Τα ντίζελ θα αρχίσουν να απαγορεύονται στις Ευρωπαϊκές πόλεις. Πότε θα απαγορευτούν στην Ελλάδα και ποιοι κινδυνεύουν να βρεθούν με αυτοκίνητα αποκλεισμένα από τους κεντρικούς δρόμους;
Τα ντίζελ, αρχικά τα παλιότερα και σταδιακά όλα, θα αρχίσουν να απαγορεύονται στις Ευρωπαϊκές πόλεις στα επόμενα τέσσερα χρόνια. Πότε θα απαγορευτούν στην Ελλάδα και ποιοι κινδυνεύουν να βρεθούν με αυτοκίνητα αποκλεισμένα από τους κεντρικούς δρόμους;
Η Γερμανία πέρασε νομοθεσία που επιτρέπει στις πόλεις της και τα συμβούλιά τους να μπορούν να απαγορεύσουν την είσοδο ντίζελ οχημάτων στα κέντρα τους.
Το Αμβούργο, η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Γερμανίας πήρε ήδη τη σκυτάλη ανακοινώνοντας την απαγόρευση κυκλοφορίας σε πετρελαιοκίνητα Ι.Χ. και φορτηγά που δεν είναι τεχνολογίας Euro 6, σε κεντρικά σημεία της πόλης. Ανακοινώσεις για τέτοιες προθέσεις έχουν ακουστεί στο παρελθόν από πολλές πόλεις, της Γερμανίας αλλά και της Ευρώπης.
Η Αθήνα στο περσινό συνέδριο δημάρχων στο Μεξικό ήταν μία από τις πρωτεύουσες που ανακοίνωσε την απαγόρευση του ντίζελ στο κέντρο της πόλης από το 2025. Δεν υπάρχει όμως νομοθεσία που να δίνει τέτοια δικαιοδοσία σε έναν δήμο στην Ελλάδα αφού τέτοιες αποφάσεις παίρνονται από την κεντρική κυβέρνηση παρά την λογική της «τοπικής αυτοδιοίκησης» που είναι μάλλον διακοσμητική.
Η Γερμανία είναι η πρώτη χώρα στην Ευρώπη που νομοθετεί προς αυτή την κατεύθυνση και έτσι πόλεις όπως Ντύσελντορφ και η Στουτγκάρδη μπορούν να προβούν σε απαγορεύσεις όποτε το κρίνουν σκόπιμο. Φυσικά αυτό δεν έχει αντίκτυπο στην Ελλάδα, με εξαίρεση το ότι στη Γερμανία θα υπάρξει μεγάλη απόσυρση ντίζελ αυτοκινήτων, πρώτα των παλιών και μετά των νεότερων, ώστε να μην βρεθούν οι ιδιοκτήτες τους εμπρός σε τετελεσμένο γεγονός, τελείως απροετοίμαστοι.
Για την Ελλάδα το πρόβλημα είναι διαφορετικό. Από τη μία η δυσπιστία μέρους της αγοράς ως προς το τέλος του ντίζελ, από την άλλη η ανοχή στην εισαγωγή και κυκλοφορία παλιών ντίζελ, και τρίτον η πλήρης απουσία σχεδιασμού για το ντίζελ με βάθος τετραετίας, θα φέρει πολλά ντίζελ μεταχειρισμένα εισαγωγής, ανεπιθύμητα στις χώρες τους, στις ελληνικές μάντρες.
Σε αντίθεση με τους Γερμανούς οδηγούς, όσοι αγοράσουν αυτά τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα είναι πολύ πιθανό να βρεθούν εμπρός σε μία απότομη και απροειδοποίητη αλλαγή της νομοθεσίας που θα απαγορεύει το ντίζελ και εδώ, χωρίς να έχει προετοιμαστεί το έδαφος πρώτα.
Δεδομένου ότι το φθηνό αυτοκίνητο απ΄όπου κι αν προέρχεται είναι σήμερα πανάκεια και καμία κυβέρνηση δεν φαίνεται να είναι διατεθειμένη να το σταματήσει αν είναι ρυπογόνο ή έχει τέλος ζωής μέσα σε μόλις τέσσερα χρόνια, κάποιοι θα βρεθούν με αυτοκίνητα ρυπογόνα, φθηνά μεν, αλλά άχρηστα αφού θα απαγορευτούν μέσα σε ένα βράδυ από την πρόσβαση σε πολλές πόλεις.
Εσείς πότε νομίζετε ότι θα απαγορευτούν τα ντίζελ στις Ελληνικές πόλεις και πάλι; Νομίζετε πως θα υπάρξει κάποιου είδους προειδοποίηση ή θα είναι ακόμη μία από αυτές τις περιπτώσεις που θα βρεθούν πολλοί οδηγοί προ εκπλήξεως με τεράστια ζημιά για την τσέπη τους; Τι λέτε;
Καλησπέρα σας θέλω να ρωτήσω αν το μέτρο απαγόρευσης κυκλοφορίας στο κέντρο της Αθήνας θα αφορά και στα ταξί, λεωφορεία, αγροτικά, φορτηγά μπουρουχες, οχήματα των Ε Δ, εταιρικά ή μόνο τα ιδιωτικά αυτοκίνητα; Ευχαριστώ πολύ για την ανταπόκριση σας. Α και κάτι άλλο θέλω να ρωτήσω τα βενζινοκίνητα 15ετιας, 20ετιας πιστεύετε ότι θα πρέπει να απαγορευτουν κι αυτά;
Πριν ΕΛΑΧΙΣΤΑ χρόνια κράζατε γιατί ήμασταν η μόνη ευρωπαϊκή χώρα, στην οποία απαγορευόταν η πετρελαιοκίνηση. Τώρα, ξαφνικά, έγιναν ρυπογόνα και επικίνδυνα;;
αν ειναι ν απαγορευτουν γιατι πωλουνται; τι φαρσοκωμωδια ειναι αυτη και τι θα πει ν απαγορευτουν;πουλας αγοραζω, επιτρεπεις ν αγορασω δεν μπορεις ν απαγορευεις. απλα πραγματα, τιειναι αυτο καθε τοσο και λιγακι. μην πουλας να μην αγορασω. νισαφι πια το τερματισατε.
Αντε πάλι τα ίδια. Εσείς του autotriti αλλη δουλεία δεν έχετε απο το να κάνετε προπαγάνδα κατά του diesel? Στο ελλαδιστάν δεν πρόκειτε να εφαρμοστεί τ'ιποτα απο αυτά που λέτε. Τα έχουμε λύσει όλα τα προβλήματα σε αυτή την χώρα και μας ενόχλησε η ρύπανση της ατμόσφαιρας απο τα diesel. Είστε σοβαροί? Το μέτρο θα αφορά μόνο τα ιχ? Ολα τα σαράβαλα λεωφορεία, φορτηγά, αυτοκίνητα των δήμων, βενζινοκίνητα εικοσαετίας, είναι οκ έτσι? Κύριοι μας δουλεύετε. Ας φτίαξει το κράτος υποδομές για την ηλεκτροκίνηση, που δεν πρόκειτε να γίνει ποτε και τότε θα πάρουμε όλοι ηλεκτρικά. Με την υπάρχουσα κατάσταση και για τα επόμενα δέκα χρόνια τουλάχιστον, στην ελλάδα ηλεκτρικά ξεχάστε τα. Δεν έχουμε τις υποδομές για να υποστηρίξουμε μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Εδω δεν πουλάνε τα ηλεκτρικά σε προηγμένα κράτη, θα πουλήσουν στην ελλάδα?
Είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι τo diesel είναι κατώτερης ποιότητας καύσιμο. Καλώς ήταν απαγορευμένο τόσα χρόνια και καλώς θα ξανααπαγορευτεί. Και θα πρέπει να απαγορευτεί για όλους που κινούνται εντός πόλεων. Ταξί, λεωφορεία, φορτηγά, ΙΧ, όλα! Δεν χρωστάμε εμείς τίποτε να ρουφάμε καρκίνο καθημερινά.. Όσο για τα diesel που πωλούνται, καλά κάνουν οι εταιρίες και τα πουλάνε ακόμη. Όποιος θέλει, ας πάρει. Μωρά είναι οι "καημένοι" οι καταναλωτές για να τους προστατεύει το κράτος; Αφού λέμε θα απαγορευτούν στις πόλεις. Ο άλλος μπορεί να το θέλει για το βουνό.. Δεν μπορείς να το απαγορέψεις να πωλείται. Και όσοι έχουν από παλιά diesel, ας υπάρξει μια βοήθεια (απόσυρση) να τ' αλλάξουν.
δεν ξέρω αν επιβληθεί κατι από την ΕΕ, αλλα αν αφεθεί σε Ελληνες η απαγορευση δεν θα γινει..εμενα μου θυμιζει αυτό: οταν πριν 28 χρόνια που αρχιζανε να πουλάνε αμόλυβδη κ αυτοκίνητα με καταλυτες απλούς και με αισθητηρα λ , λεγανε με βεβαιότητα πως κάθε 70 χιλιαδες χιλιόμετρα θα τους αλλάζαμε..γιατι αν δεν τον αλλάξεις τοτε μπουκωνουν τον κινητηρα , βρωμάνε ..είναι καρκινογόνα ..κλπ....λεγανε….. Εχει αλλάξει κανενας καταλυτη;..να μου το πει και σε μένα.....
Παρά πληροφορείται τον κόσμο προσπαθείτε με κάθε τρόπο να σταματήσουν την αγορά των diesel θέλετε να βοηθήσετε το κεφάλαιο και της αντιπροσωπείες έχετε καιρό τώρα που κάνετε αυτό τον πόλεμο ευτυχώς ο κόσμος δεν σας πιστεύει σίγουρα θθα αλλάξουν κάποια πράγματα με τα Diesel...Οχι όμως στον βαθμό αυτό...μόνο τα συμφέροντα σας βλεπετε
Τα ρυπογόνα αυτοκίνητα diesel εχουν εισαχθή κατά χιλιάδες απο διάφορους μη εππαγελματίες οι οποίοι εκμεταλέυτηκαν το τελευταίο νόμο του Ιουνίου /2016 με τον οποίο ακύρωσε τον προηγούμενο με τον οποίο όποιος ήθελε να εισάγη αυτοκίνητο ευρω 2-3 πλήρωνε 400% την αξία του τελωνείου και ήταν ασύμφωρη η εισαγωγή του ενώ υπήρχαν ευνοικές διατάξεις για τα μη ρυπογόνα τα οποία ήταν ευρω 5 και ευρω 6
Απο τον Ιούνιο του 2016 τα ρυπογόνα αυτοκίνητα ευρω 2 ευρω 3 ευρω 4 πλη΄ρωνουν απο 100 ευρώ τέλη ταξινόμησης έως 500 ευρώ
Τα αυτοκίνητα που δεν είναι ρυπογόνα δηλαδή τα ευρω 5 και 5 Β κθώς και τα ευρω 6 πλη΄ρωνου απο 4.000 ευρώ έως 10.000 ευρώ για εισαχθπύν στην Ελλάδα
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ αυτοκίνητο μάρκας AUDI A6 κατασκεύης 2003-2005 ευρω 2 η ευρω 3 πληρώνη τέλη ταξινόμησης 450 ευρώ το ίδιο αυτοκίνητο εάν είναι ευρω 4 δηλαδή λιγότερο ρυπογόνο πληρώνη 1.000 ευρω το ίδιο αυτοκίνητο κατασκεύης 2015 ευρω 5 η ευρω 5 β πληρώνη 7.850,00 ευρώ.
