ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πόσο αντέχουν τα καινούργια αυτοκίνητα στο ελληνικό καλοκαίρι;

 Σχολιάστε 
3.117 Επισκέψεις στο άρθρο (3/9/2024)
Πόσο αντέχουν τα καινούργια αυτοκίνητα στο ελληνικό καλοκαίρι;

- Οθόνες, αισθητήρες & κάμερες απέναντι στον καυτό ελληνικό ήλιο, το χώμα & τα αλάτια
- Τα νέα αυτοκίνητα είναι πιο premium από ποτέ, όμως το καλοκαίρι είναι σκληρό
- Κλαδιά, χωματόδρομοι, κατσάβραχα απέναντι σε ακριβές βαφές, ακόμη πιο ακριβά λάστιχα και πατώματα γεμάτα μπαταρίες

Οθόνες, αισθητήρες & κάμερες απέναντι στον καυτό ελληνικό ήλιο, το χώμα & τα αλάτια

Βάλε ένα Tesla Model 3 στο κέντρο της Αθήνας, και τέλος πάντων βρίσκεται στο στοιχείο του. Βάλτο τώρα να σκαρφαλώνει στον κατσικόδρομο για να κατεβεί στο φοινικόδασος της Πρέβελης στη νότια Κρήτη, και θα δεις αμέσως το πρόβλημα. Είναι τα καινούργια αυτοκίνητα ότι καλύτερο για το ελληνικό καλοκαίρι;
 
Μπορεί όταν οι κατασκευαστές σχεδίαζαν τις νέες καμπίνες στην κεντρική και βόρεια Ευρώπη, να σκέφτηκαν πως οι μεγάλες οθόνες είναι «μια χαρά». Βάλτες όμως στην αντηλιά και δε βλέπεις τίποτα. Αν τώρα θέλεις να «πατήσεις» και κάποιο «κουμπί» πάνω τους με το δάχτυλο, όσο ανεβοκατεβαίνεις το νεροφάγωμα, καλή τύχη στο σημάδι. Βάλε και το χώμα, σαν ψιλή πούδρα, που θα γεμίσει κάθε χαραμάδα, βάλε και το αλάτι να «τρώει» τα καθίσματα, και βλέπεις αμέσως το πρόβλημα.

Τα νέα αυτοκίνητα είναι πιο premium από ποτέ, όμως το καλοκαίρι είναι σκληρό

Βλέπεις όταν ψωνίζεις καινούργιο το θες premium. Ή τουλάχιστον έτσι νομίζουν οι κατασκευαστές, με αποτέλεσμα σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα πλέον να έχουν όμορφα, απαλά υλικά που φαίνονται και είναι ακριβά, και το σημαντικότερο, θέλουν προσοχή και φροντίδα. Σίγουρα δεν θέλουν να τα αφήνεις στο «ντάλα» να ανεβάζουν 70 βαθμούς όσο κάνεις μπάνιο, σίγουρα δεν θέλουν άμμο στους τέλειους σφιχτούς αρμούς τους, ενώ και το αλάτι στο vegan δέρμα σίγουρα δεν κάνει πολύ καλό.

Κλαδιά, χωματόδρομοι, κατσάβραχα απέναντι σε ακριβές βαφές, ακόμη πιο ακριβά λάστιχα & πατώματα γεμάτα μπαταρίες

Βάλε τώρα και τους δρόμους που θα παρεις το καλοκαίρι, και η εικόνα ολοκληρώνεται. Οι 19άρες ή 20άρες ζάντες τώρα δεν φαίνονται και η καλύτερη ιδέα, και ας τις πλήρωσες παραπάνω γιατί δείχνουν τέλειες στην πόλη. Αν σκεφτείς και τα πανάκριβα λάστιχα, όταν περνάς στην κροκάλα και τον χωματόδρομο για να πας στην παραλία, το κόστος της ξαπλώστρας θα σου φαίνεται αστείο μπροστά στο λογαριασμό του βουλκανιζατέρ.

Για κάποιους ακόμα & η φουτουριστική σχεδίαση είναι αταίριαστη στις παραλίες & τα νησιά

Ακόμη και το πιο ανώδυνο, η σχεδίαση, που στο κάτω κάτω δεν στοιχίζει τίποτα το καλοκαίρι, έχει και αυτή την «παραξενιά» της. Με τα αυτοκίνητα να είναι σχεδιασμένα γύρω από το αστικό τοπίο της βόρειας και κεντρικής Ευρώπης, μεσα στην σκληρή καλοκαιρινή φύση δείχνουν «αφύσικα», παράταιρα, ξένα. Βάλε ένα Volvo EX30 να παρκάρει στον Πλατύ Γιαλό στη Σίφνο και θα δεις πως φαίνεται. Ασε το που θα φορτίζει, αυτό είναι άλλο θέμα.
 
Τι λες λοιπόν, μήπως η διακοπές με το παλιό σου αυτοκίνητο είναι πιο εύκολες; Μήπως η ελληνική φύση και το ελληνικό καλοκαίρι είναι πιο ταιριαστά και πιο εύκολα με αυτοκίνητα που έχουν μία-δυό δεκαετίες στην πλάτη; Ή όχι;

Mercedes
PAROXES NEW & MTX MERCEDES