διέθετε, τα οποία πωλούνται σε καθημερινή βάση έναντι αρκετά υψηλών ποσών.
Χθες σας ενημερώσαμε για την θρυλική BMWM3 LightweightE36 του 1995, η οποία κοστολογείται κοντά στα 200.000 ευρώ. Η συλλογή αυτοκινήτων τουWalkerδεναφορά μόνο σε οχήματα που ανηκαν στον ίδιο, αλλά και σε όσα οδήγησε στις δημοφιλείςταινίες και συνδέθηκαν άρρηκτα μαζί του.
Πρόσφατα, η πορτοκαλί Toyota Supraπου οδηγούσε ο Walkerείχε βγει προς πώληση απότον οίκο Mecum, ο οποίος τηνκοστολογούσε ανάμεσα στα 150-200 χιλιάδες δολάρια.
Όπερ και εγένετω, καθώς βρέθηκε αγοραστής που πλήρωσε 185.000 δολάρια για να αποκτήσει αυτό το συλλεκτικό μοντέλο. Νασημειωθεί, ότι τα μηχανικά μέρη της Supraπροέρχονται από την ατμοσφαιρική των 220 ίππων, ενώ έχουν προστεθεί το bodykit της Bomex, η αεροτομή της APRκαι οι ζάντες της DAZZ, με ελαστικάτης Yokohama που φορούσε και στο Fast & Furious.
Τα ίδια ισχύουν και για το εσωτερικό με το roll cage, τα μπλε μπάκετ καθίσματα, το σπορ τιμόνι και τα όργανανα είναι ακριβώς τα ίδια, όπως και στην πρώτη ταινία.
Δηλαδή βρε παιδιά αν δεν υπήρχαν κάποιες διαδικτυακές εγκυκλοπαίδειες ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΗ;;;;;;;;;;;;
Μου παραθέτετε κύριε Σωτήρη, κάποιο κομμάτι από την ηλεκτρονική εγκυκλοπαίδεια που πουθενά δεν αναφέρει 220 άλογα, αλλά λέει στην πρώτη φορά από 215 άλογα εως 230 άλογα και στην δεύτερη από 212 εως 217 άλογα.Τελικά η ηλεκτρονική εγκυκλοπαίδεια που την ασπάζεστε ως ΒΙΒΛΟ και καλά κάνετε δικαίωμα σας, ΕΙΔΕ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΤΕΤΟΙΟ ΜΟΤΕΡ Η ΑΠΛΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΑΠΟ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΕΣ ΞΕΝΙΚΕΣ(γνωρίζω από βιβλία μη ηλεκτρονικά...) που στις πολλές των περιπτώσεων οι αριθμοί ειδικά ιπποδυνάμεων είναι +,-;;;;;;;;;;;;;
Ερώτηση, τελικά ποιά είναι η πιο σωστή ιπποδύναμη τα 215 άλογα ή τα 212;Τα 227 ή τα 230;Τα 219,5 ή τα 221,5;Κ.τ.λ., κ.τ.λ., κ.τ.λ.
Ας μας πουν τις πηγές τους οι ηλεκτρονικές εγκυκλοπαίδειες τελικά από που τις αντλούν, όπως επίσης και αυτοί που γράφουν σε αυτές.-
Τώρα το αντιλήφθηκα το τι έγραψα στην πρώτη μου απάντηση, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ SUPRA ΜΕ 220 ΑΛΟΓΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Για την ταινία αναφερόμουν και πίστεψα ότι το άρθρο ήταν χιουμορίστικο, οπότε με παραληρισμό ότι στο έργο η supra του ηθοποιού δεν ήταν ατμοσφαιρική, όλοι ακούσατε, όσοι είδατε την ταινία την εκτόνωση από τη σχάστρα, ΑΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ SUPRA ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ.
Στην πραγματικότητα υπάρχει ατμοσφαιρική toyota supra...
Υπάρχει και είναι η mk4 supra με κινητήρα τον 2jzge 3.0 220 περίπου άλογα.Με μια αναζήτησή στο Google 2jzge θα λυθεί η απορία σε όσους νομίζουν οτι δεν υπάρχει.
Λουκία να μην είσαι τοσο δυσπιστη και εαν εψαχνες στο διαδίκτυο λιγο θα έβρισκες και ολες τις πηγές που το αναφερουν, δεν νομιζω η ιδια η toyota να κάνει λάθος... Και ο κάθε κινητήρας βάσει συνθηκών αποδίδει ελάχιστα μεν αλλά διαφορετικές μετρήσεις (διαφορετικό δυναμομετρο, θερμοκρασια, καύσιμο κλπ κλπ)
ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ SUPRA ΜΕ 220+ ΑΛΟΓΑ
TOYOTA 2JZ Engine.
The 3.0 L (2997 cc) 2JZ has been produced since 1991 (first released in the 1991 Toyota Aristo). Cylinder bore was 86 mm (3.39 in) and stroke was 86 mm (3.39 in). VVT-i variable valve timing was added later in 1997 for the 1998 model year.