Ως εκ τούτου μπορείται να βγάλεται τα συμπεράσματα σας γιατί η Ελλάδα έχει γεμίση με αυτοκίνητα πετρελαιοκίνητα τα οποία ρυπαίνουν κατά 100% την ατμόσφαιρα
Αλλα ωραία μέχρι εδώ τώρα που όλα αυτά τα ρυπογόνα αυτοκίνητα θα απαγορευτούν όλοι αυτοί οι φτωχοί ανθρωποι που έχουν αγοράση τέτοια ρυπογόνα αυτοκίνητα ευρω 2-3-4 γιατί θα πρέπει να χάσουν τα χρήματά τους? που νόμισαν ότι αγοράζοντας ένα φτηνό αυτοκίνητο με την άδεια του κράτους? θα πρέπει να δούνε τα χρήματά τους να χάνονται?
Υπάρχει κάποιος υπευθηνος για να ζητήση κανείς ευθήνες?
Σίγουρα όχι απολύτος κανένας και θα περάση και αυτό όπως τόσα αλλα.
Δυστηχώς σε αυτήν την χώρα που ζούμε και τους ασχετους που μας κυβερνούν αυτά θα βλέπουμε κάθε μέρα.
Προς απλή πληροφόρηση των αναγνωστων σας ΣΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
σε όλη την Ιταλία δεν κυκλοφορεί αυτοκίνητο ευρω 4 εάν κάποιος έξυπνος το κυκλοφωρήση το αυτοκίνητο κατάσχεται στην μέση του δρόμου και έχει πρόστιμο 2.000 ευρώ τώρα έμποροι απο Ελλαδα βρίσκονται στην Ιταλια και τους χαρίζουν αυτοκίνητα στην κυριολεξία αρκει να τα εξαγουν απο την χώρα.
Ευχαριστώ για την φιλοξενία
Ιωάννης
ΑΠΟ 01.10.2018 ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΗΚΕ ΔΙΑ ΝΟΜΟΥ Η ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΩΝ AYTOKINHTΩΝ DIESEL EURO 0,1,2,3, ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ LOMBARDIA VENETO REGGIO EMILIA PIEMONTE ROMA THΣ ΙΤΑΛΙΑΣ
ΛΟΓΩ ΕΠΙΒΛΑΒΩΝ ΡΥΠΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟ 01/11/2019 ΘΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕURO 4
ΤΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΕΙΝΑΙ 600 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΔΗΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΣΑΓΩΝΤΑΙ ΡΥΠΟΓΟΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ EURO 0,1,2,3,4 ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΡΥΠΩΝ ΜΕ ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΕΛΩΝ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ ΑΠΟ 100 ΕΩΣ 200 ΕΥΡΩ
ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΙΔΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕURO 5B 6AΜΕ ΡΥΠΟΥΣ ΚΑΤΩ ΤΩΝ 100 ΠΛΗΡΩΝΗ 4.500 ΕΥΡΩ ΤΕΛΗ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ
ΚΑΤΑ ΟΛΑ Τ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΦΑΜΙΛΗ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ
Καλησπέρα και από μένα ,τα δικά μου ερωτήματα είναι τα εξής:
1)σε περίπτωση κατόχου EURO 4 DIESEL το οποίο έχει παρέλθει στην κατοχή κάποιου όσο κατοικούσε στην επαρχεία και τώρα έχει μετακινηθεί σε αστικό ιστό τι γίνεται το όχημά το του πρέπει να το πετάξει ? κανένας δεν αγοράζει πλέον euto 4 και αν ναι σκοτωμένο ποιος θα αναλάβει την ζημιά ? 2)τέλος τι γίνεται με το κράτος και το υπουργείο όπου δικοί του συνεργάτες βγάζουν πινακίδες και άδεια σε euro 4 οχήματα με πλαστά χαρτιά και παρανομίες ? πάλι ο κοινός θνητός θα την πατήσει έλεος ας σταματήσει πλέον αυτό !!!!
