Στην έκθεση του Ντιτρόιτ τον Ιανουάριο, η Lexus θα παρουσιάσει ένα νέο concept, το LF-1 Limitless, το οποίο αποτελεί τον προπομπό της επόμενης SUV ναυαρχίδας της πολυτελούς ιαπωνικής φίρμας, του νέου δηλαδή Lexus LX.
Για περισσότερα από 20 χρόνια, το LX αποτελεί το πιο premium SUV στη γκάμα της Lexus, ένα μοντέλο που ουσιαστικά αποτελεί την πολυτελή εκδοχή του Toyota Land Cruiser. Φαίνεται όμως πως η Lexus είναι έτοιμη να γράψει μια νέα σελίδα στην ιστορία της, παρουσιάζοντας τον Ιανουάριο στην έκθεση του Ντιτρόιτ, ένα νέο πρωτότυπο κορυφαίο SUV.
Λόγος γίνεται για το Lexus LF-1 Limitless, ένα concept που σχεδιάστηκε από το στούντιο CALTY, οι άνθρωποι του οποίου είναι υπεύθυνοι και για το Toyota FT-1. To LF-1 θα κάνει ντεμπούτο σε λίγες εβδομάδες στην έκθεση NAIAS και από όσα μπορούμε να κρίνουμε από την πρώτη teaser εικόνα, θα είναι δραματικά διαφορετικό από το Lexus LX.
H Lexus υπόσχεται πως το νέο της concept είναι «το επόμενο είδος στα πολυτελή crossover» και πως η crossover ναυαρχίδα της «επαναπροσδιορίζει τα όρια της πολυτέλειας». Εκτός από αυτά τα «τσιτάτα», η Lexus δεν έδωσε κάποια άλλη πληροφορία για το νέο της πρωτότυπο, το οποίο υποθέτουμε πως θα ακολουθεί το στιλ των τελευταίων μοντέλων της, με μεγάλη γρίλια μπροστά και γλυπτό πίσω μέρος.
Όταν και άμα παρουσιαστεί η έκδοση παραγωγής του LF-1 Limitless, θα πρόκειται για το όχημα που θα αντικαταστήσει το Lexus LX. Η ιαπωνική φίρμα πολυτελείας στοχεύει σε μία γκάμα πέντε SUV, καθώς μαζί με τα NX, RX και GX, εξελίσσει και το μικρότερο UX που θα αντικαταστήσει το CT 200h. Περισσότερα θα ξέρουμε στις 8 Ιανουαρίου, όταν και η έκθεση του Ντιτρόιτ ανοίξει τις πύλες της.
Πρωτη φορα ακουω καποιον που να λεει οτι ειναι μηχανικος και ενω εχει ταξιδεψει στην Ιαπωνια της φιλοτιμιας, της τελειομανιας και της αξιοπιστιας, να θαυμαζει τους υπερτιμημενους και αναξιοπιστους γερμανους της μπυρας και της λαμογιας! Εγω αυτο θεωρω κοροϊδια και ας μην ειμαι μηχανικος. Γιατι η λογικη του γερμανου ειναι να περνανε 10 γενιες μεχρι να κανει αξιοπιστη μια πατεντα με ταλαιπωρια του τελικου καταναλωτη και χασιμο χρηματος και χρονου. Ο Ιαπωνας απο την αλλη ο,τι κανει το κανει αξιοπιστο απο την αρχη και με λογικη (οχι φτηνη) τιμη οπως πχ την υβριδικη τεχνολογια που εγινε της μοδας τα τελευταια χρονια και τωρα παει για υδρογονο (Toyota Mirai) και τελειοποιουν γερμανικες πατεντες οπως τον κινητηρα Βανκελ (βλεπε Mazda) κανοντας και συνδυασμους με υδρογονο (1991)! Επισης η Toyota κατασκευαζει μια σχεδον εξ' ολοκληρου χειροποιητη λιμουζινα ανωτερης κλασης απο την S-Class την οποια ονομαζει Century και συγκρινεται μονο με την Rolls Royce! Οσον αφορα τη Lexus o αρχιμηχανικος της εταιρειας δηλωσε στην προσφατη εκθεση στο Τοκιο οταν τον ρωτησαν για την 5η γενια LS σε σχεση με τον γερμανικο ανταγωνισμο oτι η LS ειναι πιο μπροστα απο την εποχη της σε ολους τους τομεις οποτε δεν τιθεται θεμα ανταγωνισμου!!!
