουν επιβατικές ανέσεις.
Οπότε, μετά από όλα αυτά, εσείς τι πιστεύετε; Ποια είναι η γνώμη σας; Είναι τα pick-up σήμερα τα νέα SUV; Θα τα προτιμούσατε έναντι ενός επιβατικό ή ακόμη τα θεωρείτε «αγροτικά»;
Διαβάστε περισσότερα για το νέο Toyota Hilux, στο τεύχος 40 του περιοδικού auto Τρίτη που κυκλοφορεί.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Γιατί όμως συμβαίνει αυτό; Αρχικά, γιατί να νέα pick-up σήμερα είναι όσο πολιτισμένα όσο και τα SUV. Μπορεί να πατάνε ακόμη σε σασί τύπου σκάλας και να έχουν συστήματα τετρακίνησης με τρία διαφορικά, όμως έχουν γίνει πιο πολιτισμένα στο δρόμο, στρίβουν σαν SUV και προσφέρουν ανέσεις και πολυτέλειες αντίστοιχου επιπέδου.
Δείτε για παράδειγμα το νέο Nissan Navara (και το επερχόμενo Renault Alaskan). Στη διπλοκάμπινη έκδοσή του έχει στον πίσω άξονα πολλαπλούς συνδέσμους και όχι φύλλα σούστας, μια λύση που υιοθετούν τα top επιβατικά SUV, για να προσφέρει υψηλή άνεση και κορυφαία χαρακτηριστικά στο δρόμο.
Ακόμη και το νέο Toyota Hilux, τη δοκιμή του οποίου φιλοξενούμε στο νέο τεύχος του περιοδικού auto Τρίτη που κυκλοφορεί, έχει καταφέρει με μια σειρά από αλλαγές στην ανάρτησή του, να προσφέρει σημαντικά βελτιωμένα οδικά και οδηγικά χαρακτηριστικά, που του χαρίζουν μια άκρως επιβατική υπόσταση στην άσφαλτο.
Αλλά και στην Ευρώπη, τα pick-up αντιμετωπίζονται πλέον σαν αυτοκίνητα ελεύθερου χρόνου. Είναι δηλαδή πλέον, το αυτοκίνητο εκείνο που θα συνοδέψει τον ιδιοκτήτη του στη εκδρομή και τα σπορ στο βουνό, που θα τραβήξει και ρίξει το σκάφος του στη θάλασσα κ.ο.κ.
Εξ ου και υπάρχει πλέον μια τάση στην κατηγορία να μπαίνουν στο περιθώριο οι απλές, παραδοσιακές μονοκάμπινες εκδόσεις (αυτή τη στιγμή μόνο το Isuzu D-MAX έχει τέτοια έκδοση), έναντι των επιμηκυμένων ή διπλοκάμπινων επιλογών, οι οποίες προσφέρουν επιβατικές ανέσεις.
Οπότε, μετά από όλα αυτά, εσείς τι πιστεύετε; Ποια είναι η γνώμη σας; Είναι τα pick-up σήμερα τα νέα SUV; Θα τα προτιμούσατε έναντι ενός επιβατικό ή ακόμη τα θεωρείτε «αγροτικά»;
Διαβάστε περισσότερα για το νέο Toyota Hilux, στο τεύχος 40 του περιοδικού auto Τρίτη που κυκλοφορεί.
Tα αγροτικα εχουν πολυ μεγαλα μειονεκτηματα για καποιον που τα εχει δουλεψει πραγματικα εκτος δρομου αλλα και εντος.... Εντος δρομου οταν ειναι ξεφορτωτα το πισω μερος χωροπηδα ατσαλα,τα λαστιχα τους αργουν να ζεσταθουν και βγαζουν μουρη πανευκολα οταν ειναι δικινητα με πολλα χλμ.Οταν εισαι 4κινητος και πας γρηγορα στην ασφαλτο φθηρεις υπερμετρα τα διαφορικα. Εκτος δρομου το μεγαλο βαρος ειναι ανικητο οπως και το μειονεκτημα του πολυ μεγαλου μεταξονιου που κανει την κοιλια να βρισκει πανευκολα.
Ειχα απο το 1997 3 pick-up τα αγορασα ολα καινουργια και ημουν πολυ ευχαριστημενος και για φορολογικους λογους κατ αρχας και λογους αντοχης και ασφαλειας (λακουβες βροχες χιονια κα)αλαξαν παρα πολυ απο τοτε αλλα παντα θα ειναι στην καρδια μου πληροφοριακα πηρα ναβαρα και τα τρια το πιο παλιο ηταν πιο τραχυ και πιο αργο αλλα ειναι αυτο που μου λειπει πιο πολυ
OK, υπάρχει εξέλιξη, αλλά δεν νομίζω ότι τα pick up θα γίνουν ποτέ SUV, γιατί έτσι κι αλλιώς πρέπει να εξυπηρετούν και κάποιες πιο επαγγελματικές ανάγκες. Πάντως, αυτό που λέτε συμβαίνει εδώ και πάρα πολλά χρόνια στην Αμερική με τα περίφημα trucks.
