ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Πρόβλημα με το Skoda Kamiq
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πρόβλημα με το Skoda Kamiq

23.014 Επισκέψεις στο άρθρο (10/11/2022)

Ένας αναγνώστης που αντιμετωπίζει πρόβλημα με το καινούργιο του Skoda Kamiq μας έστειλε επιστολή και θέσαμε το ζήτημα στην αντιπροσωπεία (Kosmocar), η οποία τοποθετήθηκε. Δείτε τι αφορά το πρόβλημα που αναφέρει ο κάτοχος, αλλά και την απάντηση της ελληνικής αντιπροσωπείας.

Πρόβλημα με το κιβώτιο σε Skoda Kamiq G-Tec

Ένας προβληματισμένος κάτοχος Skoda Kamiq G-Tec (αεριοκίνητο διπλού καυσίμου με βενζίνη και φυσικό αέριο) έστειλε στο autotriti.gr μια επιστολή σχετικά με πρόβλημα μηχανολογικής φύσεως που αντιμετωπίζει με αυτοκίνητό του. Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει, το Kamiq G-Tec, που ήρθε στην κατοχή του τον Μάρτιο του 2020, παρουσίασε ένα πρόβλημα στο κιβώτιο ταχύτητων στις αρχές του 2022. Συγκεκριμένα, στην προσπάθειά του να βάλει όπισθεν «ακουγόταν ένας θόρυβος σαν από γρανάζι και δυσκολευόταν να κουμπώσει η ταχύτητα», όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στην επιστολή. 

Στην αρχή πλήρωσε από την τσέπη του (με μεγάλη έκπτωση) την αλλαγή σετ συμπλέκτη και ρουλεμάν, που του είπαν ότι θα έλυνε το πρόβλημα, ωστόσο δεν άλλαξε κάτι. Έπειτα, αφού έδειξε τη δυσαρέσκειά του, του άλλαξαν δωρεάν την αντλία του συμπλέκτη. Παρόλα αυτά το πρόβλημα παρέμεινε. Ζήτησε να ελέξει ο τεχνικός το αυτοκίνητο πριν του το παραδώσουν και το πρόβλημα ήταν ακόμα εκεί, ωστόσο ο τεχνικός του είπε πως ο συμπέκτης έχει χνούδι και μετά το «στρώσιμο» θα φτιάξει. Μετά από 1.000 και πλέον χιλιόμετρα, δεν άλλαξε τίποτα. Στις αρχές του Οκτωβρίου, ο ιδιοκτήτης του Kamiq G-Tec απευθύνθηκε στην Skoda Τσεχίας, όπου τον παρέπεμψαν στην Skoda Ελλάδας (δηλαδή την Kosmocar) και εκείνοι με τη σειρά τους ανέθεσαν την εξέταση του προβλήματος στο συνεργείο της περιοχής του.

Τελικά, στην τελευταία επίσκεψή του στο συνεργείο, οι τεχνικοί έδειξαν στον προβληματισμένο κάτοχο μια νόρμα από το εργοστάσιο που αφορά το όχημά του και περιλαμβάνει συγκεκριμένες οδηγίες για να «κουμπώνει» χωρίς θόρυβο η όπισθεν: βάζεις μπρος τον κινητήρα, πατάς συμπλέκτη, πιέζεις τον επιλογέα ταχυτήτων προς τα κάτω και τέρμα αριστερά, περιμένεις 2-3 δευτερόλεπτα και μετά βάζεις όπισθεν. Παρόλα αυτά, σύμφωνα με τον ίδιο, το πρόβλημα συνεχίζει να υπάρχει.


«Αν είναι δυνατόν σε αυτοκίνητο δύο ετών» αναφέρει χαρακτηριστικά ο κάτοχος του Skoda Kamiq G-Tec με το πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων στην επιστολή του.

«Αν είναι δυνατόν σε αυτοκίνητο δύο ετών» αναφέρει χαρακτηριστικά ο κάτοχος του Skoda Kamiq G-Tec με το πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων στην επιστολή του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η απάντηση της Skoda Ελλάδας (Kosmocar)

Κατόπιν επικοινωνίας με την Kosmocar, την ελληνική αντιπροσωπεία της Skoda, λάβαμε την παρακάτω απάντηση:
«Σας ενημερώνουμε ότι ο κάτοχος του οχήματος είναι σε επικοινωνία με τον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Service για την επίλυση πιθανών θεμάτων που σχετίζονται με το αυτοκίνητο. Αποτελεί πάγια δέσμευσή μας να ανταποκρινόμαστε στα υψηλά standards που θέτουν οι πελάτες μας για τα μοντέλα της Skoda και το after sales service που λαμβάνουν».

Εσείς πώς σχολιάζετε τις after sales υπηρεσίες της Skoda και την απάντηση της ελληνικής αντιπροσωπείας για το συγκεκριμένο ζήτημα; Έχει συμβεί σε εσάς κάτι αντίστοιχο, ανεξαρτήτως μάρκας;
 

Το χρονικό του προβλήματος - «Αν είναι δυνατόν σε αυτοκίνητο δύο ετών»

Αρχικά, όπως προαναφέραμε, το πρόβλημα με τον θόρυβο και τη δυσκολία της επιλογής της όπισθεν στο κιβώτιο ταχύτητων του Skoda Kamiq G-Tec (μοντέλου Μαρτίου 2020) εμφανίστηκε στις αρχές του 2022. Αφού έγινε πιο έντονο, ο κάτοχος του τσέχικου μικρού SUV απευθύνθηκε στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο Skoda της περιοχής του στα τέλη Ιουνίου 2022 και, μετά από τον απαραίτητο τεχνικό έλεγχο στο συνεργείο, οι μηχανικοί του είπαν ότι το πρόβλημα βρίσκεται στο σετ συμπλέκτη. «Αν είναι δυνατόν σε αυτοκίνητο δύο ετών» αναφέρει χαρακτηριστικά ο κάτοχος στην επιστολή του προς το autotriti.gr.

Στη συνέχεια, αφού ερωτήθηκε αν συμφωνεί να προβούν σε αντικατάσταση του σετ συμπλέκτη με δικό του κόστος, διότι η εταιρεία δεν κάλυπτε τα έξοδα αυτά δεδομένου ότι η εγγύηση των 2 ετών που συνόδευε το αυτοκίνητο με την αγορά είχε λήξει, συμφώνησε και έγινε η αλλαγή του σετ συμπλέκτη και του ρουλεμάν. Ο ιδιοκτήτης πλήρωσε για την αλλαγή αυτών των ανταλλακτικών το ποσό των 300 ευρώ, αντί 900 ευρώ περίπου, μετά από έκπτωση που του πρόσφεραν.

Αφού έγιναν οι απαραίτητες εργασίες, ο ιδικοτήτης του Kamiq G-Tec παρέλαβε το αυτοκίνητό του, ωστόσο αμέσως μετά έκπληκτος διαπίστωσε ότι το πρόβλημα εξακολουθούσε να υπάρχει, όχι όμως σε τόσο έντονο βαθμό όσο πριν την αλλαγή του σετ συμπλέκτη και του ρουλεμάν.

Τότε, πήγε ξανά στο συνεργείο και ανάφερε εκ νέου το πρόβλημα. Οι τεχνικοί του είπαν ότι πρέπει να αλλαχτεί και η αντλία συμπλέκτη. Η συγκεκριμένη εργασία έγινε χωρίς κάποια χρηματική επιβάρυνση του ιδιοκτήτη, αφού έδειξε τη δυσαρέσκειά του για την ταλαιπωρία που βίωνε καθώς το πρόβλημα του αυτοκινήτου δεν είχε λυθεί.

Πριν την παραλαβή του αυτοκινήτου, μετά την αλλαγή της αντλίας συμπλέκτη, ο ιδιοκτήτης ζήτησε από τεχνικό του συνεργείου να κάνει δοκιμή ώστε να διαπιστώσει ότι είναι όλα καλά, ωστόσο με την πρώτη κιόλας δοκιμή το πρόβλημα ήταν ακόμα εκεί. Σύμφωνα με την εμπειρία που παραθέτει μέσω της επιστολής, η δυσαρέσκεια του ήταν έντονη και φανερά προβληματισμένος απευθύνθηκε στον τεχνικό ρωτώντας γιατί επιμένει το πρόβλημα. Η απάντηση που του δόθηκε ήταν ότι ο δίσκος ήταν καινούργιος, είχε πάνω «χνούδι» και μετά από «στρώσιμο», δηλαδή πραγματοποίηση 1.000 χιλιομέτρων, το πρόβλημα θα λυνόταν. Εντούτοις, όπως μας γράφει, το πρόβλημα παρέμεινε παρά το ότι έκανε περισσότερα από 1.000 χιλιόμετρα.

Τελικά μετά από ένα μήνα κλήθηκα από τεχνικό του εν λόγω συνεργείου και πήγα ξανά το αυτοκίνητο μου για να το ελέγξουν για μία ακόμη φορά. Ο τεχνικός στο συνεργείο μου έδειξε μια οδηγία που ήρθε από το εργοστάσιο και αφορούσε στο δικό μου όχημα με συγκεκριμένο κινητήρα και έλεγε ότι, αν αυτοκίνητα αυτού του τύπου με το συγκεκριμένο κινητήρα παρουσιάζουν θόρυβο κατά την επιλογή της όπισθεν πρέπει να ακολουθηθούν κάποιες οδηγίες. Αυτές ήταν, να εκκινήσουμε τον κινητήρα, να πατήσουμε το συμπλέκτη, να πατήσουμε το λεβιέ ταχυτήτων, να τον κάνουμε τέρμα αριστερά και αφού περιμένουμε 2-3 δευτερόλεπτα μετά να βάλουμε την όπισθεν. Αυτό έκανε αρκετές φορές ο τεχνικός του συνεργείου και θόρυβος δεν ακούστηκε. Ενημερωτικά το πρόβλημα συνεχίζει να υπάρχει.

Θέλεις να σχολιάσεις θετικά ή αρνητικά τις υπηρεσίες after sales μιας μάρκας; Μπορείς να μπεις στην ετήσια έρευνα ικανοποίησης κατόχων AutoCheck, κάνοντας την αναφορά σου.

Κάντε την αναφορά σας τώρα (πατώντας εδώ)

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Autotriti.gr
Mototriti.gr