Με τέτοιο Micra, γιατί να μην σταματήσει το Pulsar η Nissan; Και τελικά πόσο μας πειράζει το τέλος του Pursar;
Είναι έκπληξη που η Nissan σταματάει το Pulsar; Για τη μάρκα που πρώτη αντικατέστησε το μικρομεσαίο της με ένα SUV, το Qashqai, το να μείνει πάλι χωρίς μικρομεσαίο, δεν είναι περίεργο. Ειδικά όταν στη γκάμα της έχει ένα μικρό σαν το Micra. Εσείς το βρίσκετε περίεργο;
Φυσικά η Nissan δεν ανησυχεί που θα μείνει πάλι χωρίς μικρομεσαίο. Το Pulsar είχε τη θέση του όσο η πρώτη γενιά Qashqai περνούσε την σκυτάλη στη δεύτερη. Αν κάποιοι έβρισκαν το νέο Qashqai «δύσπεπτο» υπήρχε ακριβώς δίπλα του, στην έκθεση, ένα κανονικότατο και πολύ καλό μικρομεσαίο.
Την ίδια στιγμή, πιο κάτω στη γκάμα, το Micra ήταν όνομα και πράγμα. Μικρό, τυπικό συμπαγές ιαπωνικό μικρό μοντέλο με έμφαση στις μικρές εξωτερικές διαστάσεις. Το νέο Micra όμως τα άλλαξε όλα αυτά.
Δίπλα στο Pulsar στις εκθέσεις της Nissan βλέπει κανείς ένα αυτοκίνητο που είναι πολύ κοντά σε διαστάσεις με το μικρομεσαίο. Μπορεί το Pulsar να είναι 40 εκατοστά μακρύτερο, όμως τα τέσσερα μέτρα του Micra το κάνουν ιδιαίτερα ευρύχωρο, ειδικά δεδομένου ότι το Micra είναι σχεδόν όσο φαρδύ και το Pulsar.
Σε εσωτερικούς χώρους το Pulsar κερδίζει σε χώρο για τα κεφάλια, αφού είναι ψηλότερο, όμως το Pulsar χωρίς να υστερεί σημαντικά, προσφέρει ένα μεγάλο μεταξόνιο, που αρκετά μικρομεσαία, όχι πολλών γενιών πίσω, θα ζήλευαν. Ακόμη και στο χώρο αποσκευών το Micra είναι μόλις 20% μικρότερο, παρέχοντας ένα από τα μεγαλύτερα πορτ μπαγκάζ της κατηγορίας.
Θα έλεγε λοιπόν κανείς πως με τις τιμές να μπερδεύονται μεταξύ τους και το Micra με το Pulsar να εναλλάσσονται, μία φθηνότερο, μία ακριβότερο, πως το Pulsar θα κέρδιζε λόγω κατηγορίας. Όμως το Micra έχει τη χάρη, αφού χωράει στο παρκάρισμα πιο εύκολα, είναι πιο καινούργιο, έχει καλύτερη γκάμα μοτέρ, καίει λιγότερο, κοστίζει λιγότερο σε τέλη και ασφάλιση, και δείχνει και πιο ωραίο.
Δεν είναι περίεργο που πωλείται μόλις ένα Pulsar για κάθε τρία Micra που φεύγουν στις εκθέσεις. Το Micra είναι το μοντέλο της Nissan που θα προτιμήσει όποιος δεν θέλει SUV ή ηλεκτρικό. Και έτσι η Nissan από δω και στο εξής θα κάνει την επιλογή πιο εύκολη, αφήνοντάς το μόνο μοντέλο στη γκάμα της που δεν είναι SUV, ηλεκτρικό ή σπορ αυτοκίνητο.
Εσείς το προτιμάτε έτσι; θα αγοράζατε το Pulsar έναντι του Micra ή μήπως το Micra είναι καλύτερη επιλογή; Τι λέτε; Αλλάζει κάτι;
Μπα... το Pulsar το αγόρασα πριν 2 χρόνια, δε λέει μία. Το αμάξι σε 2 χρόνια και με 20Κ χιλιόμετρα τρίζει όλο ενώ έχει βγάλει και κάποια προβλήματα που η Nissan όλο τα φτιάχνει και όλο τα ίδια. Αν κρίνω και από τα σχόλια άλλων κατόχων Nissan σχετικά με προβλήματα αξιοπιστίας και ποιότητας κατασκευής θεωρώ ότι τα Nissan είναι πλέον ακριβά Renault, δηλαδή κατά την άποψή μου αντί για να πάρεις Nissan πάρε Renault για να γλυτώσεις και τη διαφορά τιμής. Σχετικά με το Micra το αμάξι είναι υπερεκτιμημένο και σε απόλυτες τιμές ακριβό σε σχέση με τον ανταγωνισμό...
Το pulsar έχει καταργηθεί απο πέρυσι και απλά ξεστοκάρουν ότι έχει απομείνει. Ένα μετριότατο αυτοκίνητο με το οποίο η nissan έφαγε τα μούτρα της, στη κατηγορία. Συμφωνώ απόλυτα με τον kernel, καλύτερα πλέον να πάρεις renault που είναι η original συνταγή και τα εργοστάσια στη Γαλλία συναρμολογούν καλύτερα. Αυτό το χάλι με τη τραγική ποιότητα κατασκευής της nissan έχει παραγίνει....
αν και δεν μου πεφτει λόγος γιατι από τον περασμενο Ιουνιο οδηγω καμαρώνω και χαιρομαι την G μου, θα ηθελα ένα αξιοπιστο φτηνο σε αγορα και συντηρηση οιογενειακο από την ΝΙΣΑΝ, na htan sentan h xats sentan opvw to 130fastback της Χιουνται, γιατι η Νισσαν εχει καθιερωθεί ειδικα στην Ελλαδα με συντηριτικα αξιοπρεπή οικογενειακα αυτοκίνητα , καμια σχεση με το ανεκδιήγητο σε σχημα Παλσαρ , Το Κασκαι είναι άλλο ειδους αυτοκινητο, ουτε το Μικρα καλυπτει και δικαιολογηγει ..το γιατι να αγορασει καποιος στην Ελλαδα Νισσαν...γιαυτο αλλωστε τα Σαννυ και Αλμερα εμειναν αξεπέραστα στην συνειδηση των ελληνων αγοραστων….καθεις εφω εττάχθει….
Μπα... το Pulsar το αγόρασα πριν 2 χρόνια, δε λέει μία. Το αμάξι σε 2 χρόνια και με 20Κ χιλιόμετρα τρίζει όλο ενώ έχει βγάλει και κάποια προβλήματα που η Nissan όλο τα φτιάχνει και όλο τα ίδια. Αν κρίνω και από τα σχόλια άλλων κατόχων Nissan σχετικά με προβλήματα αξιοπιστίας και ποιότητας κατασκευής θεωρώ ότι τα Nissan είναι πλέον ακριβά Renault, δηλαδή κατά την άποψή μου αντί για να πάρεις Nissan πάρε Renault για να γλυτώσεις και τη διαφορά τιμής. Σχετικά με το Micra το αμάξι είναι υπερεκτιμημένο και σε απόλυτες τιμές ακριβό σε σχέση με τον ανταγωνισμό...
Το pulsar έχει καταργηθεί απο πέρυσι και απλά ξεστοκάρουν ότι έχει απομείνει. Ένα μετριότατο αυτοκίνητο με το οποίο η nissan έφαγε τα μούτρα της, στη κατηγορία. Συμφωνώ απόλυτα με τον kernel, καλύτερα πλέον να πάρεις renault που είναι η original συνταγή και τα εργοστάσια στη Γαλλία συναρμολογούν καλύτερα. Αυτό το χάλι με τη τραγική ποιότητα κατασκευής της nissan έχει παραγίνει....
αν και δεν μου πεφτει λόγος γιατι από τον περασμενο Ιουνιο οδηγω καμαρώνω και χαιρομαι την G μου, θα ηθελα ένα αξιοπιστο φτηνο σε αγορα και συντηρηση οιογενειακο από την ΝΙΣΑΝ, na htan sentan h xats sentan opvw to 130fastback της Χιουνται, γιατι η Νισσαν εχει καθιερωθεί ειδικα στην Ελλαδα με συντηριτικα αξιοπρεπή οικογενειακα αυτοκίνητα , καμια σχεση με το ανεκδιήγητο σε σχημα Παλσαρ , Το Κασκαι είναι άλλο ειδους αυτοκινητο, ουτε το Μικρα καλυπτει και δικαιολογηγει ..το γιατι να αγορασει καποιος στην Ελλαδα Νισσαν...γιαυτο αλλωστε τα Σαννυ και Αλμερα εμειναν αξεπέραστα στην συνειδηση των ελληνων αγοραστων….καθεις εφω εττάχθει….