Είναι η πρώτη φορά μετά από 20 χρόνια όπου η Nissan ανανεώνει το λογότυπό της.
Πρεμιέρα για το νέο λογότυπο της Nissan
2.458 Επισκέψεις στο άρθρο (16/7/2020)
Η Nissan πριν από λίγες ώρες παρουσίασε το νέο ηλεκτρικό SUV γνωστό με την ονομασία Ariya, ωστόσο αυτό δεν ήταν το μοναδικό στοιχείο, καθώς μέσω του ολοκαίνουργιου μοντέλου της έκανε και την αποκάλυψη του επανασχεδιασμένου της λογότυπου!
Είναι η πρώτη φορά μετά από 20 χρόνια όπου η Nissan ανανεώνει το λογότυπό της, με το νέο να αντικατοπτρίζει τις «σημαντικές αλλαγές στην κοινωνία τις τελευταίες δύο δεκαετίες». Μάλιστα στην περιγραφή της η ιαπωνική μάρκα αναφέρει πως δίνει «μια διαφορετική εικόνα του εμβληματικού λογότυπου σηματοδοτώντας ένα νέο κεφάλαιο».
Όπως και με το νέο λογότυπο της Opel, το νέο έμβλημα της Nissan κάνει το ντεμπούτο του σε ένα ηλεκτρικό όχημα τη στιγμή που η μάρκα κοιτάζει προς το μέλλον, ενώ παραμένει συνδεδεμένη με την κληρονομιά της. Το όνομα της εταιρείας παραμένει στο κέντρο του σήματος και στο εξής θα φωτίζεται σε όλα τα ηλεκτρικά μοντέλα.
Ως αποτέλεσμα, το πάχος του περιγράμματος του λογότυπου έχει αυξηθεί ελαφρώς για να είναι περισσότερο εντυπωσιακό κατά τη διάρκεια που είναι φωτισμένο. Ωστόσο επειδή το λογότυπο έπρεπε επίσης να κάνει εντύπωση όταν δεν φωτίζεται, έλαβε δισδιάστατο (2D) σχεδιασμό.
Το νέο λογότυπο της Nissan θα αρχίσει να εμφανίζεται αυτόν τον μήνα, τόσο σε ψηφιακή όσο και σε φυσική μορφή. Όλα τα ηλεκτρικά της Nissan, ξεκινώντας από το Ariya, θα διαθέτουν το αποκλειστικό φωτιζόμενο λογότυπο που εξοπλίζεται από 20 LED. Κλείνοντας να σημειωθεί πως το νέο σήμα της Nissan θα ενσωματωθεί σε όλα τα μέσα επικοινωνίας της μάρκας.