Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
11 φωτογραφίες »

Πρόγευση για την Taycan της Audi

3.612 Επισκέψεις στο άρθρο (8/10/2020)

Το e-tron GT, το πρώτο ηλεκτρικό supercar της Audi, πρόκειται να μπει σύντομα στη παραγωγή και η γερμανική φίρμα φροντίζει να κρατά ενεργό το ενδιαφέρον του κοινού δίνοντας περισσότερες λεπτομέρειες μέσω ενός νέου teaser.

Η Audi προσθέτει ένα νέο επεισόδιο στο σίριαλ της αποκάλυψης του νέου e-tron GT, του ηλεκτροκίνητου Gran Turismo που θα κατασκευάζεται στο Neckarsulm, εκεί όπου παίρνει σάρκα και οστά το R8. Η γερμανική premium φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα μερικές νέες φωτογραφίες του μοντέλου με το γνώριμο πλέον καμουφλάζ που κοσμεί τα ηλεκτρικά της μοντέλα πριν την αποκάλυψη.

Το Audi e-tron GT είναι το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο της μάρκας που θα κατασκευάζεται στη Γερμανία με την παραγωγή του να ξεκινά στο τέλος του 2020. Σημειώστε πως, η ενέργεια που θα χρησιμοποιείται για την παραγωγή του Audi e-tron GT θα προέρχεται 100% από ανανεώσιμες πηγές, με το βιοαέριο να παρέχει κλιματικά ουδέτερη θερμότητα. Όσον αφορά στο τεχνικό σκέλος, η καμπίνα του ηλεκτρικού Gran Turismo είναι κατασκευασμένη σε μεγάλο ποσοστό από χάλυβα εξαιρετικά υψηλής αντοχής ενώ το εξωτερικό είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο. Για την σύνδεση των μεταλλικών πάνελ χρησιμοποιούνται συνολικά εννέα «θερμές» και «ψυχρές» τεχνικές.

Πέραν της τεχνολογίας στον τομέα της παραγωγής, το γερμανικό στρατόπεδο έχει δώσει ιδιαίτερη σημασία και στον ήχο του σπορ μοντέλου. Οι μηχανικοί Rudolf Halbmeir και Stephan Gsell συνέλαβαν και σχεδίασαν τον προοδευτικό ηλεκτρονικό ήχο του μοντέλου – στον υπολογιστή, στο εργαστήριο ήχου, στο κινούμενο αυτοκίνητο και σε μελέτες πελατών. Όπως με κάθε ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το e-tron GT διαθέτει επίσης το υποχρεωτικό σύστημα ηχητικής προειδοποίησης (Acoustic Vehicle Alerting System - AVAS), αν και ενσωματωμένο σε ένα ευρύτερο ακουστικό φάσμα.

Αναλύοντάς λίγο το AVAS, ένα μεγάφωνο τοποθετημένο στο μπροστινό μέρος του οχήματος εκπέμπει τον ήχο AVAS. Σε χαμηλή ταχύτητα –μετά τα 20 χλμ./ώρα στην Ευρώπη– γίνεται σταδιακά πιο αθόρυβο και δεν ακούγεται μετά τα 60 χλμ./ώρα. Για τους πελάτες που παραγγέλνουν το προαιρετικό πακέτο ήχου, ένα δεύτερο, μεγάλο ηχείο προστίθεται στο πίσω μέρος. Παράλληλα, δύο ηχεία στο εσωτερικό παρέχουν μια συναισθηματική εμπειρία ήχου. Δύο μονάδες ελέγχου αναμιγνύουν συνεχώς τον ήχο του e-tron GT με βάση μεταβλητές όπως η ταχύτητα ή η επιτάχυνση. Το μπροστινό εξωτερικό μεγάφωνο συνδέεται με ένα αντίστοιχο στο πίσω άκρο μαζί με δύο μεγάφωνα στις πίσω πόρτες για τον εσωτερικό ήχο. Οι συγκριτικά μεγάλες διαστάσεις τους, τους επιτρέπουν να αναπαράγουν με ακρίβεια συχνότητες μπάσων έως 65 Hz.

Κλείνοντας, σε ό,τι αφορά το ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο του Audi e-tron GT, η εταιρεία κρατά κλειστά τα χαρτιά της έως τώρα ωστόσο πληροφορίες αναφέρουν ότι θα εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, έχοντας ως πηγή ενέργειας ένα πακέτο μπαταριών χωρητικότητας 96 kWh. Η αυτονομία υπολογίζεται περίπου στα 400 χλμ. σε κύκλο WLTP, ενώ η ονομαστική ισχύς αναμένεται να κυμανθεί στα 580 με 600 άλογα.

HUYNDAI
OPEL