Αυτα ειναι...ολη η ευρωπη και οι υπολοιπες ηπειροι να μπορουν να αγορασουν αξια αυτοκινητα και ο βλακας ελληνας να ψηφιζει βλακες πολιτικους, οι οποιοι ανεβαζουν πχ τους φορους με αποτελεσμα να μας αναγκαζουν να πηγαινουμε σε οχι τοσο αξιοπιστες λυσεις.
Πήγαινε Ιαπωνία και θα απομυθοποίησεις πολλά πράγματα χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν είναι μία πάρα πολύ αξιόλογη χώρα. θα δεις ότι οι Ιάπωνες είναι η πιο Γερμανόφιλοι όλων. Θα δεις ότι το αγαπημένο τους σπορ αυτοκίνητο είναι το R8, θα δεις ένα σωρό BMW σειρά 5, θα δεις πάρα πολλά golf κτλπ. Και όλα αυτά έχοντας απίστευτη φορολογία για τα εισαγόμενα αυτοκίνητα. Μάλιστα όλες οι γερμανικές εταιρείες έχουν τιμητικές εκδόσεις για την Ιαπωνία και μόνο για να καταλάβεις το πόσο πουλάνε εκεί. Και μην ξεχνάς οτι Ιαπωνία είναι ίσως η μοναδική χώρα στον κόσμο με αμιγώς γηγενη πληθυσμό που έχει και έντονο το εθνικιστικό στοιχείο. Εκεί δεν υπάρχουν μετανάστες από φτωχές χώρες καθόλου. Δεν είναι θέλω να πω όπως η Γερμανία που ο Ιταλός μετανάστης θα πάει να αγοράσει μία Alfa Romeo η ο ασιατης ενα ασιατικό.
Η lexus μια ζωη τους γερμανους αντιγραφει και αν 8ελουμε να ειμαστε ειλικρινεις, παρολο που τιμολογει τα αυτοκινητα της 20-30% φτηνοτερα απο τα αντιστοιχα 3 γερμανικα ειναι υπερτιμολογημενα γιατι ειναι rebadged toyota. Πηγαινω πολυ συχνα ιαπωνια με τη δουλεια μου και τα βλεπω με τα ματια μου. Ακομη και το ls που ειναι η ναυαρχιδα της μεχρι προτινος στην ιαπωνια λεγοταν toyota celsior. Αυτο σαν μηχανικος το 8εωρω κοροιδια. Ειναι καλα αυτοκινητα αλλα αδιαφορα οδηγικα και με καμια προσφορα στην αυτοκινηση. Ο τελευταιος ειναι και ο λογος για εμενα που η S-class 8α ειναι παντα το αγιο δισκοποτηρο της αυτοκινησης και 8α πρεπει να την ευγνωμονουμε ολοι για τις τοσες καινοτομιες και πανω απο ολα την προσφορα της στην ασφαλεια (δωρεαν) γιατι 8α μπορουσε να εχει πατενταρει το ABS τους αεροσακους κτλπ.
