ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πού χάνει και πού κερδίζει το best-seller της Honda

 Σχολιάστε 
61.901 Επισκέψεις στο άρθρο (15/7/2024)
Πού χάνει και πού κερδίζει το best-seller της Honda
5 Φωτογραφίες »

- Έχει τη 2η χειρότερη αναλογία κόστους ευρώ/ίππο (τιμή από 35.000 ευρώ)
- Eίναι το 2ο πιο θορυβώδες της κατηγορίας, με βάση τις μετρήσεις μας
- Υστερεί σε χώρους αφού έχει το λιγότερο χώρο για το κεφάλι & είναι στα 3 χειρότερα της κατηγορίας σε φάρδος πίσω κάθισματος & πορτ-μπαγκάζ
- Είναι δύσκολο για παρκάρισμα στη πόλη (αφού έχει κύκλο στροφής 1 μέτρο περισσότερο από το καλύτερο της κατηγορίας Toyota Corolla Cross)
- Είναι 1o σε κατανάλωση στην πόλη (μόνο 3,5 λίτρα)

Το HR-V κοστίζει από 34.990 ευρώ - Έχει τη δεύτερη χειρότερη αναλογία ευρώ/ίππο

Σύμφωνα με τις έως τώρα φετινές πωλήσεις το best seller της Honda είναι το HR-V, το οποίο προσφέρεται μόνο ως υβριδικό με 131 ίππους. Βέβαια αν και best seller της Honda, στο σύνολο βρίσκεται στις τελευταίες θέσεις των πωλήσεων με 75 μονάδες, όταν π.χ. το Toyota C-HR έχει πουλήσει 1.420 μονάδες. Ας δούμε όμως κάποια δυνατά σημεία και που θα μπορούσε να βελτιωθεί το ιαπωνικό SUV.

Σε κάθε αξιολόγηση σημαντική βαρύτητα παίζει η τιμή. Το Honda HR-V ξεκινάει από τα 34.990 ευρώ και σε σχέση με τα υπόλοιπα υβριδικά οικογενειακά SUV που κυκλοφορούν μπορεί να μην είναι το ακριβότερο, τίτλο που κατέχει το Renault Austral (από 45.700 ευρώ), όμως έχει τη δεύτερη χειρότερη αναλογία ευρώ/ίππο με 267 ευρώ, όταν στο υβριδικό Hyundai Tucson η αναλογία αυτή είναι 176 ευρώ και στην Toyota Corolla Cross 178. Για την ιστορία να πούμε πως τη χειρότερη αναλογία ευρώ/ίππο θα τη συναντήσουμε στο Suzuki S-Cross με 268

Eίναι το 2ο πιο θορυβώδες της κατηγορίας, με βάση τις μετρήσεις μας

Όπως πολύ καλά γνωρίζετε το Test Center του AutoΤρίτη περνάει από «κόσκινο» όλα τα μοντέλα για την τελική αξιολόγηση. Μία από τις παραμέτρους που εξετάζουμε είναι η μέτρηση του θορύβου στην καμπίνα με 120 χλμ./ώρα. Σε αυτήν τη μέτρηση το Honda HR-V είχε 71,2 db θορύβου, το οποίο είναι το δεύτερο χειρότερο ανάμεσα σε όλα τα υβριδικά (χειρότερα το Honda ZR-V με 71,7 db) και μάλιστα με μεγάλη διαφορά από το πρώτο Nissan Qashqai που είχε 65,8 db.


Το Honda HR-V ξεκινάει από τα 34.990 ευρώ και σε σχέση με τα υπόλοιπα υβριδικά οικογενειακά SUV έχει τη δεύτερη χειρότερη αναλογία ευρώ/ίππο με 267 ευρώ
5 Φωτογραφίες »

Το Honda HR-V ξεκινάει από τα 34.990 ευρώ και σε σχέση με τα υπόλοιπα υβριδικά οικογενειακά SUV έχει τη δεύτερη χειρότερη αναλογία ευρώ/ίππο με 267 ευρώ

Υστερεί σε χώρους αφού έχει το λιγότερο χώρο για το κεφάλι & είναι στα 3 χειρότερα της κατηγορίας σε φάρδος πίσω κάθισματος & πορτ-μπαγκάζ

Ένα ακόμα στοιχείο που ανέδειξαν οι «με τον χάρακα» μετρήσεις του HR-V είναι οι συνολικοί χώροι. Παρόλο που έχει πολύ χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών (18,5 εκ.) στις υπόλοιπες μετρήσεις βρίσκεται πίσω από τους ανταγωνιστές. Συγκεκριμένα, με 1,35 μ. πλάτος καμπίνας χωράει μεν 3 ενήλικες αλλά έχει το τρίτο πιο στενό πίσω κάθισμα, όταν τα υπόλοιπα μοντέλα κυμαίνονται από 1,33 – 1,44 μ.. Παράλληλα τα 2,5 εκ. αέρα για τα κεφάλι είναι το μικρότερο νούμερο σε όλη την κατηγορία, ενώ μικρός είναι και ο χώρος αποσκευών με χωρητικότητα στα 335 λτ., σχεδόν 300 λίτρα λιγότερα από τα 616 του Tucson.

Είναι δύσκολο για παρκάρισμα στη πόλη (αφού έχει κύκλο στροφής 1 μέτρο περισσότερο από το καλύτερο της κατηγορίας Toyota Corolla Cross

Το Honda HR-V παρόλο που είναι ένα από τα πιο μικρά σε μήκος μοντέλα της κατηγορίας (4,34 μ.), εντούτοις έχει αυξημένο κύκλο στροφής στα 11,3 μ., όταν π.χ. η Corolla Cross με μήκος 4,46 μ. για μια πλήρη περιστροφή χρειάζεται 10,4 μ., περίπου ένα μέτρο λιγότερο. Πρακτικά αυτό σημαίνει πως είναι πιο δύσκολο να κάνεις μανούβρες, σε συνθήκες όπως το παρκάρισμα ή μια αναστροφή.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS