Το ανανεωμένο Volkswagen T-Cross έκανε το ντεμπούτο του έχοντας νέα φώτα και καινούργια οθόνη αφής για το infotainment, ενώ τώρα συνοδεύεται από έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων ως μέρος του βασικού εξοπλισμού.
Περίπου τέσσερα χρόνια μετά την κυκλοφορία του, το Volkswagen T-Cross ανανεώθηκε και παρουσιάστηκε για να συνεχίσει δριμύτερο την πορεία του στην δημοφιλή κατηγορία των μικρών SUV, που κερδίζει ολοένα και περισσότερους φίλους στις αγορές της Ευρώπης.
Κάνοντας την εμφάνιση του στην έκδοση R-Line, το ανανεωμένο Volkswagen T-Cross θα προσφέρεται στο εντυπωσιακό Grape Yellow (κίτρινο) χρώμα, το οποίο προστίθεται στη χρωματική του παλέτα μαζί με τα επίσης νέα μεταλλικά χρώματα Clear Blue (μπλε) και Kings Red (κόκκινο). Εξωτερικά, οι αλλαγές ξεκινούν από το μπροστινό μέρος, όπου το T-Cross διαθέτει προβολείς LED matrix στάνταρ στα μοντέλα Style και R-Line και προαιρετικά στη μικρότερη έκδοση Life. Αυτά συνδέονται μέσω μιας φωτιζόμενης LED ράβδου που πλαισιώνει το σήμα VW. Σε κάθε περίπτωση η Volkswagen εγκαταλείπει τους προβολείς αλογόνου και εξοπλίζει από τη βάση του το T-Cross με LED προβολείς στάνταρ. Το βασικό μοντέλο θα πατάει σε ζάντες 16 ιντσών, ενώ θα υπάρχει και η επιλογή των 17 ιντσών. Στο πίσω μέρος τα LED φωτιστικά σώματα έχουν το μοτίβο Χ, ενώ όπως μπροστά έτσι και στην... ουρά υπάρχει η LED φωτιζόμενη μπάρα.
Πιο μακρύ σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο
Παρότι μιλάμε για ανανέωση και όχι για κάποιο μοντέλο νέας γενιάς, το φρεσκαρισμένο T-Cross είναι κατά 27 χιλιοστά μακρύτερο από τον προκάτοχό του μετά την αναμόρφωση των προφυλακτήρων. Τώρα έχει 4.135 χιλιοστά μήκος και διαθέτει μεταξόνιο 2.563 χιλιοστών.
Στάνταρ οι δύο οθόνες
Στο εσωτερικό, όλες οι εκδόσεις διαθέτουν πλέον ψηφιακό πίνακα οργάνων, διαστάσεων 8 ή 10 ιντσών ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού. Σε ότι αφορά το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης πλέον στεγάζεται σε μία ανεξάρτητη οθόνη αφής που εγκαθίσταται στο ταμπλό και έχει διαγώνιο 8 ιντσών στις αρχικές εκδόσεις, ενώ στις πιο πλούσιες μεγαλώνει στις 9,2 ίντσες. Η VW λέει ότι το infotainment χρησιμοποιεί το πιο πρόσφατο υλικό και λογισμικό. Από κει και μετά, η μάρκα υποστηρίζει πως έχει προχωρήσει σε βελτιώσεις των υλικών στην καμπίνα, δίνοντας στο ταμπλό μαλακό πλαστικό, ενώ στις υψηλότερες εκδόσεις θα υπάρχουν διακοσμητικές ραφές στο εσωτερικό.
Με κινητήρες βενζίνης
Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τους συνήθεις ύποπτους, ξεκινώντας με 1,0 TSI. Ο υπερτροφοδοτούμενος τρικύλινδρος κινητήρας διατίθεται σε εκδόσεις 95 ή 116 ίππων. Η πρώτη επιλογή συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων, ενώ η δεύτερη με ένα εξατάχυτο ή προαιρετικά με το 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη (DSG). Παρών είναι και ο τετρακύλινδρος 1,5 λίτρων TSI για 150 ίππους συνδυαστικά με το 7άρι DSG.
Στις αρχές του 2024 οι πρώτες παραδόσεις
Η VW θα αρχίσει να δέχεται παραγγελίες αυτό το φθινόπωρο και σχεδιάζει να ξεκινήσει τις παραδόσεις το πρώτο τρίμηνο του 2024.