Ως κάτοχος pickup (pre-2005), μπορώ να πω ότι είναι φτιαγμένο για δουλειά και αν είναι τετρακίνητο μπορεί να την κάνει καλά και εκτός δρόμου.Για να γίνει ένα παλιό pickup και δρομίσιο (SUV), τα χρήματα που πρέπει να βάλει κάποιος είναι ΠΟΛΛΑ!Για να βάλει κάποιος ένα καινούριο pickup που είναι κυρίως δρομίσιο (SUV), και για δουλειά, πάλι τα χρήματα είναι ΠΟΛΛΑ.Οπότε πάλι φτάνουμε στο ερώτημα, που απευθυνόταν τα παλιά pickup (till 2005), και που απευθύνονται τα καινούρια...:-) ΥΓ:θα μας χαλούσε σαν χώρα αν και εδώ ήταν διαθέσιμο το LC79 της Toyota, που μπορεί να κάνει τα πάντα, με ακόμα πιο πολλά χρήματα; ΟΧΙ! :-)
Συμφωνώ απόλυτα με το κύριο Γιάννη, και από προσωπική εμπειρία λόγω κατοχής και Pick-Up και Suv, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ, ΜΑ ΚΑΜΙΑ, για εκτός δρόμου διαδρομές πάντα...το suv αν έχει μόνιμη τετρακίνηση για το δρόμο, πάλι οι φθορές των διαφορικών είναι πάρα πολύ μεγάλες και όσο αυξάνει κανείς τα χιλιόμετρα, τόσο αυξάνονται και οι φθορές και τα καύσιμα...Τα Suv επίσης όταν είναι δικίνητα, λόγω της απόστασης από το έδαφος, αν δεν τα έχεις χαμηλώσει, δεν μπορείς να μπεις με πάρα πολλά χιλιόμετρα στις στροφές, και οριακά να μπεις το καταλαβαίνεις και όσα συστήματα ασφαλείας και να έχεις ΕΚΕΙ ΜΕΤΡΑΝΕ ΜΟΝΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ.-Όταν έχεις μόνιμη τετρακίνηση τα πράγματα είναι λίγο καλύτερα.-
Ανετα μπορουν να παιξουν τον ρολο του SUV. Διοτι διαθετουν την macho εμφανιση των SUV, μαζι φυσικα με τις αδιαμφισβητητες εκτος δρομου ικανοτητες τους, παντα στις τετρακινητες εκδοσεις. Επισης, διαθετουν στη φαρετρα τους, ολα τα συγχρονα συστηματα ανεσης και ασφαλειας απο τα SUV. Εχουν τεραστιους χωρους στις διπλοκαμπινες εκδοσεις και μπορουν να μεταφερουν τα παντα. Στη φρενιτιδα των Pickup, ολοενα και περισσοτεροι κατασκευαστες συνεργαζονται μεταξυ τους. Να αναφερω τα εξης παραδειγματα. Το Nissan Navara NP300, ειναι εξελιγμενο με το ομογαλακτο Renault Alaskan, με μονη τους διαφορα τη μασκα και το σημα στο καπο, και θα ηταν η πρωτη μου επιλογη. Επισης, το τελευταιο δειγμα, το Fiat Fullback, που ειναι κοινα εξελιγμενο με το κορυφαιο Mitsubishi L200. Nα αναφερω επισης αλλα δυο διδυμα πριν λιγα χρονια, τα Ford Ranger και Μazda BT200. Επισης η Mercedes ξαναμπαινει με νεο pickup δυναμικα, αφου δεν ειναι η πρωτη φορα. Υπηρχε και pickup εκδοση της G-Class. Το νεο πιθανοτατα θα ονομαζεται X-Class, και θα ειναι κοινα εξελιγμενο με τη Nissan. Το αποτελεσμα θα ειναι φανταστικο. Επισης αναμενεται και η BMW να παρουσιασει τον δικο της εκπροσωπο στην κατηγορια, που θα ειναι απο κοινου εξελιγμενο με το Toyota Hilux. Το ιδιο θα πραξει και ο ομιλος PSA, απο την Peugeot, παλι σε συνεργασια με την Toyota. Κλεινοντας να ανφερω αλλο ενα εξαιρετικο απο καθε αποψη μοντελο, που δεν ειναι αλλο απο το μοναδικο VW Amarok.