Η Honda παρουσίασε τις τελικές προδιαγραφές του Ευρωπαϊκού HR-V, το οποίο θα διαθέτει έναν κινητήρα βενζίνης και έναν diesel στα 1500 και 1600 κυβικά αντίστοιχα. Ο 1500άρης βενζίνης είναι ολοκαίνουργιος, ατμοσφαιρικός και αποδίδει 130 ίππους, ενώ ο 1600άρης diesel είναι γνωστός από το Civic και το CR-V και αποδίδει 120 ίππους.
Το 0-100 για το βενζινοκίνητο HR-V είναι υπόθεση 10,1 δλ (10,9 για την έκδοση με CVT κιβώτιο) και για το πετρελαιοκίνητο 10,3 δλ. Τα κιβώτια ταχυτήτων είναι έξι ταχυτήτων και στις δύο περιπτώσεις ή αυτόματο CVT προαιρετικά στο βενζινοκίνητο.
Εντυπωσιακές είναι οι τιμές κατανάλωσης που δίνει η Honda με το diesel να καίει μόλις 4 λτ/100 χλμ. και το βενζινοκίνητο 5,6 ή 5,2 στην περίπτωση του CVT, με τους ρύπους να είναι στα 104, 130 και 120 γρ/χλμ CO2 αντίστοιχα.
Ο χώρος αποσκευών για το εισαγωγικό SUV της Honda είναι 453 λίτρα, ενώ με τα καθισμάτα ριγμένα φτάνει τα 1026 λίτρα. Τέλος, οι τιμές του και ο πλήρης εξοπλισμός του, θα ανακοινωθούν προς το καλοκαίρι, όπου αναμένεται να ξεκινήσει και η διάθεσή του.
Ενδιαφέρουσα και η πίσω όψη του εισαγωγικού SUV της Honda.
Πολυ ωραίο. Πιστευω θα παει καλά σε πωλησεις. Σε τι τιμη υπολογιζετε να ξεκιναει?
Το είδα στο Πεκίνο, αλλά μου φάνηκε λίγο μικρό. Καλώς να έρθει πάντως.