Full set μετρήσεων by AutoΤρίτη: Πόσο καλό είναι το Kia Sportage;
25.814 Επισκέψεις στο άρθρο (30/3/2023)
2 Φωτογραφίες »
Kia Sportage Vs ανταγωνισμός σε βενζίνη και mild hybrid
Συγκρίνουμε το ήπια υβριδικό Kia Sportage με οικογενειακά SUV που κοστίζουν έως 35.000 ευρώ. Αναλυτικά αποτελέσματα από τις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center σε Κατανάλωση-Χώρους-Ασφάλεια.
Κατανάλωση-Χώροι-Ασφάλεια: Πώς τα πάει το Kia Sportage κόντρα σε C-SUV με κόστος έως 35 χιλιάδες ευρώ;
Βάζοντας χρηματικό όριο τα 35 χιλιάρικα, μπαίνουμε στα «χωράφια» των οικογενειακών SUV και συγκρίνουμε τα βενζινοκίνητα οικογενειακά SUV, με και χωρίς ήπια υβριδική τεχνολογία. Σε κεντρικό πλάνο μάλιστα επιλέγουμε το Kia Sportage, ένα μοντέλο με ευρεία γκάμα κινητήρων που συνεχώς αυξάνει την αγοραστική του δυναμική (+57% οι πωλήσεις το 2022 σε σχέση με το 2021).
Στις επόμενες γραμμές αντιπαραβάλλουμε το 5ης γενιάς Sportage με άλλα 19 μοντέλα της ίδιας κατηγορίας. Για την τελική κατάταξη έχουμε συνυπολογίσει την επίδοσή τους σε κατανάλωση, χώρους και ασφάλεια. Θεωρούμε άλλωστε τον καθένα από τους παραπάνω τομείς εξίσου σημαντικό (33%), για να υπολογίσουμε την τελική βαθμολογία.
Από το γκαράζ του AutoΤρίτη Test Center έχουν περάσει δύο mild hybrid εκδόσεις του Kia Sportage, στα 150 και τα 180 άλογα, συνδυαζόμενες με «έξυπνο» χειροκίνητο κιβώτιο iMT και αυτόματο DCT, αντίστοιχα, τις μετρήσεις των οποίων θα βρείτε αναλυτικά.
Στις επόμενες γραμμές αντιπαραβάλλουμε το 5ης γενιάς Sportage με άλλα 19 μοντέλα της ίδιας κατηγορίας. Για την τελική κατάταξη έχουμε συνυπολογίσει την επίδοσή τους σε κατανάλωση, χώρους και ασφάλεια. Θεωρούμε άλλωστε τον καθένα από τους παραπάνω τομείς εξίσου σημαντικό (33%), για να υπολογίσουμε την τελική βαθμολογία.
Από το γκαράζ του AutoΤρίτη Test Center έχουν περάσει δύο mild hybrid εκδόσεις του Kia Sportage, στα 150 και τα 180 άλογα, συνδυαζόμενες με «έξυπνο» χειροκίνητο κιβώτιο iMT και αυτόματο DCT, αντίστοιχα, τις μετρήσεις των οποίων θα βρείτε αναλυτικά.
