ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Είναι έκπληξη που η Nissan σταματάει το Pulsar;

Με τέτοιο Micra, πειράζει το τέλος του Pulsar;

19.377 Επισκέψεις στο άρθρο (1/3/2019)

Με τέτοιο Micra, γιατί να μην σταματήσει το Pulsar η Nissan; Και τελικά πόσο μας πειράζει το τέλος του Pursar;

Είναι έκπληξη που η Nissan σταματάει το Pulsar; Για τη μάρκα που πρώτη αντικατέστησε το μικρομεσαίο της με ένα SUV, το Qashqai, το να μείνει πάλι χωρίς μικρομεσαίο, δεν είναι περίεργο. Ειδικά όταν στη γκάμα της έχει ένα μικρό σαν το Micra. Εσείς το βρίσκετε περίεργο;

Φυσικά η Nissan δεν ανησυχεί που θα μείνει πάλι χωρίς μικρομεσαίο. Το Pulsar είχε τη θέση του όσο η πρώτη γενιά Qashqai περνούσε την σκυτάλη στη δεύτερη. Αν κάποιοι έβρισκαν το νέο Qashqai «δύσπεπτο» υπήρχε ακριβώς δίπλα του, στην έκθεση, ένα κανονικότατο και πολύ καλό μικρομεσαίο.

Την ίδια στιγμή, πιο κάτω στη γκάμα, το Micra ήταν όνομα και πράγμα. Μικρό, τυπικό συμπαγές ιαπωνικό μικρό μοντέλο με έμφαση στις μικρές εξωτερικές διαστάσεις. Το νέο Micra όμως τα άλλαξε όλα αυτά.

Δίπλα στο Pulsar στις εκθέσεις της Nissan βλέπει κανείς ένα αυτοκίνητο που είναι πολύ κοντά σε διαστάσεις με το μικρομεσαίο. Μπορεί το Pulsar να είναι 40 εκατοστά μακρύτερο, όμως τα τέσσερα μέτρα του Micra το κάνουν ιδιαίτερα ευρύχωρο, ειδικά δεδομένου ότι το Micra είναι σχεδόν όσο φαρδύ και το Pulsar.

Σε εσωτερικούς χώρους το Pulsar κερδίζει σε χώρο για τα κεφάλια, αφού είναι ψηλότερο, όμως το Pulsar χωρίς να υστερεί σημαντικά, προσφέρει ένα μεγάλο μεταξόνιο, που αρκετά μικρομεσαία, όχι πολλών γενιών πίσω, θα ζήλευαν. Ακόμη και στο χώρο αποσκευών το Micra είναι μόλις 20% μικρότερο, παρέχοντας ένα από τα μεγαλύτερα πορτ μπαγκάζ της κατηγορίας.

Θα έλεγε λοιπόν κανείς πως με τις τιμές να μπερδεύονται μεταξύ τους και το Micra με το Pulsar να εναλλάσσονται, μία φθηνότερο, μία ακριβότερο, πως το Pulsar θα κέρδιζε λόγω κατηγορίας. Όμως το Micra έχει τη χάρη, αφού χωράει στο παρκάρισμα πιο εύκολα, είναι πιο καινούργιο, έχει καλύτερη γκάμα μοτέρ, καίει λιγότερο, κοστίζει λιγότερο σε τέλη και ασφάλιση, και δείχνει και πιο ωραίο.

Δεν είναι περίεργο που πωλείται μόλις ένα Pulsar για κάθε τρία Micra που φεύγουν στις εκθέσεις. Το Micra είναι το μοντέλο της Nissan που θα προτιμήσει όποιος δεν θέλει SUV ή ηλεκτρικό. Και έτσι η Nissan από δω και στο εξής θα κάνει την επιλογή πιο εύκολη, αφήνοντάς το μόνο μοντέλο στη γκάμα της που δεν είναι SUV, ηλεκτρικό ή σπορ αυτοκίνητο.

Εσείς το προτιμάτε έτσι; θα αγοράζατε το Pulsar έναντι του Micra ή μήπως το Micra είναι καλύτερη επιλογή; Τι λέτε; Αλλάζει κάτι;

Toyota
CORAG GAS PEIRATEIA