ευχαριστώ
Καλά υπάρχει κανένας που πάει στο κέντρο της Αθήνας με αμάξι; μετρό hello στο κέντρο τελικά μόνο αυτά που έγραψε ο κ. Κώστας κυκλοφορούν και κάτι υπουργικα και άλλων και καλά vip
Επησεις ένα ακόμη....Να δώσω 50€ το χρόνο γιατί και καλά ρυπαίνει που επηδη είναι καινούργιο αμάξι δεν ρυπαίνει και να βάλουνε όλα τα υπόλοιπα λεωφορεία,αστικα,φορτηγά,τρένα,καράβια κλπ που βγάζουνε ενα ντουμάνι λες και δουλεύει εργοστάσιο το 1850 ένα καλό και σεβαστό ποσό 1.000€+ και βάλε και θα δεις πως θα πάρουνε όλοι Ευro6-7 μετά που δεν θα βγάζει τίποτα.....και να περάσει αυτό το μέτρο πολύ απλά δεν θα γίνει τίποτα γιατί ο Έλληνας θα βλέπει τα λεωφορεία και τα φορτηγά να κυκλοφορούμε μια χαρά και θα βγάζει και αυτός το αμαξάκι του έξω...
Το τραγούδι του Τζίμη Πανούση το 'ΑΧ ΕΥΡΩΠΗ' το ξέρετε; Ακούστε το https://www.youtube.com/watch?v=dodzP32D-fA αφιερωμένο...
...λέτε να μην ξεφορτωθεί την παλιά τεχνολογία... ώστε να έρθει η ηλεκτροκίνηση και η υβριδική κίνηση;
Και στην τελική το πετρέλαιο να πάει όσο η βενζίνη, πάλι περισσότερα χιλιόμετρα βγάζει... από τη βενζίνη... απλά λόγω ποιότητας πετρελαίου Ελλάδος... οι βλάβες κοστίζουν και η όποια οικονομία, κ.τ.λ. στα καύσιμα, κ.τ.λ. δίνεται στις όποιες... επισκευές... από εκεί και πέρα καθείς με τις όποιες του ανάγκες, κ.τ.λ. τα βάζει κάτω... και αποφασίζει...
Καλησπέρα σας θέλω να ρωτήσω αν το μέτρο απαγόρευσης κυκλοφορίας στο κέντρο της Αθήνας θα αφορά και στα ταξί, λεωφορεία, αγροτικά, φορτηγά μπουρουχες, οχήματα των Ε Δ, εταιρικά ή μόνο τα ιδιωτικά αυτοκίνητα; Ευχαριστώ πολύ για την ανταπόκριση σας. Α και κάτι άλλο θέλω να ρωτήσω τα βενζινοκίνητα 15ετιας, 20ετιας πιστεύετε ότι θα πρέπει να απαγορευτουν κι αυτά;
Πριν ΕΛΑΧΙΣΤΑ χρόνια κράζατε γιατί ήμασταν η μόνη ευρωπαϊκή χώρα, στην οποία απαγορευόταν η πετρελαιοκίνηση. Τώρα, ξαφνικά, έγιναν ρυπογόνα και επικίνδυνα;;
αν ειναι ν απαγορευτουν γιατι πωλουνται; τι φαρσοκωμωδια ειναι αυτη και τι θα πει ν απαγορευτουν;πουλας αγοραζω, επιτρεπεις ν αγορασω δεν μπορεις ν απαγορευεις. απλα πραγματα, τιειναι αυτο καθε τοσο και λιγακι. μην πουλας να μην αγορασω. νισαφι πια το τερματισατε.