Kia Sportage Vs ανταγωνισμός σε βενζίνη και mild hybrid
Κορυφαίο πλασάρισμα σε Κατανάλωση-Χώρους-Ασφάλεια για το Kia Sportage
Rank | Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Τιμή | Κατα νάλωση | Χώροι | Ασφά λεια |
---|---|---|---|---|---|
1º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps | 4º | 9º | 9º | |
2º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 33.490 | 18º | 2º | 3º |
3º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 15º | 7º | 1º | |
4º | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps | 4º | 14º | 6º | |
5º | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps | 8º | 7º | 11º | |
6º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 S&S 130ps | 4º | 6º | 16º | |
7º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 180 PS 48V Hybrid 180ps | 20º | 1º | 6º | |
8º | KIA SPORTAGE 1.6T 150 PS iMT 2WD 48V 150ps | 13º | 2º | 13º | |
9º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 15º | 10º | 4º | |
10º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 21º | 4º | 4º | |
11º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 130 130ps | 18º | 4º | 9º | |
12º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 12º | 12º | 8º | |
13º | KIA XCEED 1,5 T-Gdi mHEV 160 PS DCT 160ps | 13º | 17º | 2º | |
14º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps | 7º | 15º | 13º | |
15º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 1º | 16º | 19º | |
16º | DACIA DUSTER 1.3 130 PS 4x2 130ps | 3º | 19º | 17º | |
17º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS 150ps | 17º | 10º | 13º | |
18º | DACIA DUSTER 1.3 TCe 150 PS 4x2 EDC 150ps | 10º | 19º | 11º | |
19º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps | 2º | 19º | 20º | |
20º | OPEL GRANDLAND 1.2 T 130 PS 130ps | 9º | 13º | 21º | |
21º | FIAT TIPO CROSS 1.0 T 100 PS 100ps | 10º | 18º | 18º |
Ποια οικογενειακά SUV έχουν την καλύτερη μέση κατανάλωση;
Ποια έχουν την καλύτερη κατανάλωση
Ο υπολογισμός έχει γίνει για τον μέσο όρο του Έλληνα οδηγού, όπου το 80% των χιλιομέτρων γίνεται εντός πόλης και το 20% σε ταξίδι.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κατα νάλωση | |
---|---|---|
1º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 6,2 |
2º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps | 7,2 |
3º | DACIA DUSTER 1.3 130 PS 4x2 130ps | 7,6 |
4º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps | 7,9 |
5º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 S&S 130ps | 7,9 |
6º | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps | 7,9 |
7º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps | 8,1 |
8º | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps | 8,2 |
9º | OPEL GRANDLAND 1.2 T 130 PS 130ps | 8,5 |
10º | FIAT TIPO CROSS 1.0 T 100 PS 100ps | 8,7 |
11º | DACIA DUSTER 1.3 TCe 150 PS 4x2 EDC 150ps | 8,7 |
12º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 8,9 |
13º | KIA XCEED 1,5 T-Gdi mHEV 160 PS DCT 160ps | 9 |
14º | KIA SPORTAGE 1.6T 150 PS iMT 2WD 48V 150ps | 9 |
15º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 9,3 |
16º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 9,3 |
17º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS 150ps | 9,4 |
18º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 9,5 |
19º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 130 130ps | 9,5 |
20º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 180 PS 48V Hybrid 180ps | 9,9 |
21º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 10,6 |
Πόσο «καίει» στην πόλη το mild hybrid Kia Sportage;
Κατανάλωση στην πόλη
Για την μέτρηση της κατανάλωσης εντός πόλης εφαρμόζουμε έναν τυπικό κύκλο, που προσομοιώνει την κίνηση σε αστικές συνθήκες. Έτσι κινούμαστε με ταχύτητα έως 50 χλμ./ώρα και σε ορισμένες συνθήκες ως 80, σαν να κινούμαστε σε κάποια κεντρική λεωφόρο, πραγματοποιώντας παράλληλα στάσεις σαν να περιμένουμε σε φανάρι. Έπειτα από το όργανο που συνδέουμε στη θύρα OBD του οχήματος (παίρνει δεδομένα από τον εγκέφαλο κατευθείαν) λαμβάνουμε το νούμερο της κατανάλωσης.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κατανάλωση πόλη (λτ.) | |
---|---|---|
1º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 5,9 |
2º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps | 7,7 |
3º | DACIA DUSTER 1.3 130 PS 4x2 130ps | 8,1 |
4º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps | 8,3 |
5º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 S&S 130ps | 8,5 |
6º | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps | 8,5 |
7º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps | 8,7 |
8º | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps | 8,9 |
9º | OPEL GRANDLAND 1.2 T 130 PS 130ps | 9,2 |
10º | FIAT TIPO CROSS 1.0 T 100 PS 100ps | 9,2 |
11º | DACIA DUSTER 1.3 TCe 150 PS 4x2 EDC 150ps | 9,4 |
