Αρχίζοντας από τα εξωτερικά χαρακτηριστικά, εκεί οι άνθρωποι της μάρκας δεν προχώρησαν σε μεγάλες αλλαγές. Το ιαπωνικό σεντάν εξακολουθεί να έχει την ίδια χαρακτηριστική γρίλια, η οποία ωστόσο τονίζεται από μεγαλύτερους αεραγωγούς. Μάλιστα στο Lexus IS F Sport συγκεκριμένα, η γρίλια και οι αεραγωγοί έχουν περισσότερα μαύρα χαρακτηριστικά και ένα μοναδικό μοτίβο πλέγματος που το διαχωρίζει από τις άλλες εκδόσεις. Οι προβολείς είναι ελαφρώς μεγαλύτεροι, ενώ πηγαίνοντας στο πλάι, για πρώτη φορά οι 18άρες ζάντες είναι στάνταρ (19 ιντσών προαιρετικές). Τέλος στο πίσω μέρος το highlight είναι η φωτιζόμενη LED μπάρα που ενώνει τα φωτιστικά σώματα.
Στον στάνταρ εξοπλισμό του εσωτερικού περιλαμβάνεται οθόνη αφής 8,0 ιντσών για το σύστημα infotainment, ενώ μια μεγαλύτερη 10,3 ιντσών διατίθεται προαιρετικά. Τα χαρακτηριστικά όπως η συμβατότητα με τα Apple CarPlay, Android Auto και Amazon Alexa είναι στάνταρ. Από κει και πέρα το ανανεωμένο IS διαθέτει επίσης την πιο πρόσφατη σουίτα συστημάτων ασφαλείας με την ονομασία «Lexus Safety System + 2.5». Φυσικά με επιπλέον κόστος προστίθενται ακόμα περισσότερα τεχνολογικά συστήματα.
Στους κινητήρες, αναφορικά με αυτούς που προσφέρει η Lexus στην αγορά των ΗΠΑ, δεν έχει υπάρξει κάποια αλλαγή. Το βασικό IS 300 με κίνηση στους πίσω τροχούς διατηρεί τον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο 2.0 λίτρων των 244 ίππων. Η τετρακίνητη έκδοση λαμβάνει τον ισχυρότερο V6 3,5 λίτρων κινητήρα απόδοσης 264 αλόγων, ενώ στην κορυφή των εκδόσεων φιγουράρει το IS 350 διαθέσιμο τόσο με πίσω κίνηση όσο και με κίνηση σε όλους τους τροχούς. Αμφότερα τα μοντέλα λαμβάνουν το προαναφερόμενο μοτέρ V6 3,5 λίτρων με ισχύ 315 ίππους.
Τα πισωκίνητα IS συνεργάζονται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων, ενώ τα τετρακίνητα με αυτόματο εξατάχυτο. Τέλος να σημειωθεί πως οι μηχανικοί της μάρκας μεταξύ άλλων έχουν εξοπλίσει το ανανεωμένο IS με ελαφρύτερα ελατήρια (20% σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο), ενώ έχουν μεγαλώσει τις διαστάσεις κατά 30 χιλιοστά σε μήκος και πλάτος και 5 χιλιοστά σε ύψος.