Πρωτη φορα ακουω καποιον που να λεει οτι ειναι μηχανικος και ενω εχει ταξιδεψει στην Ιαπωνια της φιλοτιμιας, της τελειομανιας και της αξιοπιστιας, να θαυμαζει τους υπερτιμημενους και αναξιοπιστους γερμανους της μπυρας και της λαμογιας! Εγω αυτο θεωρω κοροϊδια και ας μην ειμαι μηχανικος. Γιατι η λογικη του γερμανου ειναι να περνανε 10 γενιες μεχρι να κανει αξιοπιστη μια πατεντα με ταλαιπωρια του τελικου καταναλωτη και χασιμο χρηματος και χρονου. Ο Ιαπωνας απο την αλλη ο,τι κανει το κανει αξιοπιστο απο την αρχη και με λογικη (οχι φτηνη) τιμη οπως πχ την υβριδικη τεχνολογια που εγινε της μοδας τα τελευταια χρονια και τωρα παει για υδρογονο (Toyota Mirai) και τελειοποιουν γερμανικες πατεντες οπως τον κινητηρα Βανκελ (βλεπε Mazda) κανοντας και συνδυασμους με υδρογονο (1991)! Επισης η Toyota κατασκευαζει μια σχεδον εξ' ολοκληρου χειροποιητη λιμουζινα ανωτερης κλασης απο την S-Class την οποια ονομαζει Century και συγκρινεται μονο με την Rolls Royce! Οσον αφορα τη Lexus o αρχιμηχανικος της εταιρειας δηλωσε στην προσφατη εκθεση στο Τοκιο οταν τον ρωτησαν για την 5η γενια LS σε σχεση με τον γερμανικο ανταγωνισμο oτι η LS ειναι πιο μπροστα απο την εποχη της σε ολους τους τομεις οποτε δεν τιθεται θεμα ανταγωνισμου!!!
Αυτα ειναι...ολη η ευρωπη και οι υπολοιπες ηπειροι να μπορουν να αγορασουν αξια αυτοκινητα και ο βλακας ελληνας να ψηφιζει βλακες πολιτικους, οι οποιοι ανεβαζουν πχ τους φορους με αποτελεσμα να μας αναγκαζουν να πηγαινουμε σε οχι τοσο αξιοπιστες λυσεις.
Πήγαινε Ιαπωνία και θα απομυθοποίησεις πολλά πράγματα χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν είναι μία πάρα πολύ αξιόλογη χώρα. θα δεις ότι οι Ιάπωνες είναι η πιο Γερμανόφιλοι όλων. Θα δεις ότι το αγαπημένο τους σπορ αυτοκίνητο είναι το R8, θα δεις ένα σωρό BMW σειρά 5, θα δεις πάρα πολλά golf κτλπ. Και όλα αυτά έχοντας απίστευτη φορολογία για τα εισαγόμενα αυτοκίνητα. Μάλιστα όλες οι γερμανικές εταιρείες έχουν τιμητικές εκδόσεις για την Ιαπωνία και μόνο για να καταλάβεις το πόσο πουλάνε εκεί. Και μην ξεχνάς οτι Ιαπωνία είναι ίσως η μοναδική χώρα στον κόσμο με αμιγώς γηγενη πληθυσμό που έχει και έντονο το εθνικιστικό στοιχείο. Εκεί δεν υπάρχουν μετανάστες από φτωχές χώρες καθόλου. Δεν είναι θέλω να πω όπως η Γερμανία που ο Ιταλός μετανάστης θα πάει να αγοράσει μία Alfa Romeo η ο ασιατης ενα ασιατικό.
Η lexus μια ζωη τους γερμανους αντιγραφει και αν 8ελουμε να ειμαστε ειλικρινεις, παρολο που τιμολογει τα αυτοκινητα της 20-30% φτηνοτερα απο τα αντιστοιχα 3 γερμανικα ειναι υπερτιμολογημενα γιατι ειναι rebadged toyota. Πηγαινω πολυ συχνα ιαπωνια με τη δουλεια μου και τα βλεπω με τα ματια μου. Ακομη και το ls που ειναι η ναυαρχιδα της μεχρι προτινος στην ιαπωνια λεγοταν toyota celsior. Αυτο σαν μηχανικος το 8εωρω κοροιδια. Ειναι καλα αυτοκινητα αλλα αδιαφορα οδηγικα και με καμια προσφορα στην αυτοκινηση. Ο τελευταιος ειναι και ο λογος για εμενα που η S-class 8α ειναι παντα το αγιο δισκοποτηρο της αυτοκινησης και 8α πρεπει να την ευγνωμονουμε ολοι για τις τοσες καινοτομιες και πανω απο ολα την προσφορα της στην ασφαλεια (δωρεαν) γιατι 8α μπορουσε να εχει πατενταρει το ABS τους αεροσακους κτλπ.