12º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 9,5 |
13º | KIA XCEED 1,5 T-Gdi mHEV 160 PS DCT 160ps | 9,7 |
14º | KIA SPORTAGE 1.6T 150 PS iMT 2WD 48V 150ps | 9,7 |
15º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 10 |
16º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS 150ps | 10,1 |
17º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 10,2 |
18º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 10,2 |
19º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 130 130ps | 10,4 |
20º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 180 PS 48V Hybrid 180ps | 10,8 |
21º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 11,5 |
Κατανάλωση 8,6 λτ./100 χλμ. έχει στο ταξίδι το Sportage με τα 150 άλογα
Κατανάλωση σε ταξίδι
Για την κατανάλωση σε ταξίδι, με το όργανο πάντα συνδεδεμένο στη θύρα OBD του οχήματος , μετράμε σε ανοιχτό δρόμο για 5 χιλιόμετρα με σταθερή ταχύτητα 100 χλμ./ώρα. Αυτό γίνεται 3 φορές και κρατάμε το μέσο όρο των επιμέρους μετρήσεων.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κατανάλωση στο ταξίδι (λτ.) | |
---|---|---|
1º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps | 6,7 |
2º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 S&S 130ps | 6,8 |
3º | DACIA DUSTER 1.3 130 PS 4x2 130ps | 7,2 |
4º | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps | 7,4 |
5º | OPEL GRANDLAND 1.2 T 130 PS 130ps | 7,4 |
6º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps | 7,5 |
7º | FIAT TIPO CROSS 1.0 T 100 PS 100ps | 8 |
8º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps | 8 |
9º | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps | 8,1 |
10º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 8,2 |
11º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS 150ps | 8,3 |
12º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 8,3 |
13º | DACIA DUSTER 1.3 TCe 150 PS 4x2 EDC 150ps | 8,5 |
14º | KIA XCEED 1,5 T-Gdi mHEV 160 PS DCT 160ps | 8,6 |
15º | KIA SPORTAGE 1.6T 150 PS iMT 2WD 48V 150ps | 8,6 |
16º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 130 130ps | 8,7 |
17º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 9 |
18º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 9,1 |
19º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 9,3 |
20º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 180 PS 48V Hybrid 180ps | 9,3 |
21º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 10,1 |
Ποια η πραγματική αυτονομία σε ταξίδι των C-SUV της λίστας μας;
Πραγματική αυτονομία σε ταξίδι
Υπολογίζεται με βάση την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ κάθε μοντέλου και την πραγματική (μετρημένη από μας) κατανάλωση του μοντέλου σε ταξίδι.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Πραγματική αυτονομία | |
---|---|---|
1º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 S&S 130ps | 1000 |
2º | OPEL GRANDLAND 1.2 T 130 PS 130ps | 964 |
3º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 130 130ps | 951 |
4º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps | 922 |
5º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps | 911 |
6º | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps | 909 |
7º | DACIA DUSTER 1.3 130 PS 4x2 130ps | 909 |
8º | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps | 909 |
9º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps | 887 |
10º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 877 |
11º | KIA SPORTAGE 1.6T 150 PS iMT 2WD 48V 150ps | 857 |
12º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 853 |
13º | DACIA DUSTER 1.3 TCe 150 PS 4x2 EDC 150ps | 833 |
14º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 831 |
15º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 180 PS 48V Hybrid 180ps | 831 |
16º | KIA XCEED 1,5 T-Gdi mHEV 160 PS DCT 160ps | 820 |
17º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 781 |
18º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 769 |
19º | FIAT TIPO CROSS 1.0 T 100 PS 100ps | 769 |
20º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS 150ps | 769 |
21º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 753 |
Δεύτερο πιο ευρύχωρο οικογενειακό SUV είναι το Kia Sportage
Ποια έχουν τους μεγαλύτερους χώρους
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα; Πόσος χώρος υπάρχει για τα γόνατα και το κεφάλι τους; Πόση είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ τους;Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | |
---|---|
1º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 180 PS 48V Hybrid 180ps |
2º | KIA SPORTAGE 1.6T 150 PS iMT 2WD 48V 150ps |
3º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps |
4º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 130 130ps |
5º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps |
6º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 S&S 130ps |
7º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps |
8º | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps |
9º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps |
10º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS 150ps |
11º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps |
12º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps |
13º | OPEL GRANDLAND 1.2 T 130 PS 130ps |
14º | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps |
15º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps |
16º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps |
17º | KIA XCEED 1,5 T-Gdi mHEV 160 PS DCT 160ps |
18º | FIAT TIPO CROSS 1.0 T 100 PS 100ps |
19º | DACIA DUSTER 1.3 TCe 150 PS 4x2 EDC 150ps |
20º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps |
21º | DACIA DUSTER 1.3 130 PS 4x2 130ps |
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα των μοντέλων του συγκριτικού μας;
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα
Για το εσωτερικό πλάτος, οι μετρήσεις στηρίζονται σε μια ειδική πτυσσόμενη ράβδο που μετράει την απόσταση μεταξύ των θυρών στο ύψος του στήθους. Για 3 ενήλικες χρειάζεστε 1,35 μέτρα, ενώ για 2 μεγάλους και ένα παιδί 1,25 μέτρα.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Εσωτερικό πλάτος πίσω (εκ.) | |
---|---|---|
1º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 S&S 130ps | 142,8 |
2º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 180 PS 48V Hybrid 180ps | 141,0 |
3º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 140,0 |
4º | KIA SPORTAGE 1.6T 150 PS iMT 2WD 48V 150ps | 140,0 |
5º | OPEL GRANDLAND 1.2 T 130 PS 130ps | 139,9 |
6º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps | 139,5 |
7º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 139,2 |
8º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 139,2 |
9º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 130 130ps | 139,2 |
10º | KIA XCEED 1,5 T-Gdi mHEV 160 PS DCT 160ps | 139,0 |
11º | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps | 137,5 |
12º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 137,5 |
13º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 137,5 |
14º | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps | 136,5 |
15º | FIAT TIPO CROSS 1.0 T 100 PS 100ps | 135,0 |
16º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps | 134,9 |
17º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 134,0 |
18º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS 150ps | 134,0 |
19º | DACIA DUSTER 1.3 TCe 150 PS 4x2 EDC 150ps | 133,8 |
20º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps | 133,8 |
21º | DACIA DUSTER 1.3 130 PS 4x2 130ps | 133,8 |
Πόσος χώρος μένει για τα γόνατα των πίσω επιβατών;
Πόσος χώρος μένει για τα γόνατα των πίσω επιβατών
Οι μετρήσεις των εσωτερικών χώρων γίνονται με τη βοήθεια του… «Λυκούργου», μιας συσκευής που προσομοιώνει άνθρωπο με ύψος 1,75 μ. και βάρος 75 κιλά. Με το κάθισμα του οδηγού στην πιο χαμηλή θέση (αν υπάρχει ρύθμιση του ύψους), την πλάτη κάθετη και με τη θέση αυτή σταθερή, μετράμε την απόσταση του Λυκούργου από την πλάτη του μπροστά καθίσματος.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Γόνατα (εκ.) | |
---|---|---|
1º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 130 130ps | 18,8 |
2º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 18,8 |
3º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 180 PS 48V Hybrid 180ps | 18,0 |
4º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS 150ps | 17,5 |
5º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 17,5 |
6º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 17,5 |
7º | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps | 17,5 |
8º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps | 16,0 |
9º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 16,0 |
10º | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps | 16,0 |
11º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 S&S 130ps | 15,5 |
12º | FIAT TIPO CROSS 1.0 T 100 PS 100ps | 14,6 |
13º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 14,0 |
14º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps | 13,8 |
15º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 13,8 |
16º | KIA SPORTAGE 1.6T 150 PS iMT 2WD 48V 150ps | 13,8 |
17º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps | 13,2 |
18º | KIA XCEED 1,5 T-Gdi mHEV 160 PS DCT 160ps | 13,0 |
19º | DACIA DUSTER 1.3 TCe 150 PS 4x2 EDC 150ps | 12,6 |
20º | DACIA DUSTER 1.3 130 PS 4x2 130ps | 12,6 |
21º | OPEL GRANDLAND 1.2 T 130 PS 130ps | 12,2 |
Κορυφαίο στον «αέρα» για το κεφάλι είναι το Kia Sportage (8,1 εκ.), χωράει και επιβάτης ύψους 1,9 μ.