2JZ-GE
The 2JZ-GE is a common version. Output is 215–230 PS (158–169 kW; 212–227 bhp) at 5800 to 6000 rpm and 209–220 lb·ft (283–298 N·m) of torque at 3800 to 4800 rpm.
It uses Sequential Electronic Fuel Injection, has an aluminum head and 4 valves per cylinder with some versions using VVT-i, along with a cast-iron cylinder block. The VVT-i version also featured DIS in favor of the traditional distributor set-up previously seen on the 2JZ-GE. Despite common misconception it was not a true COP (Coil-On-Plug, also known as Plug-top coil) ignition system instead relying on one coil to fire two cylinders, one of which was by spark plug wire.
Δηλαδή βρε παιδιά αν δεν υπήρχαν κάποιες διαδικτυακές εγκυκλοπαίδειες ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΗ;;;;;;;;;;;; Μου παραθέτετε κύριε Σωτήρη, κάποιο κομμάτι από την ηλεκτρονική εγκυκλοπαίδεια που πουθενά δεν αναφέρει 220 άλογα, αλλά λέει στην πρώτη φορά από 215 άλογα εως 230 άλογα και στην δεύτερη από 212 εως 217 άλογα.Τελικά η ηλεκτρονική εγκυκλοπαίδεια που την ασπάζεστε ως ΒΙΒΛΟ και καλά κάνετε δικαίωμα σας, ΕΙΔΕ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΤΕΤΟΙΟ ΜΟΤΕΡ Η ΑΠΛΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΑΠΟ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΕΣ ΞΕΝΙΚΕΣ(γνωρίζω από βιβλία μη ηλεκτρονικά...) που στις πολλές των περιπτώσεων οι αριθμοί ειδικά ιπποδυνάμεων είναι +,-;;;;;;;;;;;;; Ερώτηση, τελικά ποιά είναι η πιο σωστή ιπποδύναμη τα 215 άλογα ή τα 212;Τα 227 ή τα 230;Τα 219,5 ή τα 221,5;Κ.τ.λ., κ.τ.λ., κ.τ.λ. Ας μας πουν τις πηγές τους οι ηλεκτρονικές εγκυκλοπαίδειες τελικά από που τις αντλούν, όπως επίσης και αυτοί που γράφουν σε αυτές.-
Τώρα το αντιλήφθηκα το τι έγραψα στην πρώτη μου απάντηση, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ SUPRA ΜΕ 220 ΑΛΟΓΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Για την ταινία αναφερόμουν και πίστεψα ότι το άρθρο ήταν χιουμορίστικο, οπότε με παραληρισμό ότι στο έργο η supra του ηθοποιού δεν ήταν ατμοσφαιρική, όλοι ακούσατε, όσοι είδατε την ταινία την εκτόνωση από τη σχάστρα, ΑΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ SUPRA ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ. Στην πραγματικότητα υπάρχει ατμοσφαιρική toyota supra...
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ SUPRA ΜΕ 220 ΑΛΟΓΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Κύριε θεόδωρε ΚΑΜΙΑ SUPRA δεν είχε 220 άλογα.-Το 1986 από 3000cc έβγαζε 200 ατμοσφαιρικά άλογα.-
Υπάρχει και ειναι η ατμοσφαιρικη εκδοση με τον ίδιο κινητήρα (3000cc)
Υπάρχει και είναι η mk4 supra με κινητήρα τον 2jzge 3.0 220 περίπου άλογα.Με μια αναζήτησή στο Google 2jzge θα λυθεί η απορία σε όσους νομίζουν οτι δεν υπάρχει.
Λουκία να μην είσαι τοσο δυσπιστη και εαν εψαχνες στο διαδίκτυο λιγο θα έβρισκες και ολες τις πηγές που το αναφερουν, δεν νομιζω η ιδια η toyota να κάνει λάθος... Και ο κάθε κινητήρας βάσει συνθηκών αποδίδει ελάχιστα μεν αλλά διαφορετικές μετρήσεις (διαφορετικό δυναμομετρο, θερμοκρασια, καύσιμο κλπ κλπ)
ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ SUPRA ΜΕ 220+ ΑΛΟΓΑ TOYOTA 2JZ Engine. The 3.0 L (2997 cc) 2JZ has been produced since 1991 (first released in the 1991 Toyota Aristo). Cylinder bore was 86 mm (3.39 in) and stroke was 86 mm (3.39 in). VVT-i variable valve timing was added later in 1997 for the 1998 model year. 2JZ-GE The 2JZ-GE is a common version. Output is 215–230 PS (158–169 kW; 212–227 bhp) at 5800 to 6000 rpm and 209–220 lb·ft (283–298 N·m) of torque at 3800 to 4800 rpm. It uses Sequential Electronic Fuel Injection, has an aluminum head and 4 valves per cylinder with some versions using VVT-i, along with a cast-iron cylinder block. The VVT-i version also featured DIS in favor of the traditional distributor set-up previously seen on the 2JZ-GE. Despite common misconception it was not a true COP (Coil-On-Plug, also known as Plug-top coil) ignition system instead relying on one coil to fire two cylinders, one of which was by spark plug wire.