Αντε πάλι τα ίδια. Εσείς του autotriti αλλη δουλεία δεν έχετε απο το να κάνετε προπαγάνδα κατά του diesel? Στο ελλαδιστάν δεν πρόκειτε να εφαρμοστεί τ'ιποτα απο αυτά που λέτε. Τα έχουμε λύσει όλα τα προβλήματα σε αυτή την χώρα και μας ενόχλησε η ρύπανση της ατμόσφαιρας απο τα diesel. Είστε σοβαροί? Το μέτρο θα αφορά μόνο τα ιχ? Ολα τα σαράβαλα λεωφορεία, φορτηγά, αυτοκίνητα των δήμων, βενζινοκίνητα εικοσαετίας, είναι οκ έτσι? Κύριοι μας δουλεύετε. Ας φτίαξει το κράτος υποδομές για την ηλεκτροκίνηση, που δεν πρόκειτε να γίνει ποτε και τότε θα πάρουμε όλοι ηλεκτρικά. Με την υπάρχουσα κατάσταση και για τα επόμενα δέκα χρόνια τουλάχιστον, στην ελλάδα ηλεκτρικά ξεχάστε τα. Δεν έχουμε τις υποδομές για να υποστηρίξουμε μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Εδω δεν πουλάνε τα ηλεκτρικά σε προηγμένα κράτη, θα πουλήσουν στην ελλάδα?
Είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι τo diesel είναι κατώτερης ποιότητας καύσιμο. Καλώς ήταν απαγορευμένο τόσα χρόνια και καλώς θα ξανααπαγορευτεί. Και θα πρέπει να απαγορευτεί για όλους που κινούνται εντός πόλεων. Ταξί, λεωφορεία, φορτηγά, ΙΧ, όλα! Δεν χρωστάμε εμείς τίποτε να ρουφάμε καρκίνο καθημερινά.. Όσο για τα diesel που πωλούνται, καλά κάνουν οι εταιρίες και τα πουλάνε ακόμη. Όποιος θέλει, ας πάρει. Μωρά είναι οι "καημένοι" οι καταναλωτές για να τους προστατεύει το κράτος; Αφού λέμε θα απαγορευτούν στις πόλεις. Ο άλλος μπορεί να το θέλει για το βουνό.. Δεν μπορείς να το απαγορέψεις να πωλείται. Και όσοι έχουν από παλιά diesel, ας υπάρξει μια βοήθεια (απόσυρση) να τ' αλλάξουν.
δεν ξέρω αν επιβληθεί κατι από την ΕΕ, αλλα αν αφεθεί σε Ελληνες η απαγορευση δεν θα γινει..εμενα μου θυμιζει αυτό: οταν πριν 28 χρόνια που αρχιζανε να πουλάνε αμόλυβδη κ αυτοκίνητα με καταλυτες απλούς και με αισθητηρα λ , λεγανε με βεβαιότητα πως κάθε 70 χιλιαδες χιλιόμετρα θα τους αλλάζαμε..γιατι αν δεν τον αλλάξεις τοτε μπουκωνουν τον κινητηρα , βρωμάνε ..είναι καρκινογόνα ..κλπ....λεγανε….. Εχει αλλάξει κανενας καταλυτη;..να μου το πει και σε μένα.....
Παρά πληροφορείται τον κόσμο προσπαθείτε με κάθε τρόπο να σταματήσουν την αγορά των diesel θέλετε να βοηθήσετε το κεφάλαιο και της αντιπροσωπείες έχετε καιρό τώρα που κάνετε αυτό τον πόλεμο ευτυχώς ο κόσμος δεν σας πιστεύει σίγουρα θθα αλλάξουν κάποια πράγματα με τα Diesel...Οχι όμως στον βαθμό αυτό...μόνο τα συμφέροντα σας βλεπετε
Ότι και να γίνει-αν γίνει-θα αφορά μόνο Αθήνα-Θεσσαλονίκη...Ακόμη ένας καλός λόγος εσωτερικής μετανάστευσης...
Τα ρυπογόνα αυτοκίνητα diesel εχουν εισαχθή κατά χιλιάδες απο διάφορους μη εππαγελματίες οι οποίοι εκμεταλέυτηκαν το τελευταίο νόμο του Ιουνίου /2016 με τον οποίο ακύρωσε τον προηγούμενο με τον οποίο όποιος ήθελε να εισάγη αυτοκίνητο ευρω 2-3 πλήρωνε 400% την αξία του τελωνείου και ήταν ασύμφωρη η εισαγωγή του ενώ υπήρχαν ευνοικές διατάξεις για τα μη ρυπογόνα τα οποία ήταν ευρω 5 και ευρω 6 Απο τον Ιούνιο του 2016 τα ρυπογόνα αυτοκίνητα ευρω 2 ευρω 3 ευρω 4 πλη΄ρωνουν απο 100 ευρώ τέλη ταξινόμησης έως 500 ευρώ Τα αυτοκίνητα που δεν είναι ρυπογόνα δηλαδή τα ευρω 5 και 5 Β κθώς και τα ευρω 6 πλη΄ρωνου απο 4.000 ευρώ έως 10.000 ευρώ για εισαχθπύν στην Ελλάδα ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ αυτοκίνητο μάρκας AUDI A6 κατασκεύης 2003-2005 ευρω 2 η ευρω 3 πληρώνη τέλη ταξινόμησης 450 ευρώ το ίδιο αυτοκίνητο εάν είναι ευρω 4 δηλαδή λιγότερο ρυπογόνο πληρώνη 1.000 ευρω το ίδιο αυτοκίνητο κατασκεύης 2015 ευρω 5 η ευρω 5 β πληρώνη 7.850,00 ευρώ. Ως εκ τούτου μπορείται να βγάλεται τα συμπεράσματα σας γιατί η Ελλάδα έχει γεμίση με αυτοκίνητα πετρελαιοκίνητα τα οποία ρυπαίνουν κατά 100% την ατμόσφαιρα Αλλα ωραία μέχρι εδώ τώρα που όλα αυτά τα ρυπογόνα αυτοκίνητα θα απαγορευτούν όλοι αυτοί οι φτωχοί ανθρωποι που έχουν αγοράση τέτοια ρυπογόνα αυτοκίνητα ευρω 2-3-4 γιατί θα πρέπει να χάσουν τα χρήματά τους? που νόμισαν ότι αγοράζοντας ένα φτηνό αυτοκίνητο με την άδεια του κράτους? θα πρέπει να δούνε τα χρήματά τους να χάνονται? Υπάρχει κάποιος υπευθηνος για να ζητήση κανείς ευθήνες? Σίγουρα όχι απολύτος κανένας και θα περάση και αυτό όπως τόσα αλλα. Δυστηχώς σε αυτήν την χώρα που ζούμε και τους ασχετους που μας κυβερνούν αυτά θα βλέπουμε κάθε μέρα. Προς απλή πληροφόρηση των αναγνωστων σας ΣΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! σε όλη την Ιταλία δεν κυκλοφορεί αυτοκίνητο ευρω 4 εάν κάποιος έξυπνος το κυκλοφωρήση το αυτοκίνητο κατάσχεται στην μέση του δρόμου και έχει πρόστιμο 2.000 ευρώ τώρα έμποροι απο Ελλαδα βρίσκονται στην Ιταλια και τους χαρίζουν αυτοκίνητα στην κυριολεξία αρκει να τα εξαγουν απο την χώρα. Ευχαριστώ για την φιλοξενία Ιωάννης
ΑΠΟ 01.10.2018 ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΗΚΕ ΔΙΑ ΝΟΜΟΥ Η ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΩΝ AYTOKINHTΩΝ DIESEL EURO 0,1,2,3, ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ LOMBARDIA VENETO REGGIO EMILIA PIEMONTE ROMA THΣ ΙΤΑΛΙΑΣ ΛΟΓΩ ΕΠΙΒΛΑΒΩΝ ΡΥΠΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟ 01/11/2019 ΘΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕURO 4 ΤΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΕΙΝΑΙ 600 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΔΗΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΣΑΓΩΝΤΑΙ ΡΥΠΟΓΟΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ EURO 0,1,2,3,4 ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΡΥΠΩΝ ΜΕ ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΕΛΩΝ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ ΑΠΟ 100 ΕΩΣ 200 ΕΥΡΩ ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΙΔΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕURO 5B 6AΜΕ ΡΥΠΟΥΣ ΚΑΤΩ ΤΩΝ 100 ΠΛΗΡΩΝΗ 4.500 ΕΥΡΩ ΤΕΛΗ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ ΚΑΤΑ ΟΛΑ Τ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΦΑΜΙΛΗ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ
Καλησπέρα και από μένα ,τα δικά μου ερωτήματα είναι τα εξής: 1)σε περίπτωση κατόχου EURO 4 DIESEL το οποίο έχει παρέλθει στην κατοχή κάποιου όσο κατοικούσε στην επαρχεία και τώρα έχει μετακινηθεί σε αστικό ιστό τι γίνεται το όχημά το του πρέπει να το πετάξει ? κανένας δεν αγοράζει πλέον euto 4 και αν ναι σκοτωμένο ποιος θα αναλάβει την ζημιά ? 2)τέλος τι γίνεται με το κράτος και το υπουργείο όπου δικοί του συνεργάτες βγάζουν πινακίδες και άδεια σε euro 4 οχήματα με πλαστά χαρτιά και παρανομίες ? πάλι ο κοινός θνητός θα την πατήσει έλεος ας σταματήσει πλέον αυτό !!!! ευχαριστώ
Καλά υπάρχει κανένας που πάει στο κέντρο της Αθήνας με αμάξι; μετρό hello στο κέντρο τελικά μόνο αυτά που έγραψε ο κ. Κώστας κυκλοφορούν και κάτι υπουργικα και άλλων και καλά vip
Επησεις ένα ακόμη....Να δώσω 50€ το χρόνο γιατί και καλά ρυπαίνει που επηδη είναι καινούργιο αμάξι δεν ρυπαίνει και να βάλουνε όλα τα υπόλοιπα λεωφορεία,αστικα,φορτηγά,τρένα,καράβια κλπ που βγάζουνε ενα ντουμάνι λες και δουλεύει εργοστάσιο το 1850 ένα καλό και σεβαστό ποσό 1.000€+ και βάλε και θα δεις πως θα πάρουνε όλοι Ευro6-7 μετά που δεν θα βγάζει τίποτα.....και να περάσει αυτό το μέτρο πολύ απλά δεν θα γίνει τίποτα γιατί ο Έλληνας θα βλέπει τα λεωφορεία και τα φορτηγά να κυκλοφορούμε μια χαρά και θα βγάζει και αυτός το αμαξάκι του έξω...
Θελω να δω αν απαγορευθεί το diesel στα αεροπλάνα !!Αυτά δηλαδή θα πάνε σε τεχνολογία euro 16 ?
Το τραγούδι του Τζίμη Πανούση το 'ΑΧ ΕΥΡΩΠΗ' το ξέρετε; Ακούστε το https://www.youtube.com/watch?v=dodzP32D-fA αφιερωμένο... ...λέτε να μην ξεφορτωθεί την παλιά τεχνολογία... ώστε να έρθει η ηλεκτροκίνηση και η υβριδική κίνηση; Και στην τελική το πετρέλαιο να πάει όσο η βενζίνη, πάλι περισσότερα χιλιόμετρα βγάζει... από τη βενζίνη... απλά λόγω ποιότητας πετρελαίου Ελλάδος... οι βλάβες κοστίζουν και η όποια οικονομία, κ.τ.λ. στα καύσιμα, κ.τ.λ. δίνεται στις όποιες... επισκευές... από εκεί και πέρα καθείς με τις όποιες του ανάγκες, κ.τ.λ. τα βάζει κάτω... και αποφασίζει...