Πόσος χώρος μένει για το κεφάλι των πίσω επιβατών
Πάλι πρωταγωνιστής είναι ο «Λυκούργος» (προσομοιώνει άνθρωπο με ύψος 1,75 μ. και βάρος 75 κιλά), ωστόσο σε αυτή την περίπτωση το νούμερο που μετράμε είναι η απόσταση του άνω άκρου του κεφαλιού του «Λυκούργου» από την οροφή.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κεφάλι (εκ.) | |
---|---|---|
1º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 8,1 |
2º | KIA SPORTAGE 1.6T 150 PS iMT 2WD 48V 150ps | 8,1 |
3º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 180 PS 48V Hybrid 180ps | 7,5 |
4º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 7,0 |
5º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS 150ps | 7,0 |
6º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 5,5 |
7º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps | 5,5 |
8º | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps | 5,5 |
9º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps | 5,0 |
10º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 S&S 130ps | 4,5 |
11º | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps | 4,5 |
12º | OPEL GRANDLAND 1.2 T 130 PS 130ps | 3,4 |
13º | KIA XCEED 1,5 T-Gdi mHEV 160 PS DCT 160ps | 2,9 |
14º | DACIA DUSTER 1.3 TCe 150 PS 4x2 EDC 150ps | 2,8 |
15º | DACIA DUSTER 1.3 130 PS 4x2 130ps | 2,8 |
16º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 2,6 |
17º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps | 2,6 |
18º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 130 130ps | 2,6 |
19º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 2,5 |
20º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 1,5 |
21º | FIAT TIPO CROSS 1.0 T 100 PS 100ps | 1,5 |
Ποια είναι η εργοστασιακή χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ;
Ποια είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκαζ
Αναφερόμαστε στην χωρητικότητα που αναφέρει η εταιρεία για το εκάστοτε μοντέλο τηςΜάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Πορτ-μπαγκάζ (λτ.) | |
---|---|---|
1º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 130 130ps | 615 |
2º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 615 |
3º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 180 PS 48V Hybrid 180ps | 577 |
4º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 562 |
5º | KIA SPORTAGE 1.6T 150 PS iMT 2WD 48V 150ps | 562 |
6º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 521 |
7º | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps | 521 |
8º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 S&S 130ps | 520 |
9º | OPEL GRANDLAND 1.2 T 130 PS 130ps | 514 |
10º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 513 |
11º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps | 504 |
12º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 450 |
13º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS 150ps | 450 |
14º | DACIA DUSTER 1.3 130 PS 4x2 130ps | 445 |
15º | DACIA DUSTER 1.3 TCe 150 PS 4x2 EDC 150ps | 445 |
16º | FIAT TIPO CROSS 1.0 T 100 PS 100ps | 440 |
17º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps | 430 |
18º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps | 430 |
19º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 424 |
20º | KIA XCEED 1,5 T-Gdi mHEV 160 PS DCT 160ps | 380 |
21º | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps | 380 |
Στο Top3 των ασφαλέστερων C-SUV το αυτοκίνητο της Kia
Ποια προσφέρουν την μεγαλύτερη ασφάλεια
Ποια είναι καλύτερα στην δοκιμή αποφυγής κινδύνου, ποια στρίβουν καλύτερα, ποια φρενάρουν καλύτερα, ποια προσπερνάνε καλύτερα.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | |
---|---|
1º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps |
2º | KIA XCEED 1,5 T-Gdi mHEV 160 PS DCT 160ps |
3º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps |
4º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps |
5º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps |
6º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 180 PS 48V Hybrid 180ps |
7º | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps |
8º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps |
9º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 130 130ps |
10º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps |
11º | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps |
12º | DACIA DUSTER 1.3 TCe 150 PS 4x2 EDC 150ps |
13º | KIA SPORTAGE 1.6T 150 PS iMT 2WD 48V 150ps |
14º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps |
15º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS 150ps |
16º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 S&S 130ps |
17º | DACIA DUSTER 1.3 130 PS 4x2 130ps |
18º | FIAT TIPO CROSS 1.0 T 100 PS 100ps |
19º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps |
20º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps |
21º | OPEL GRANDLAND 1.2 T 130 PS 130ps |
Ποια οικογενειακά SUV στρίβουν καλύτερα;
Ποια στρίβουν καλύτερα
Η αξιολόγηση της οδικής συμπεριφοράς του μοντέλου είναι πολυσύνθετη και γίνεται έπειτα από πολλά χιλιόμετρα δοκιμών. Λαμβάνεται υπόψη η επίδοση στο τεστ αποφυγής κινδύνου (elk test), ενώ σημαντικές είναι οι πληροφορίες που λαμβάνει ο δοκιμαστής-οδηγός από το τιμόνι, την ανάρτηση, καιώς και οι αντιδράσεις του αυτοκινήτου υπό πίεση ή στις κανονικές συνθήκες οδήγησης.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Οδική Συμπεριφορά | |
---|---|---|
1º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps | 10 |
2º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 S&S 130ps | 9 |
3º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 9 |
4º | KIA XCEED 1,5 T-Gdi mHEV 160 PS DCT 160ps | 9 |
5º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 9 |
6º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS 150ps | 9 |
7º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 9 |
8º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 130 130ps | 9 |
9º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 9 |
10º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps | 9 |
11º | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps | 9 |
12º | OPEL GRANDLAND 1.2 T 130 PS 130ps | 8 |
13º | FIAT TIPO CROSS 1.0 T 100 PS 100ps | 8 |
14º | DACIA DUSTER 1.3 TCe 150 PS 4x2 EDC 150ps | 8 |
15º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 180 PS 48V Hybrid 180ps | 8 |
16º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 8 |
17º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 8 |
18º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps | 8 |
19º | DACIA DUSTER 1.3 130 PS 4x2 130ps | 8 |
20º | KIA SPORTAGE 1.6T 150 PS iMT 2WD 48V 150ps | 8 |
21º | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps | 8 |
«Κοκκάλωμα» supercar έχει το Kia Sportage (100-0 χλμ./ώρα σε 33,9 δλ.)
Ποια φρενάρουν καλύτερα
Η διαδικασία των μετρήσεων των φρένων γίνεται με τυποποιημένο τρόπο (πίεση ελαστικών που αναγράφει ο κατασκευαστής, στεγνό οδόστρωμα κ.λπ.), οι οποίες ισχύουν σε όλα τα αυτοκίνητα. Κατά τη διαδικασία ο οδηγός αναπτύσσει ταχύτητα 110 πραγματικών χλμ./ώρα, οπότε και φρενάρουμε απότομα. Μέσω ειδικού οργάνου μέτρησης μετράμε τη απόσταση από τη στιγμή που η ταχύτητα γίνει 100 χλμ. /ώρα μέχρι το όχημα να ακινητοποιηθεί.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Φρένα | |
---|---|---|
1º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 33,9 |
2º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 180 PS 48V Hybrid 180ps | 34,4 |
3º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 35,1 |
4º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 130 130ps | 35,5 |
5º | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps | 35,9 |
6º | KIA SPORTAGE 1.6T 150 PS iMT 2WD 48V 150ps | 36,2 |
7º | FIAT TIPO CROSS 1.0 T 100 PS 100ps | 36,5 |
8º | KIA XCEED 1,5 T-Gdi mHEV 160 PS DCT 160ps | 36,6 |
9º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 36,6 |
10º | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps | 37 |
11º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS 150ps | 37,1 |
12º | DACIA DUSTER 1.3 TCe 150 PS 4x2 EDC 150ps | 37,1 |
13º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 37,3 |
14º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps | 37,3 |
15º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps | 37,7 |
16º | DACIA DUSTER 1.3 130 PS 4x2 130ps | 37,8 |
17º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 38 |
18º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 S&S 130ps | 38,4 |
19º | OPEL GRANDLAND 1.2 T 130 PS 130ps | 38,7 |
20º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps | 39,4 |
21º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 39,6 |
Δεύτερο καλύτερο προσπέρασμα για το αυτόματο Sportage των 180 ίππων (60-100 χλμ./ώρα σε 4,63 δλ.)
Ποια προσπερνάνε καλύτερα
Σε αυτή διαδικασία κάνουμε προσομοίωση μιας προσπέρασης σε επαρχιακό δρόμο. Εδώ ο οδηγός πατάει τέρμα το γκάζι από τα 60 χλμ./ώρα με 4η/5η σχέση ή με kickdown μέχρι τα 100 χλμ./ώρα και καταγράφουμε το χρόνο που χρειάζεται.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Προσπέρασμα | |
---|---|---|
1º | KIA XCEED 1,5 T-Gdi mHEV 160 PS DCT 160ps | 4,54 |
2º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 4,63 |
3º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 4,8 |
4º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 4,8 |
5º | DACIA DUSTER 1.3 TCe 150 PS 4x2 EDC 150ps | 4,9 |
6º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 5,14 |
7º | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps | 5,16 |
8º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 5,29 |
9º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 5,8 |
10º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 180 PS 48V Hybrid 180ps | 6,81 |
11º | DACIA DUSTER 1.3 130 PS 4x2 130ps | 7,09 |
12º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps | 7,12 |
13º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps | 7,32 |
14º | KIA SPORTAGE 1.6T 150 PS iMT 2WD 48V 150ps | 7,4 |
15º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps | 7,5 |
16º | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps | 7,59 |
17º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 S&S 130ps | 7,8 |
18º | OPEL GRANDLAND 1.2 T 130 PS 130ps | 8,1 |
19º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS 150ps | 8,32 |
20º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 130 130ps | 9,05 |
21º | FIAT TIPO CROSS 1.0 T 100 PS 100ps | 9,14 |