Πρεμιέρα έκανε το νέο Toyota Hilux GR Sport II, το οποίο παρουσιάστηκε με μία σειρά από αισθητικές και μηχανικές αναβαθμίσεις. Όπως ανέφερε η Toyota, το επιβλητικό pick-up βασίζεται στην κληρονομιά που αποκτήθηκε από τις συμμετοχές της μάρκας στο Ράλι Dakar, ενώ θα φτάσει στα καταστήματα λιανικής το δεύτερο μισό του '24.
Η έκδοση GR Sport II του Toyota Hilux είναι πιο ικανή στο off road χάρη και στην μεγαλύτερη κατά 20 χλστ. απόσταση από το έδαφος. Αυτή αύξησε τη γωνία προσέγγισης από τις 29 στις 30 μοίρες.
Το Hilux GR Sport II διατίθεται αποκλειστικά σε διπλοκάμπινη έκδοση. Είναι εξοπλισμένο με ανυψωμένη ανάρτηση κατά 20 χιλιοστά, ενώ τα εμπρός και πίσω μετατρόχια είναι πλέον αντίστοιχα, 140 και 150 χιλιοστά φαρδύτερα. Το νέο μοντέλο πατάει επίσης σε νέες ελαφρύτερες ζάντες 17 ιντσών, συνδυασμένες με ελαστικά παντός εδάφους. Επίσης η γωνία προσέγγισης έχει αυξηθεί από 29 σε 30 μοίρες, αυξάνοντας ταυτόχρονα τις off-road ικανότητες του μοντέλου.
Αναβαθμισμένα φρένα
Η Toyota έχει εγκαταστήσει νέα αμορτισέρ για ταχύτερη απόκριση σε ανώμαλο έδαφος, την ώρα που αναβαθμίζεται και το σύστημα πέδησης με μεγαλύτερα δισκόφρενα μπροστά και δισκόφρενα πίσω αντί για ταμπούρα. Μικρές αεροδυναμικές βελτιώσεις έχουν εφαρμοστεί χάρη στις νέες αεροκουρτίνες μπροστά, ενώ πίσω έχει μια πιο κομψή σπορ μπάρα και κάλυμμα καρότσας.
Ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα Hilux
Για να το ξεχωρίσει από τις κανονικές εκδόσεις του Hilux, η Toyota έδωσε στο GR Sport II διχτυωτή μάσκα, κόκκινες δαγκάνες φρένων και πολλές σκούρες λεπτομέρειες. Το κόκκινο και μαύρο θέμα συνεχίζεται στο εσωτερικό όπου τα λογότυπα GR κοσμούν τα μπροστινά προσκέφαλα ενώ οι ζώνες ασφαλείας έχουν φινίρισμα σε κόκκινο χρώμα. Ένα σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη οκτώ ιντσών είναι στάνταρ, υποστηρίζοντας πλοήγηση, καθώς και ενσύρματη και ασύρματη υποστήριξη για το Apple CarPlay, ενώ το Android Auto είναι ενσύρματο.
Με 204 άλογα
Αλλαγές κάτω από το καπό δεν υπάρχουν. Έτσι ο κινητήρας turbodiesel 2,8 λίτρων συνεχίζει να προσφέρει 204 ίππους και 500 Nm ροπής, συνδυασμένος με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων.