Η σπορ έκδοση της ναυαρχίδας των SUV της γερμανικής premium φίρμας κρύβει κάτω από το καπό της έναν V8 twin turbo diesel κινητήρα χωρητικότητας 4 λτ. που αποδίδει 435 ίππους με 900 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 1.000 σ.α.λ.. Σε συνδυασμό με το σύστημα τετρακίνησης, το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και το υβριδικό σύστημα 48 Volt, που εξαλείφει την υστέρηση των turbo, οι επιδόσεις του θηριώδους SUV είναι καταιγιστικές με το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 4,8 δλ. ενώ η τελικά ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
Όσον αφορά στο ήπια υβριδικό σύστημα, αυτό αποτελείται άπο μια μπαταρία ιόντων λιθίου στην οποία αποθηκεύεται η ηλεκτρική ενέργεια και έναν ηλεκτρικό κομπρέσορα, ο οποίος με τη σειρά του δίνει την απαραίτητη ώθηση έως ότου υπάρχει πλήρωση του κυκλώματος υπερτροφοδότησης. Επιπλέον, το εν λόγω σύστημα μπορεί να κινήσει αμιγώς ηλεκτρικά το αυτοκίνητα σε μικρές ταχύτητες έως 22 χλμ./ώρα, κάτι που βοηθά στην μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων μέσα στην πόλη.
Κλείνουμε με την τιμή του κορυφαίου SQ8, η οποία έχει οριστεί στις 129.440 ευρώ. Φυσικά δεν χρειάζεται να γίνει κάποια αναφορά στον εξοπλισμό αφού μόνο υπερπλήρης μπορεί να χαρακτηριστεί με όλες τις πολυτέλειες και τις ψηφιακές υπηρεσίες για την ενημέρωση και ψυχαγωγία των επιβατών.