Ξεκινώντας λοιπόν από το εξωτερικό, το μπροστινό μέρος έχει καθαρό, μινιμαλιστικό στυλ. Το καπό έχει ομαλή καμπυλόγραμμή σχεδίαση, ενώ τα ανυψωμένα τμήματα για τους προβολείς οδηγούν στις μπροστά κολόνες. Στο πλάι αυτό που ξεχωρίζει είναι η τοξωτή γραμμή της οροφής, ενώ βλέπουμε πως το μοντέλο στις φωτογραφίες έχει κάμερες αντί για παραδοσιακούς πλευρικούς καθρέπτες. Οι τροχοί έχουν ένα περίπλοκο, ασύμμετρο σχέδιο ακτινών, καλής ωστόσο αισθητικής. Στο πίσω μέρος το Ioniq 6 υιοθετεί σπορ χαρακτήρα. Μία αεροτομή στη βάση του παρμπρίζ ξεχωρίζει, ενώ από κάτω υπάρχει και μία δεύτερη θυμίζοντας κατά κάποιο τρόπο την ουρά της πάπιας. Το φωτιστικά σώματα στο πίσω μέρος εκτείνονται σε όλο το πλάτος και έχουν τα γραφικά των πίξελ, κάτι που είδαμε πρωτίστως στο Ioniq 5. Χαμηλά και στις άκρες του πίσω προφυλακτήρα έχουν τοποθετηθεί ανακλαστήρες και αυτή σε πίξελ μοτίβο.
Μοντέρνο και hi-tech εσωτερικό
Η Hyundai δεν έδωσε στη δημοσιότητα πληροφορίες για το εσωτερικό, έδωσε όμως εικόνες. Δύο ξεχωριστές οθόνες, που φιλοξενούνται σε ένα πλαίσιο, αποτελούν τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη αφής για το infotainment. Στις άκρες το ταμπλό έχει χώρο για να τοποθετηθούν οι οθόνες που θα δείχνουν ότι καταγράφουν οι κάμερες αντί για καθρέπτες, ενώ παρατηρούμε πως χαμηλά στο ταμπλό υπάρχει και ένα πάνελ με διακόπτες για τη ρύθμιση του συστήματος κλιματισμού. Το τιμόνι είναι δύο ακτινών με ενσωματωμένα μπουτόν, ενώ βλέπουμε στο κέντρο του να υπάρχουν τέσσερα τετράγωνα φωτάκια, τα οποία ωστόσο δεν γνωρίζουμε εάν είναι διακοσμητικά ή εξυπηρετούν κάποια λειτουργία. Επίσης, εμφανής από τις εικόνες είναι ο LED φωτισμός, διαφορετικών χρωμάτων.
Μέχρι να αποκαλυφθούν οι επίσημες τεχνικές λεπτομέρειες από τη Hyundai, αυτό που γνωρίζουμε από το παρελθόν είναι πως το Ioniq 6 θα βασιστεί στην πλατφόρμα του ομίλου, E-GMP, που αφορά μόνο ηλεκτρικά. Χάρη σε αυτή θα διαθέτει τεχνολογία γρήγορης φόρτισης 800 volt, ενώ πιθανότατα το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης θα αντλεί ενέργεια από μία μπαταρία 77,4 kWh, την οποία έχουμε δει και στο Kia EV6. Σε ότι αφορά την αυτονομία αυτή υπολογίζεται πως θα κυμαίνεται στο φάσμα των 500 χιλιομέτρων, ενώ το μοντέλο θα εξοπλίζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ για να προσφέρει τετρακίνηση. Όσον αφορά τις εκδόσεις ισχύος αυτές πιθανότατα θα είναι δύο, 218 και 313 ίππων. Κατά πάσα πιθανότητα η Hyundai θα προσφέρει και μία ακόμα έκδοση με μικρότερη μπαταρία 58kWh και ένα ηλεκτρικό μοτέρ, για να καταστήσει το μοντέλο περισσότερο προσιτό στους πελάτες της με μικρότερη οικονομική επιφάνεια.
Μετά το Ioniq 5 ήρθε και το 6!
- To νέο ηλεκτρικό σεντάν της Hyundai.
- Με έντονες καμπύλες στο εξωτερικό.
- Καμπίνα με 2 οθόνες και νέον φωτισμό.
- Στις 14 Ιουλίου οι τεχνικές προδιαγραφές.
Σου αρέσει;