ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ποια μάρκα θα πρέπει να εντάξει στο δυναμικό της τον Walter de Silva μετά από την αποχώρησή του από τη VW;

Ποια μάρκα θα πρέπει να εντάξει στο δυναμικό της τον Walter de Silva μετά από την αποχώρησή του από τη VW;

Που πάει ο de Silva;

2.464 Επισκέψεις στο άρθρο (8/1/2016)

Τώρα που ο de Silva έφυγε από την VW, ποια μάρκα θα πρέπει να τον πάρει;

Μένουν οι καλοί προπονητές χωρίς ομάδα; Ο Walter de Silva, ένας από τους πιο διάσημους σχεδιαστές αυτοκινήτων είναι χωρίς δουλειά. Ποια μάρκα θα πρέπει να σπεύσει να τον προσλάβει; 
Ο de Silva στην Ελλάδα είναι γνωστός για τρία από τα πιο αγαπημένα μοντέλα της αγοράς: την Alfa Romeo 156 (1997), την Alfa Romeo 147 (2002) και το προηγούμενο Seat Ibiza (2002). Εμφανώς λοιπόν ο άνθρωπος μεταπήδησε από την Alfa Romeo στον όμιλο VW και πιο ειδικά πρώτα στην Seat, μετά στην Audi και για επτά χρόνια, πριν φύγει, ως το γενικό αφεντικό σχεδίασης ολόκληρου του ομίλου.
Στα μοντέλα που ξεχώρισαν ανήκουν φυσικά όλη η προηγούμενη γκάμα της Seat με βάση το Leon (Altea, Toledo), τα Audi Q7 και πιο σημαντικά το A5, το αγαπημένο του παιδί, ενώ υπό την δική του επίβλεψη λανσαρίστηκαν το VW Scirocco και το Passat CC, ενώ δικής του σχεδίασης είναι το Up αλλά και το Audi R8.
Χρειάζεται να πούμε κι άλλα; Γιατί είναι πολλά τα μοντέλα που είτε δημιούργησε ο ίδιος, είτε επέβλεψε την σχεδίασή τους, και έγιναν είτε best seller, είτε αγαπημένα (αλλά απρόσιτα) σε όλους. 
Το πιο ενδιαφέρον στην περίπτωση του de Silva είναι η προσαρμογή του σε διαφορετικές σχολές και απαιτήσεις. Από την φόρμα της Alfa Romeo με το μεσογειακό ταπεραμέντο, στο πρακτικό γερμανικό σχέδιο του VW Up και του νέου Touran. Αυτοκίνητα που δεν έχουν καμία μεταξύ τους σχέση, φτιαγμένα από τον ίδιο άνθρωπο. Ο de Silva θα μπορούσε να σχεδιάσει αυτοκίνητα για κάθε κατασκευαστή. Για ποιόν όμως; 
Ποια μάρκα θα είχε το μεγαλύτερο όφελος από έναν τέτοιο σχεδιαστή στα στούντιό της; Ποια μάρκα έχει «πέσει» σε σχεδιαστικό λήθαργο και θα μπορούσε να κάνει χρήση του ταλέντου του; Ποια μάρκα θα είχε ανάγκη έναν τόσο προικισμένο άνθρωπο και θα μπορούσε να τον χρησιμοποιήσει ώστε να της φτιάξει μια ολόκληρη γκάμα; 
Με τις αυτοκινητοβιομηχανίες να έχουν φύγει από τη λογική του κεντρικού σχεδιαστή, και να έχουν κόψει κάθε δεσμό με τους παραδοσιακούς οίκους, τα αυτοκίνητα που παράγονται σήμερα είναι προϊόντα μάρκετινγκ περισσότερο απ` ότι το όραμα ενός ανθρώπου. Και έτσι βλέπουμε συχνά μοντέλα χωρίς προσωπικότητα, χωρίς χαρακτήρα, ή ακόμη χωρίς συγκεκριμένο χαρακτήρα ή έστω τοποθέτηση στην αγορά.
Τι λέτε λοιπόν; Ποια μάρκα πρέπει να προσλάβει το de Silva; Τι θέλετε να δείτε να σχεδιάζει και ποια μοντέλα θα θέλατε να είναι δικά του; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ford
LEAO TEST