4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Δείτε την αποκλειστική ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα του νέου Audi A1.
Προ των πυλών το νέο Audi A1
11.643 Επισκέψεις στο άρθρο (30/7/2017)
Το ολοκαίνουργιο Audi A1 ετοιμάζεται πυρετωδώς για να αρχίσει την εμπορική του καριέρα μέσα στο 2018 δίνοντας έμφαση στα premium χαρακτηριστικά ποιότητας και τεχνολογίας.
Η ηλεκτρονικά επεξεργασμένη κατασκοπευτική φωτό του νέου Audi A3 δείχνει την διάθεση της γερμανικής φίρμας, ώστε το νέο Α1 να δείχνει σαν μικρογραφία του.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
What is new
- 2η γενιά A1
- Βασισμένο στο πάτωμα των νέων SEAT Ibiza/VW Polo
- Μεγαλύτερες διαστάσεις
- Κατασκευή στο εργοστάσιο της SEAT στο Μαρτορέλ
- Λανσάρισμα το 2018
Η πρώτη προσπάθεια της Audi στην μικρή κατηγορία ήταν το Α2, το οποίο όμως δεν είχε εμπορική επιτυχία όντας εντελώς αλουμινένιο και κατά συνέπεια αρκετά πιο ακριβό σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Για αυτό και μέχρι σήμερα δεν είχε διάδοχο. Έτσι η πρώτη ουσιαστική παρουσία της Audi στα μικρά ήταν το Α1, το οποίο βασίστηκε στο πάτωμα και στα μηχανικά μέρη των VW Polo / SEAT Ibiza / Skoda Fabia. Παρουσιάστηκε το 2010 πρώτα σε 3θυρο αμάξωμα και 2 χρόνια αργότερα σε 5θυρο Sportback, αποτελώντας τον premium αντίπαλο του Mini. H Audi κάθε άλλο παρά δυσαρεστημένη έμεινε από την πορεία του μικρού της γι αυτό και τώρα, που η πρώτη γενιά κλείνει τον εμπορικό κύκλο ζωής του ετοιμάζει την διάδοχη κατάσταση με το 2η γενιάς Α1.
«Φωνάζει» Audi
Από την πρώτη ηλεκτρονικά επεξεργασμένη κατασκοπευτική φωτογραφία, που μας έστειλαν οι συνεργάτες μας από το εξωτερικό, είναι εμφανές πως το νέο A1 φωνάζει από μακριά πως είναι το μικρό της Audi. Στο μπροστινό μέρος πρωταγωνιστικό ρόλο έχει η εξαγωνική μάσκα της Audi με τις έντονες οριζόντιες γρίλιες, τα στενόμακρα φανάρια με ενσωματωμένα LED φώτα ημέρας, καθώς και οι μεγάλοι αεραγωγοί στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα. Δεν είναι υπερβολή να πούμε πως δείχνει σαν ένα μικρό A3 Sportback. Αίσθηση προκαλούν οι τονισμένοι «ώμοι» στις πίσω κολώνες, στοιχείο που θυμίζει αρκετά το αντίστοιχο μέρος του μικρότερου SUV της Audi, του Q2. Συνολικά η σχεδίαση συνεχίζει να είναι «συγκρατημένη» χωρίς ακρότητες και εξαλλοσύνες, σε μια συνειδητή προφανώς επιλογή της Audi, που κατά τα ψέματα έρχεται σε αντίθεση με τον trendy χαρακτήρα του βασικού του αντιπάλου, του ΜΙΝΙ.
Σε κάθε περίπτωση, το νέο Audi A1 θα βασιστεί σε νέα πλατφόρμα (την MQB AO), που έκανε ντεμπούτο στο νέο SEAT Ibiza και σύντομα θα δούμε και στο νέο VW Polo. Oι πληροφορίες από τους κατασκόπους, αλλά και οι αναλογίες που βλέπουμε από την εικόνα, οδηγούν στο συμπέρασμα πως το νέο A1 θα έχει αυξημένες διαστάσεις, όντας μακρύτερο, φαρδύτερο και μεγαλύτερο μεταξόνιο από το σημερινό μοντέλο. Έτσι από 3.973 χλστ η 5θυρη έκδοση Sportback, θα ξεπεράσει ακόμη και τα 4,05 μ., τη στιγμή που το μεταξόνιο από 2.469 χλστ. θα φτάσει στα 2.564 χλστ. Παρά την αύξηση των διαστάσεων δε θα υπάρξει αύξηση του βάρους χάρη στη νέα πλατφόρμα, η οποία θα έχει μάλιστα και αυξημένη ακαμψία. Αυτή οφείλεται σε μια νέα διαδικασία κατασκευής με ατσάλι υψηλής αντοχής και αλουμίνιο. Το νέο Audi A1 θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της SEAT στο Μαρτορέλ μαζί με το νέο SEAT Ibiza και το λανσάρισμά του στις αγορές αναμένεται να γίνει μέσα στο 2018. Δεν είναι λοιπόν απίθανο το επίσημο ντεμπούτο το μοντέλο να γίνει εντός έδρας, στην προσεχή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο.
Πιο ευρύχωρη και πιο premium καμπίνα
Η αύξηση των διαστάσεων στη νέα γενιά του Αudi A1 θα έχει ως άμεση συνέπεια την προσφορά καλύτερων χώρων για τους επιβάτες και τις αποσκευών, στοιχείο που θα αμβλύνει ένα σημαντικό μειονέκτημα του υπάρχοντος μοντέλου. Σχεδιαστικά, θα ακολουθήσει τη γραμμή όλων των σύγχρονων Audi, ενώ διαθέσιμος θα είναι και ο εντελώς ψηφιακός πίνακας οργάνων Audi Virtual Cockpit. To σύστημα infotainment φυσικά θα προσφέρει κορυφαίες δυνατότητες συνδεσιμότητας με smartphones, αλλά και περιήγησης στο διαδίκτυο. Έμφαση θα δοθεί στη ποιότητα των υλικών και των ταπετσαριών έτσι ώστε να δικαιολογείται απόλυτα ο premium προσανατολισμός του γερμανικού μικρού μοντέλου.
Και έκδοση S1
Στη βάση της γκάμας των κινητήρων θα συνεχίσει να είναι o 3κύλινδρος 1,0 TFSI κινητήρας των 95 ίππων, τη στιγμή που πιο πάνω θα δούμε τον γνωστό από το σημερινό μοντέλο 1,4 TFSI με 125 ίππους ή 150 με σύστημα απενεργοποίησης των 2 κυλίνδρων (CoD). Tο νέο για τη γκάμα των κινητήρων είναι η πιθανή υβριδική Plug-In έκδοση με απόδοση 205 ίππων και ηλεκτρική αυτονομία τουλάχιστον 50 χλμ. Στην κορυφή της γκάμας θα συνεχίσει να υπάρχει η έκδοση S1 με τετρακίνηση και απόδοση κινητήρα περί τα 250 άλογα!
Premium audi<<Κατασκευή στο εργοστάσιο της SEAT στο Μαρτορέλ>>
Οποιος αντεχει να πληρωνει τα συνεργεια αγοραζει γερμανικο και οποιος εχει λεφτα για πραγματικο αυτοκινητο με ποιοτητα κατασκευης μεσα εξω αγοραζει ιαπωνικο ή κορεατικο. Το Α1 ειναι πεταμενα λεφτα γιατι θελει το γκρουπ να το πουλαει ως premium ενω ειναι ψευτοpremium.
Εργαλειο για οποιον μπορει! Για τους αλλους, στα κουβαδακια τους...