ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πόσο καλό είναι το VW Taigo με τα 110 PS που κοστίζει 25.100 ευρώ;

9.861 Επισκέψεις στο άρθρο (23/6/2023)
Πόσο καλό είναι το VW Taigo με τα 110 PS που κοστίζει 25.100 ευρώ;
2 Φωτογραφίες »

Πλήρης αξιολόγηση στις μετρήσεις του VW Taigo με τα 110 άλογα και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με τις 7 σχέσεις απέναντι στα βενζινοκίνητα και ήπια υβριδικά μοντέλα της κατηγορίας του. Σε ποιους τομείς ξεχωρίζει, πού όχι και σε ποια σημεία βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας του;

Πόσο καλό είναι το Volkswagen Taigo με τα 110 άλογα και το DSG κιβώτιο;

To Taigo έγινε το πρώτο coupe μικρό SUV της Volkswagen όταν πρωτοεμφανίστηκε το καλοκαίρι του 2021 για να γίνει το τρίτο μέλος της γκάμας της φίρμας στα μικρά SUV. Aν και η αλήθεια είναι πως το Taigo δείχνει διαφορετικό, πιο νεανικό και πιο μοντέρνο, χρησιμοποιεί την ίδια MQB A0 πλατφόρμα με το T-Cross και φέρνει μια ξεχωριστή αύρα στην κατηγορία. Παρόλα αυτά, βρίσκεται πίσω σε πωλήσεις από τα T-Roc και T-Cross, μάλλον άδικα. 

Στο AutoΤρίτη είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε το VW Taigo με τον 1.000άρη κινητήρα των 110 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο κιβώτιο 7 σχέσεων και έτσι μας δόθηκε η δυνατότητα να αξιολογήσουμε τις επιδόσεις του αυτοκινήτου σε κατανάλωση, επιδόσεις, χώρους και ασφάλεια. Ποια είναι τα δυνατά και ποια τα αδύναμα σημεία του Taigo με το συγκεκριμένο κινητήριο σύνολο αλλά και γενικότερα; Πόσο καλός είναι ο στάνταρ εξοπλισμός του;

Μάρκα/Μοντέλο Volkswagen Taigo
Έκδοση μοντέλου 1.0 TSI 110 PS DSG
Model Year 2022
Είδος Κινητήρα Βενζίνη
Κυβικά (κ.εκ.) 999
Κίνηση ΕΜΠΡΟΣ
Δυνατά σημεία
Αριθμός σχέσεων 7
Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) 7,7
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) 36,7
Test Αποφυγής Κινδύνου - Μέγιστη Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 77
Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά) 14,4
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) 440
Σύστημα Lane assist Ναι
Σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος Ναι
Αuto Lights (αυτόματα φώτα) Ναι
Cruise Control Ναι
Οδική συμπεριφορά 10
Αδύνατα σημεία
Επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.) 11,21
Πραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 7,8
Αυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) 690
Θόρυβος στα 120 (db) 71,5
Κάμερα οπισθοπορείας ΟΧΙ
Αισθητήρας βροχής OXI
Προειδοποίηση τυφλού σημείου ΟΧΙ
Σύστημα αναγνώριση σημάτων Κ.Ο.Κ. ΟΧΙ
Εγγύηση (χρόνια) 2
Σημαντικές ισοπαλίες
Ιπποδύναμη (PS) 110
Μέγιστη ροπή (Nm) 200
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) 5,99
Πραγματική Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) 8,3
Πραγματική Κατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ.) 5,8
Χώρος για Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) 3,5
Πλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) 1,34
Infotainment (Οθόνη σε ίντσες) 8"
Αίσθηση πολυτέλειας 65%
Τιμή 25.100


Τα δυνατά και τα αδύναμα στοιχεία του VW Taigo μέσα από τις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center.
2 Φωτογραφίες »

Τα δυνατά και τα αδύναμα στοιχεία του VW Taigo μέσα από τις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center.

Τα σημεία που μας αρέσουν στο VW Taigo

To Volkswagen Taigo διακρίνεται για τις ρεπρίζ του, αφού οι μετρήσεις μας για το προσπέρασμα από τα 80 έως τα 120 χλμ./ώρα γίνεται σε 7,7 δευτερόλεπτα με το 7τάχυτο DSG κιβώτιο να βοηθάει σε αυτό τα μέγιστα, ενώ και όταν χρειαστεί το αυτοκίνητο να σταματήσει, αυτό γίνεται με αυτοπεποίθηση, αφού χρειάζεται μόλις 36,7 μέτρα. Συνολικά, βαθμολογούμε την οδική του συμπεριφορά με άριστα 10 και σημαντικός παράγοντας σε αυτό έπαιξε η εξαίσια επίδοσή του στο Test Αποφυγής Κινδύνου (77 χλμ.). Με άνεση θα καθίσουν οι πίσω επιβάτες στα πίσω καθίσματα, αφού το Taigo προσφέρει 14,4 εκατοστά χώρο για τα γόνατα, ενώ όταν χρειαστεί να γίνει ένα μεγάλο ταξίδι, ο ιδιοκτήτης θα εκτιμήσει τα 440 λτ. αποσκευών. Εκτός των μετρήσεων του Test Center, το Taigo 25.100 ευρώ περιλαμβάνει πολλές τεχνολογίες-ανέσεις που θεωρούμε πολύ σημαντικές στην κατηγορία του, όπως σύστημα Lane Assist, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, αυτόματα φώτα και cruise control.

Σε ποιους τομείς υπολείπεται

Τα σημεία που μπορούν να βελτιωθούν εντοπίζονται σε κάποια στοιχεία εξοπλισμού που θα θέλαμε να βρούμε στον στάνταρ εξοπλισμό, όπως κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρα βροχής, σύστημα προειδοποίησης τυφλών σημείων και σύστημα αναγνώρισης σημάτων ΚΟΚ. Πέρα από αυτό, οφείλουμε να σταθούμε στο ότι χρειάζεται περισσότερο χρόνο σε σχέση με το μ.ο της κατηγορίας για το 0-100 χλμ./ώρα (11,21 δλ.), δεν έχει κορυφαία ηχομόνωση και έχει μικρή αυτονομία λόγω του όχι τόσο οικονομικού σε κατανάλωση (690 χλμ.) που σε πραγματικές συνθήκες εμφανίζει μεικτή κατανάλωση 7,8 λτ./100χλμ. Τέλος, η εγγύηση των 2 ετών που δίνει η Volkswagen είναι μικρότερη από αυτή που δίνει η πλειοψηφία των ανταγωνιστών της. 

Συνέχεια του άρθρου >>>
Σελίδα 2Οι αναλυτικές μετρήσεις του Volkswagen Taigo σύμφωνα με το AutoΤρίτη Test Center
Σελίδα 3Δες όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Volkswagen Taigo
Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON