ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Πότε θα έρθει & πόσο θα κοστίζει το Q4 e-tron Sportback
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πότε θα έρθει & πόσο θα κοστίζει το Q4 e-tron Sportback

22.124 Επισκέψεις στο άρθρο (28/1/2021)

Η έκδοση παραγωγής των νέων Audi Q4 e-tron & Q4 e-tron Sportback βρίσκεται προ των πυλών και το autotriti.gr σας αποκαλύπτει όλες τις πληροφορίες που έχει συλλέξει για το πότε θα κάνει πρεμιέρα, πόσο θα κοστίζει και ποια είναι τα τεχνικά του στοιχεία.

Η Audi έχει ανακοινώσει μία επιθετική προϊοντική πολιτική, κατά την οποία θέλει να λανσάρει 20 ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2025. Δύο από αυτά θα είναι τα μοντέλα παραγωγής των Q4 e-tron και Q4 e-tron Sportback, τα οποία αναμένονται μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2021. Μάλιστα, αυτά τα δύο μοντέλα θα είναι το 7ο και 8ο, αντίστοιχα, ηλεκτρικό στη γκάμα της γερμανικής premium φίρμας. Το πρωτότυπο του Q4 e-tron Sportback παρουσιάστηκε το περασμένο καλοκαίρι φέροντας coupe αισθητικά στοιχεία, όπως άλλωστε συνηθίζεται στα Sportback μοντέλα της Audi, και ηλεκτρική αυτονομία 450 χιλιομέτρων που υπό συνθήκες θα μπορεί να φτάσει και τα 500 χλμ.. Παλιότερα, τον Μάρτιο του 2019 είχε ανακοινωθεί επίσημα το πρωτότυπο Q4 e-tron, το πιο «τετράγωνης» μορφής SUV της μάρκας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Όσον αφορά στο κινητήριο σύνολο των Q4 e-tron και Q4 e-tron Sportback υπεύθυνοι για την μετακίνηση τους θα είναι δύο ηλεκτροκινητήρες, τοποθετημένοι ένας σε κάθε άξονα. Ο ηλεκτροκινητήρας στον πίσω άξονα θα αποδίδει 150 kW (204 PS) και 310 Nm, ενώ στον εμπρόσθιο 75 kW (102 PS) και 150 Nm. Η συνδυασμένη απόδοση θα είναι 225 kW, ή αλλιώς 306 άλογα. Πηγή ενέργειας για το απαιτητικό σε ανάγκες ηλεκτρικό σύνολο θα είναι μια συστάδα μπαταριών στο δάπεδο της μεταβλητής πλατφόρμας για την ηλεκτροκίνηση (MEB) με μέγιστη χωρητικότητα 82 kWh, η οποία κατά τα στάνταρ του WLTP εξασφαλίζει μια αυτονομία μεγαλύτερη των 450 χιλιομέτρων (ακόμα και 500 χλμ. σε επιλογή της πίσω κίνησης). Βέβαια, αυτή δεν θα είναι η μόνη έκδοση, καθώς θα υπάρχουν τρία μεγέθη μπαταρίας. Η φόρτιση της μπαταρίας γίνεται με ισχύ έως και 125 kW, με αποτέλεσμα η επαναφόρτισή της έως το 80% της χωρητικότητάς της να επιτυγχάνεται μέσα σε μόλις 30 πρώτα λεπτά της ώρας, όπως αναφέρει η Audi.

Σε επίπεδο διαστάσεων, το μήκος του Q4 e-tron Sportback θα είναι μεγαλύτερο από του Q4 e-tron κατά 10 χλστ. (4,6 μ.), ενώ το ύψος του μειωμένο κατά 10 χλστ. (1,6 μ.). Από την άλλη πλάτος και μεταξόνιο παραμένουν ίδια, δηλαδή 1,9 μ. και 2,77 μ., αντίστοιχα.

Μίνιμαλ σχεδιασμός και άκρως hi-tech προσανατολισμός στην καμπίνα του μοντέλου παραγωγής των Audi Q4 e-tron και Q4 e-tron Sportback. Δεδομένη θεωρείται η ύπαρξη όλων των ψηφιακών λειτουργιών, όπως του digital πίνακα οργάνων που θα εδράζεται πίσω από το flat bottomed τιμόνι, δίπλα από τον οποίο θα δεσπόζει μία οθόνη αφής 12,3 ιντσών για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Από εκεί και πέρα, το ταμπλό αναμένεται να κινηθεί στο ίδιο μοτίβο με αυτό που είδαμε στα πρωτότυπα, δηλαδή με πολλαπλές «στρώσεις» οι οποίες θα καταλήγουν σε μία λιτής σχεδίασης κονσόλα στο κέντρο για τον χειρισμό αρκετών βασικών λειτουργιών.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL