Στα θετικά του συστήματος της GLA 250e είναι φυσικά η ρυθμιζόμενη ανάκτηση ενέργειας από τα paddles στο τιμόνι (στην ηλεκτρικά και υβριδική λειτουργία), τα οποία μάλιστα στην Sport λειτουργία ανεβοκατεβάζουν σχέσεις στο 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη!
Στο κομμάτι «επιδόσεις κινητήρων», με την Mercedes GLA 250 e καταγράψαμε καλύτερες μετρήσεις. Κάτω από το καπό της βλέπουμε έναν turbo βενζινοκινητήρα 1.332 κυβικών (163 PS) και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 109 ίππων, τα οποία συνδυαστικά «βγάζουν» 218 άλογα και 450 Nm ροπής. Το κινητήριο σύνολο ολοκληρώνει μία μπαταρία ιόντων λιθίου ονομαστικής χωρητικότητας 15,6 κιλοβατώρων και ένα 7-τάχυτο κιβώτιο.
Η συνεργασία όλων των παραπάνω εξασφαλίζει πραγματική ηλεκτρική αυτονομία 65 χιλιομέτρων, 10 χλμ. παραπάνω από την αντίστοιχη του PHEV DS 7. Μάλιστα, η Mercedes GLA 250 e δύναται να υποστηρίξει και ταχυφόρτιση 22 kW, όταν και γεμίζει 0-80% σε 25 λεπτά (προαιρετικός εξοπλισμός, όπως και το καλώδιο που κάνει 312 ευρώ).
Από την άλλη πλευρά, το DS 7 E-Tense φορτίζει μόνο με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC), δηλαδή σε πρίζα ή σε WallBox μέγιστης ισχύος 7,4 kW. Σε έναν τέτοιο οικιακό φορτιστή η μπαταρία των 14,2 kWh (συνολική χωρητικότητα) γεμίζει πλήρως σε 2 ώρες. Όσον αφορά το δικό του κινητήριο σύνολο, βλέπουμε ένα 1.600άρη turbo βενζινοκινητήρα (181 PS) μαζί με ένα ηλεκτρικό μοτέρ (110 PS) τα οποία έχουν συνδυαστική απόδοση 224 ίππων και 360 Nm ροπής. Όπως βλέπετε, το DS 7 (EAT8) έχει μικρότερη ροπή, για αυτό και οι ελάχιστες πιο αργές επιταχύνσεις, από στάση και σε ενδιάμεσες ταχύτητες (π.χ. 0,3 δλ. πιο αργή στο 60-100 χλμ./ώρα).