- Plug-in υβριδική με 727 ίππους.
- Στους 2,5 τόνους το βάρος, σε 3,6 δλ. το 0-100 χλμ./ώρα.
- Εσωτερικό με οθόνες και έως 1.630 λίτρα στο πορτμπαγκάζ.
- Με... φουσκωμένη σχεδίαση.
Η νέα BMW M5 Touring ακολούθησε τη σεντάν
Επίσημη πρεμιέρα έκανε η νέα BMW M5 Touring, με το βάγκον μοντέλο να ακολουθεί την παρουσίαση της νέας Μ5 σεντάν που είδαμε πριν από περίπου δύο μήνες. Το νέο «καυτό» βάγκον, όπως αναμένονταν, υιοθετεί πολλά από τα χαρακτηριστικά της Μ5 σεντάν, ανάμεσα στα οποία είναι το Plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, αλλά και το αυξημένο βάρος που ξεπερνά τους 2,5 τόνους!
Υβριδική με 727 άλογα και 1.000 Nm ροπής
Ξεκινώντας από το plug-in υβριδικό σύστημα, η ολοκαίνουργια Μ5 Touring διατηρεί αυτούσιο το σύστημα κίνησης της Μ5. Ο υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρα 4,4 λίτρων, συνδυάζεται με έναν ενσωματωμένο στο οκτατάχυτο κιβώτιο M Steptronic ηλεκτροκινητήρα. Ο τελικός απολογισμός έχει ως αποτέλεσμα ισχύ 727 ίππων και 1.000 Nm ροπής. Η μάρκα ισχυρίζεται πως στην αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία, η νέα BMW M5 Touring μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα έως 140 χλμ./ώρα. Η μπαταρία που βρίσκεται χαμηλά στο κάτω μέρος του αμαξώματος του αυτοκινήτου διαθέτει ωφέλιμη χωρητικότητα 18,6 kWh, εξασφαλίζοντας ηλεκτρική αυτονομία 61 - 67 χιλιομέτρων στον κύκλο WLTP. Η φόρτιση της μπαταρίας γίνεται από φορτιστή AC με ισχύ έως και 7,4 kW.
Στους 2,5 τόνους το βάρος, σε 3,6 δλ. το 0-100 χλμ./ώρα
Όπως και στη σεντάν, έτσι και στην M5 Touring το Plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης αυξάνει το βάρος του μοντέλου το οποίο ξεπερνά το όριο των 2,5 τόνων. Ωστόσο, οι «βαυαροί» υπογραμμίζουν πως το μοντέλο επιτυγχάνει σχεδόν τέλεια κατανομή βάρους 50:50. Σε ότι αφορά τις επιδόσεις της, η M5 Touring χρειάζεται 3,6 δευτερόλεπτα για να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα, πριν φτάσει τα 305 χλμ./ώρα, που είναι και η τελική ταχύτητα, εάν εγκατασταθεί το προαιρετικό πακέτο M Driver. Στην στάνταρ μορφή της, η M5 Touring περιορίζει ηλεκτρονικά την τελική της ταχύτητα στα 250 χλμ./ώρα.
Με... φουσκωμένη σχεδίαση
Εξωτερικά, η M5 Touring υιοθετεί ένα... φουσκωμένο στυλ, στοιχείο που είναι ιδιαίτερα εμφανές στο πίσω μέρος. Από κει και πέρα, στην ούρα του αυτοκινήτου παρατηρούμε τα δύο ζευγάρια των απολήξεων της εξάτμισης, ενώ στο τέλος της οροφής δεσπόζει μία αεροτομή. Όπως στη Μ5, έτσι και στη M5 Touring η μάσκα «νεφρών» είναι κλειστή και θυμίζει περισσότερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κάτω από τις καμάρες των τροχών θα βρει κάποιος ζάντες ελαφρού κράματος M, 20 ιντσών στον εμπρός άξονα και 21 ιντσών στον πίσω.
Συνέχεια του άρθρου >>>