Θα πάρει σχεδιαστικά στοιχεία από το νέο Tiguan.
Μεγαλύτεροι χώροι στην καμπίνα και τεχνολογία με τεχνητή νοημοσύνη.
Παρόμοια γκάμα κινητήρων με το ανανεωμένο Golf.
Ντεμπουτάρει το 2025.
Πλησιάζει η δεύτερη γενιά του T-Roc
Το Volkswagen T-Roc είναι ένα από τα αγαπημένα μικρά SUV των Ελλήνων αγοραστών, καταλαμβάνοντας την τρίτη θέση των πωλήσεων στην κατηγορία του το 2021, τη δεύτερη θέση το 2022 και την τέταρτη το 2023. Όντας ωστόσο για περίπου 7 χρόνια στις αγορές έχει έρθει η ώρα για να δώσει τη θέση του στη δεύτερη γενιά του μοντέλου, πρωτότυπα του οποίου έχουν εντοπιστεί εδώ και αρκετούς μήνες να πραγματοποιούν δοκιμές εξέλιξης στους δρόμους.
Θα πάρει σχεδιαστικά στοιχεία από το νέο Tiguan
Οι υψηλές πωλήσεις του T-Roc φαίνεται πως θα «αναγκάσουν» την Volkswagen να μην αλλάξει πολύ την εμφάνιση της νέας γενιάς του δημοφιλούς μικρού SUV που βρίσκεται προ των πυλών. Οι πληροφορίες λένε πως το νέο T-Roc θα υιοθετήσει πολλά σχεδιαστικά στοιχεία από το Tiguan. Στο εμπρόσθιο μέρος πιθανότατα θα δούμε το αυτοκίνητο να αποκτά πιο λεπτή γρίλια και πιο μοντέρνα IQ Light LED Matrix φώτα, ενώ πίσω, τα φωτιστικά σώματα θα συνδέονται μεταξύ τους μέσω μιας λεπτής LED μπάρας. Φυσικά, τα νέα χρώματα στην παλέτα και τα νέα σχέδια στις ζάντες θα είναι μέρος των επιλογών.
Μεγαλύτεροι χώροι στην καμπίνα και τεχνολογία με τεχνητή νοημοσύνη
Λαμβάνοντας ως βάση του την τελευταία έκδοση της πλατφόρμας MQB του Ομίλου Volkswagen, που βρίσκουμε και στα Golf και Audi A3, η καμπίνα του T-Roc θα αποκτήσει και αυτή νέες τεχνολογίες και μεγαλύτερες ανέσεις. Το σύστημα infotainment θα συνδυάζεται με οθόνης αφής 12,9 ιντσών και θα υποστηρίζει το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης ChatGPT, ενώ διαθέσιμος θα είναι και ψηφιακός πίνακας οργάνων.
Τα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας θα είναι επίσης περισσότερα, ενώ μεγαλύτεροι θα είναι οι χώροι για τους επιβάτες αλλά και για τις αποσκευές τους.
Παρόμοια γκάμα κινητήρων με το ανανεωμένο Golf
Η νέα γενιά T-Roc θα είναι πιθανώς η τελευταία με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Δεν είναι ακόμη σαφές τι κινητήρια σύνολα θα προσφέρει η VW, αλλά οι φήμες που έχουν κυκλοφορήσει λένε πως θα υιοθετήσει μια παρόμοια γκάμα κινητήρων με αυτή του ανανεωμένου Volkswagen Golf. Αν ισχύσει και στην πράξη κάτι τέτοιο, αναμένεται να δούμε έναν ήπια υβριδικό 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων απόδοσης έως 150 ίππους, αλλά ενδεχομένως και ένα Plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο απόδοσης 272 ίππων και ηλεκτρική αυτονομία 100 χιλιομέτρων. Τέλος, η επιστροφή του T-Roc R δεν μοιάζει απίθανη και, αν επιστρέψει, πιθανότατα θα μοιράζεται το ίδιο σύστημα κίνησης με το Golf R.